مراحل تاثیرات گانودرما

شاید براتون جالب باشه بدونید که وقتی گانودرما وارد بدن میشه چیکار میکنه و چه تاثیرات مثبتی بر روی بدن میزاره و پروسه ی عملکردیش تو بدن ما چجوریه؟ در ادامه با مراحل تاثیرات گانودرما که شامل ۵ مرحله است بیشتر آشنا خواهید شد.

مراحل تاثیرات گانودرما

با ورود گانودرما به بدن ما ینج اتفاق جالب میفته و درحقیقت گانودرما کار خودشو توی پنج مرحله شروع میکنه و تاثیرات مثبت خودشو روی بدن ما میزاره. البته باید بگم که تمامی این پنج مرحله به صورت یکجا اتفاق نمیفتن و هرکدوم از این مرحله ها تو بازه های زمانی مختلفی ظهور می کنن که به ترتیب مرحله ی:

  1. بررسی
  2. سمزدایی
  3. تنظیم کردن
  4. بازیابی کردن
  5. جوانسازی

نامیده می شوند. در ادامه بیشتر با این مرحله های جذاب و تاثیر گذار آشنا خواهیم شد.

مرحله اول تاثیرات گانودرما

مرحله اول تاثیرات گانودرما، مرحله ی شناسایی نام دارد.

ما روزانه حجم بسیار زیادی از سمومی که توی آب، غذا و هوایی که مصرف میکنیم وجود داره رو وارد بدن خودمون میکنیم که این سموم باعث بوجود اومدن بیماریها و اختلالات مختلفی تو بدن ما میشه؛ بیماریهایی که شاید ما حتی از وجود اونا تو بدن خودمون آگاه نباشیم و ندونیم که ممکنه بهش مبتلا باشیم چون خیلی از این بیماریها مثل کبد چرب هیچ نشونه ای از خودشون نشون نمیدن و فرد مبتلا هیچوقت نمیدونه که درگیر یه همچین بیماریی هست.
گانودرما وقتی وارد بدن ما میشه این سموم و بیماریهای پنهان رو تو بدن شناسایی میکنه و مثل یه چراغ هرجای بدنمون مشکلی داشته باشه برامون روشن میکنه و با واکنشهایی که از خودش نشون میده ما رو نسبت به اون بیماری ها، اختلالات و یا سموم موجود تو بدنمون آگاه میکنه.
دقیقا مثل یه آنتی ویروس که روی یه کامپیوتر نصبه و لحظه به لحظه مشغول اسکن کامپیوتر هست و اگه مورد مشکوکی پیدا کنه آلارم میده، گانودرما هم دقیقا لحظه به لحظه بدن مارو اسکن میکنه و به محض برخورد کردن با کوچیکترین مورد مشکوکی تو بدن ما واکنش خودشو نشون میده.

  • مدت زمان این مرحله نهایتا ۱ ماه می باشد.

مرحله دوم تاثیرات گانودرما

مرحله دوم تاثیرات گانودرما، سم زدایی نام دارد.

از عمده ترین سموم موجود تو بدن ما میشه به اسید اوریک، اسید لاکتیک، ذخایر چربی و کلسترول،اشاره کرد که گانودرما بعد از کشف و شناسایی، شروع به خارج کردن و سمزدایی این سموم ازبدن ما میکنه. خوبه که بدونیم  امروزه گانودرما به عنوان قویترین سمزدای طبیعی موجود در جهان شناخته میشه که این امر بخاطر ترکیبات منحصر به فرد موجود در گانودرما از جمله ژرمانیوم ارگانیک و پلی ساکاریدها می باشد.

این سمزدایی به شکلهای مختلفی از جمله جوش، خلط، ادرار و مدفوع، تعرق، سردردهای خفیف، اسهال و در بعضی موارد به صورت حالت تهوع دیده میشه و از بدن خارج میشه که اصلا جای نگرانی نداره و اتفاقا نشونه ی خوبیه چون اینجوری ما میفهمیم که سمهای بدنمون در حال خارج شدن هستند.

همچنین اگه تو بدن ما بیماری نهفته ای وجود داشته باشه که ما از وجود اون بی خبر باشیم مثل کبد چرب، کلسترول و یا حتی انواع تومورهای سرطانی که هنوز به مرحله ای نرسیدن که از خودشون نشونه ای داشته باشن، گانودرما با شناسایی اون بیماریها نه تنها مارو از وجودشون مطلع میکنه بلکه تو درمان و از بین بردنشون هم تاثیر بسیار مثبتی میزاره.

  • مدت زمان این مرحله ۳۰ هفته یعنی تقریبا ۷ ماه و نیم می باشد که بسته به مقدار سم موجود در بدن متغیر بوده و میتواند بیشتر و یا کمتر بشود.

مرحله سوم تاثیرات گانودرما

مرحله سوم تاثیرات گانودرما، تنظیم کردن نام دارد.

