باور های غلط درباره گانودرما

باورهای غلط درباره گانودرما

امروزه دیگر اکثر ما کم و بیش قارچ گانودرما را می شناسیم و تا حدودی با خواص گانودرما آشنایی داریم و حتی اگر خودمان هم مصرف کننده ی این قارچ نبوده ایم حداقل یکبار با نام این قارچ در جاهای مختلف از جمله فضای مجازی و پیج های اینستاگرامی برخورد داشته ایم.
امروزه آنقدر به تعداد افرادی که در زمینه ی فروش محصولات و فرآورده های گانودرما فعالیت می کنند اضافه شده است که شاید انتحاب یک عرضه کننده ی حرفه ای این محصول کار سخت و پیچیده ای به نظر برسد علاوه بر آن بسیار شاهد افرادی هستیم که با نسبت دادن ویژگی های عجیب و غریب و البته غیر واقعی به قارچ گانودرما سعی در فریب اذهان عمومی و فروش بیشتر و غیر خرفه ای این محصول دارند.
در این مطلب سعی کردیم تا شما را با برخی از مهم ترین و شایع ترین اغراق هایی که به دروغ به قارچ گانودرما و قهوه گانودرما نسبت داده می شود آشنا کنیم و باورهای غلط درباره ی گانودرما را باهم بررسی کنیم.

قارچ گانودرما بیماری ها را درمان می کند

شاید مهمترین و اصلی ترین دروغی که به قارچ گانودرما نسبت داده می شود این باشد که خیلی از افرادی که عرضه کننده ی این محصول هستند با وعده ی درمان کننده بودن قارچ گانودرما برای بیماری های مختلف این محصول را به فروش می رسانند.
قارچ گانودرما به هیچ وجه دارو و درمان بیماری ها نبوده و نباید جایگزین دارو های اصلی بیماران بشود.

یادمان باشد که قارچ گانودرما یک مکمل غذایی به حساب می آید که مصرف آن در وحله ی اول اثرات پیشگیری کنندگی داشته و اگر یک فرد مبتلا به یک بیماری خاص آن را مصرف کند می تواند مانع از پیشرفت بیماری شده و کمک به درمان بیماری بکند و نه چیزی بیشتر از این.
قارچ گانودرما به هیچ وجه نباید جایگزین داروهای مصرفی بیمار بشود و کاهش دوز مصرفی داروهای مصرفی نیز فقط به عهده ی پزشک خواهد بود.

قهوه گانودرما همان قهوه ی لاغری است

از اصلی ترین باورهای غلط درباره گانودرما می باشد؛ در حال حاضر بسیاری از افرادی که اقدام به فروش قارچ گانودرما و قهوه ی گانودرما می کنند این محصول را تحت عنوان محصول لاغری و یا قهوه مخصوص لاغری به فروش می رسانند. اینکه قارچ گانودرما و قهوه گانودرما می توانند بر روی چربی سوزی و لاغری تاثیر موثر داشته باشند بر کسی پوشیده نیست اما این اثربخشی در غالب یک محصول مکمل لاغری خواهد بود و نه یک محصول مخصوص لاغری. این دو عنوان بسیار متفاوت هستند.

در واقع فردی که تصمیم به لاغری گرفته و رژیم غذایی و فعالیت بدنی مشخص شده ی خود را دارد اگر در کنار آنها از قهوه ی گانودرما استفاده کند می تواند سرعت چربی سوزی و لاغر شدن خود را افزایش دهد و نه اینکه فقط با خوردن قهوه ی گانودرما و بدون هیچ زحمت دیگری لاغری صد در صد و مورد انتظار اتفاق بیفتد.

