گانودرما و میل جنسی

گانودرما و میل جنسی

آیا میل جنسی ضعیفی دارید؟ قارچ گانودرما می‌تواند انگیزه جنسی را تقویت کرده و استرس را کاهش دهند. در ادامه با مطلب گانودرما و میل جنسی در خدمت شما هستیم.

به گفته‌ی متخصصات، قارچ گانودرما لوسیدوم قرمز می‌تواند باعث افزایش لیبیدو در افراد شوند و به افراد کمک کند احساس استرس کمتری داشته باشند.

از دست دادن میل جنسی یا ضعف میل جنسی یک مشکل شایع است که حدوداً از هر پنج مرد یکی و بیشتر زنان در برخی مقاطع زندگی دچار آن می‌شوند. استرس های شخصی و شغلی یا وقایع مهم زندگی مانند بارداری، زایمان و یا شیردهی از عوامل تاثیرگذار آن می‌توانند باشند.

طبق اعلام سازمان بهداشت ملی (NHS) ، از دست دادن ناگهانی میل جنسی به مدت طولانی یا بازگشت مکرر بی‌میلی جنسی می‌تواند یک مشکل اساسی در شخصی، پزشکی و یا سبک زندگی را نشان دهد، که می‌تواند برای هر دو شریک رابطه ناراحت کننده باشد.

تحقیقات در انگلیس، اروپا و آمریکا درباره‌ی زنان حاکی از آن است که حدود ۳۰ تا ۵۰ درصد زنان در دوره هایی دچار بی‌میلی جنسی شده‌اند. پژوهشگر این موضوع استرس را عامل این مشکل دانسته و می‌گوید که هنگام استرس هورمونی به نام پرولاکتین ترشح می‌شود. این همان هورمونی است که هنگام تغذیه با شیر مادر ایجاد می‌شود تا خطر ابتلا به بارداری بیشتر را تا مدت کمی پس از تولد فرزند کاهش دهد.

در شرق آسیا قارچ گانودرما لوسیدوم قرمز از قرن‌ها پیش برای بالا بردن میل جنسی و همچنین تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابل بیماری‌های متعدد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تحقیقات نشانگر این است که خواص ضدالتهابی و ضدباکتریای قارچ گانودرما لوسیدوم قرمز از سیستم ایمنی بدن حمایت می‌کند و باعث سلامتی عمومی بدن می‌شود. همچنین این قارچ به در کمک کردن به بدن جهت مقابله با استرس شهرت فراوانی دارد.

دکتر یومین از دانشگاه طب سنتی شانگهای، توصیه می‌کند که قارچ گانودرما را به عنوان یک تقویت کننده میل جنسی طبیعی به رژیم غذایی دائمی خودمان اضافه کنیم.

به گفته متخصصان تغذیه آمریکایی، از نظر برخی‌ها استرس کاری باعث ایجاد انگیزه در انجام دادن کارهاست. اما با این وجود برای بسیاری از افراد می‌تواند طاقت فرسا و زیان آور باشد و به سلامتی آسیب برساند. استرس طولانی مدت می‌تواند منجر به از دست دادن اشتها، کاهش وزن، خستگی، اضطراب و در موارد شدیدتر، منجر به مشکلات سلامت روان شود.

در یک نظرسنجی ۵۰ درصد افراد اظهار نظر کردند که بعضی اوقات حس ضعف و سستی می‌کنند و احساس می‌کنند که فاقد انرژی جسمی، ذهنی و عاطفی هستند.

ممکن است شما متوجه استرس و ضعف سلامتی در خودتان نشوید تا زمانی که بطور ناگهانی در معرض علایم بیماری‌های عمومی همانند سرماخوردگی و آنفلوانزا قرار بگیرید.

مصرف گانودرما برای مدت زمان طولانی سیستم ایمنی بدن را در مقابل با فشارهای روانی و استرس که بر بدن ما وارد می‌شود تقویت می‌کند و البته به افزایش میل جنسی کمک می نماید.

به گفته توزیع کنندگان فروشگاه گانودرمای ایران ، محصول گانودرما با استفاده از روش چوب ارگانیک کشت شده و بدون مواد شیمیایی و سموم دفع آفات رشد می‌کند تا از ارگانیک‌ترین نتایج اطمینان حاصل شود. این قارچ برای به حداکثر رساندن میزان فیتون مغذی در اوج بلوغ برداشت می‌شوند و سپس در مناسب‌ترین شرایط خشکانده و عرضه می‌شوند.

اطلاع از اخبار از طریق پیامک:




5 دیدگاه در “گانودرما و میل جنسی

  • سلام بنده میخام تو خبر نامه عضو شوم هم خریدی آسان ومستقم از شرکت شما داشته باشم لطفآ راهنمایی کنید تشکر از شما

    • می توانید از طریق قسمت ثبت نام در سایت و ساخت حساب کاربری و ثبت اولین سفارش نسبت به عضویت در باشگاه مشتریان اقدام کنید.
      لطفا جهت دریافت مشاوره ی تخصصی فقط با شماره ی قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید و یا با همان شماره از طریق واتس اپ پیام دهید

    • برای درمان زود انزالی باید حتما به روانپزشک مراجعه بکنید چراکه زودانزالی ریشه های ذهنی دارد و بیشتر یک مشکل ذهنی به حساب می آید تا یک مشکل فیزیکی البته که در کنار آن نیاز به تقویت قوای جنسی هم می باشد که برای این منظور می توانید از قهوه سوپریم گانودرما و سیر سیاه استفاده کنید.
      جهت مشاوره ی دقیقتر لطفا با شماره ی قرار داده شده در داخل سات تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.