افزایش سن، کاهش سیستم ایمنی بدن، زندگی کردن در شرایط اقلیمی نابسامان، تغذیه ی نامناسب و شرایط آب و هوایی نامطلوب؛ همه ی اینها عواملی هستند که باعث میشه به مرور زمان بدن ما از حالت تعادلی خودش خارج بشه.
خارج شدن بدن از حالت نرمال و تعادلی خودش، زمینه ساز بوجود اومدن بسیاری از بیماریها و اختلالات هست از جمله سرطان (بر اثر خارج شدن سلولها از حالت تعادلی و تکثیر غیر عادی)، مشکلات گوارشی (بر اثر برهم خوردن تعادل در اندامهای گوارشی مثل ترشح بیش از حد اسید معده)، مشکلات قلبی عروقی (ضربان قلب نا منظم) و مشکلات هورمونی (بر اثر خارج شدن غدد ترشح هورمون از حالت تعادلی مثل تیروئید).

گانودرما که یک آنتی اکسیدان به شدت قوی به حساب میاد، به خاطر داشتن ترکیبات منحصر بفردی مثل ژرمانیوم ارگانیک گردش خون رو تو بدن افزایش میده که این اتفاق آداپتوژن رو تو بدن بوجود میاره. آداپتوژن باعث بوجود اومدن تعادل تو بدنمون میشه و اثرات خستگی، استرس و اضطراب و افسردگی رو هم در فرد کاهش میده؛ در نتیجه تمام اعضای بدن ما توی متعادل ترین حالت خودشون قرار میگیرن و هر عضو توی باکیفیت ترین و بالاترین راندمان خودش فعالیت میکنه

  • مدت زمان این مرحله بین ۱ الی ۲ سال متغیر است.

مرحله چهارم تاثیرات گانودرما

مرحله چهارم تاثیرات گانودرما، بازیابی نام دارد.

قرار گرفتن بیش از حد در معرض آفتاب و عوامل مختلف شیمیایی ای که وارد بدن میشن باعث بوجود اومدن اکسیدان تو بدن میشه که مهمترین عامل ایجاد سرطان در انسانه و باعث میشه که اعضای بدن آسیب ببینن و کاراییشون با افزایش سن و به مرور زمان افت کنه.
آلزایمر، پارکینسون، سنگ کلیه، سنگ صفرا، زخم معده، بواسیر، مشکلات روده ای، مشکلات ریوی، مشکلات مفصلی، مشکلات استخونی، گشاد شدن دریچه های قلب، گرفتگی شریانهای خونی، پیری و ریزش مو مثالهایی از مشکلاتی هستن که بر اثر آسیب دیدن اعضای بدن اتفاق میفتن.

گانودرما به دلیل اینکه یه آنتی اکسیدان قوی به حساب میاد باعث جوان سازی و بازسازی سلول های بدن میشه.
همچنین وجود عناصر ضروری، ویتامین ها، پروتئین ها و املاح معدنی غنی مانند آهن، منگنز، سدیم، کلسیم، منیزیم، پتاسیم و روی موجود در گانودرما می تونن باعث فراهم شدن مقدمات این بهبودی و بازیابی بشن.

  • مدت زمان این مرحله بین ۲ الی ۳ سال متغیر است.

مرحله پنجم تاثیرات گانودرما

مرحله پنجم تاثیرات گانودرما، جوانسازی نام دارد.

شاید باور اینکه بشه با افزایش سن پیر نشد و جوانی رو با تمام قابلیت ها و ویژگیهاش به بدن برگردوند، سخت باشه ولی باید بدونیم که امروزه این اتفاق داره میفته و ترکیبات و خواص ویژه و منحصر بفردی که توی گانودرما هست باعث بوجود اومدن خارق العاده ترین ویژگی گانودرما یعنی خاصیت جوانسازی اون شده. این ویژگی خارق العاده باعث شده که القاب و عناوینی رو در سرتاسر دنیا به گانودرما نسبت بدن مثل ” گیاه پادشاهان، پادشاه گیاهان “ و ” گیاه جاودانگی ” و ” گیاه جوانی “ . در کشور چین که زادگاه اصلی این قارچ هست، گانودرما رو نماد زندگی شاد، سلامتی و افزایش طول عمر میدونن و اعتقاد دارن که مصرف این قارچ باعث جاودانگی میشه.

گانودرما در حال حاضر به عنوان یکی از قویترین آنتی اکسیدان های موجود در جهان شناخته میشه به طوری که ازین لحاظ به ندرت ماده ای پیدا میشه که قابل مقایسه با اون باشه. آنتی اکسیدان همون چیریه که باعث جوانسازی و بازسازی سلولهای بدن میشه و مانع از بوجود اومدن تومورهای سرطانی و پیر شدن سلولهای بدن میشه.

  • مدت زمان این مرحله ۳سال به بالا می باشد.

 

 

اطلاع از اخبار از طریق پیامک:




2 دیدگاه در “مراحل تاثیرات گانودرما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.