قهوه گانودرما باعث افرایش طول آلت تناسلی در آقایان می شود

یکی دیگر از دروغ هایی که توسط بسیاری از فروشندگان فرآورده های گانودرما گفته می شود این است که با مصرف قارچ گانودرما و قهوه گانودرما طول آلت تناسلی آقایان می تواند افزایش پیدا بکند.
بد نیست بدانید که مصرف هیچ کدام از فرآورده های گانودرما چه به صورت خوراکی (مثل قهوه گانودرما) و چه به صورت موضعی (مثل صابون گانودرما) به هیچ وجه باعث افزایش طول آلت تناسلی آقایان نمی شود و هیچ گونه تاثیری بر روی آن ندارد.

البته مصرف قهوه گانودرما سوپریم به دلیل دارا بودن جینسینگ در کنار گانودرما می تواند باعث افزایش تحرک اسپرم، بهبود فرآیند اسپرم سازی و در نتیجه تقویت قوای جنسی در آقایان بشود که این موضوع هیچ ارتباطی با افزایش طول آلت تناسلی نخواهد داشت.

قهوه گانودرما باعث افزایش حجم سینه و باسن در خانم ها می شود

یکی دیگر از شایع ترین دروغ هایی که در رابطه با مصرف قارچ گانودرما و قهوه گانودرما وجود دارد این موضوع است که خانم ها با مصرف گانودرما می توانند حجم سینه و باسن خود را افزایش دهند.
به صراحت می توان گفت که چنین چیزی به هیچ وجه حقیقت نداشته و مصرف هیچ کدام از فراورده های قارچ گانودرما هیچ گونه تاثیری بر روی افزایش حجم در خانمها نخواهد داشت و گفتن چنین موضوعی از طرف عرضه کنندگان این محصول فقط برای سودجویی بیشتر و کلاه برداری خواهد بود.

قهوه گانودرما افراد را قد بلند می کند

از خنده دار ترین و البته تامل برانگیزترین دروغ هایی که درباره ی  قارچ گانودرما و قهوه ی گانودرما گفته می شود این است که با مصرف گانودرما می توانید قد خود را بلندتر کنید و مصرف این محصول منجر به افزایش قد می شود.

لازم به ذکر است که مصرف هیچ کدام از فرآورده های گانودرما به هیچ وجه و حتی ۱سانتی متر بر روی افزایش قد تاثیری نخواهند داشت و این موضوع اساسا غلط و کاملا دروغ است حتی اگر فرد مصرف کننده یک نوجوان باشد که هنوز در حال قد کشیدن است، مصرف گانودرما نمی تواند تاثیری بر روی قد کشیدن بیشتر آن فرد داشته باشد. چه برسد به افرادی که صفحه ی رشد قدی آنها بسته شده است و به صورت طبیعی هم دیگر قد نمی کشند.

قهوه گانودرما باعث ترک اعتیاد می شود

یکی دیگر از باورهای غلط درباره گانودرما که بسیاری از فروشندگان قارچ گانودرما و قهوه گانودرما بر روی آن مانور می دهند این است که با مصرف قهوه و قارچ گانودرما می توانید اعتیاد به مواد مخدر را برای همیشه ترک کرده و کنار بگذارید که این موضوع کاملا اشتباه است.
فردی که به مواد مخدر اعتیاد دارد و تصمیم به ترک می گیرد باید پروسه ی ترک مواد مخدر خود را زیر نظر پزشک، روان درمانگر و مراکز ترک اعتیاد شروع بکند با رعایت تمام فوریت هایی که برای ترک اعتیاد لازم است. حال اگر این فرد در کنار تمامی فعالیت های مربوط به ترک از قهوه ی گانودرما هم استفاده بکند می تواند ضعف های ناشی از دوران ترک را در خود به حداقل برساند.

در واقع مصرف قهوه گانودرما به دلیل خاصیت سمزدایی و تامین انرژی، می تواند به فردی که در دوران ترک اعتیاد قرار دارد کمک بکند که این دوران را سریعتر پشت سر بگذارد.

 

اطلاع از اخبار از طریق پیامک:




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.