گانودرما و کرونا

گانودرما و کرونا

ویروس ها بر خلاف میکروب ها داروی درمان کننده قطعی ندارند و توسط سیستم ایمنی بدن دفع می شوند. لذا در مواجهه با ویروس ها آنچه اهمیت دارد قدرت سیستم ایمنی بدن شماست. جالب است بدانید که تقویت و تنظیم سیستم ایمنی بدن شما جز خواص اصلی گانودرما به شمار می آید. اگر سیستم ایمنی بدن شما به اندازه کافی قوی باشد حتی در صورت ابتلای شما به بیماری، سیستم ایمنی به سرعت ویروس را از بدن شما دفع خواهد کرد. متاسفانه به خاطر سطح پایین سلامتی اغلب افراد جامعه و عدم توجه به این مسئله، آمار مرگ و میر فراوانی نسبت به جهان رغم خورده است. در این مطلب به خواصی از گانودرما که برای پیشگیری و کاهش اثرات کرونا (در صورت ابتلا) خواهیم پرداخت و به یک مقاله علمی درباره  گانودرما و کرونا که اخیرا در نشریات علمی منتشر شده است اشاره خواهیم کرد.

corona virus

کرونا چیست؟

ویروس کرونا بین تمام حیوانات رایج است و گاهی می‌تواند با تغییر شکل انسان‌ها را هم آلوده کند. تا کنون از ابتدای سال ۲۰۰۰ سه نوع دیگر از ویروس کرونا به انسان‌ها سرایت کرده و باعث شیوع سارس (SARS) در سال ۲۰۰۲ و مرس (MERS) در سال ۲۰۱۲ شده است. همچنین علائم این ویروس مشابه سرماخوردگی است و در اغلب موارد به صورت سرفه خشک و تب شدید خود را نشان می دهد.

درباره میزان خطرناک بودن ویروس کرونا در حال حاضر هیچ‌کس اطلاعات کافی ندارد. اما احتمال ابتلا و کشندگی کرونا در افراد زیر بیشتر است:

  • افرادی که تغذیه مناسبی ندارند
  • افراد میانسال و کهن سال
  • کودکان
  • افرادی که به دلایل مختلف مانند بیماری ها، سیستم ایمنی آنها تضعیف شده است.

اگر با قارچ گانودرما آشنایی ندارید به صفحه زیر مراجعه فرمایید.

گانودرما چیست؟

گانودرما و کرونا

با وجود همه نگرانی ها، ما و مصرف کنندگان گانودرما از این بابت هیچ گونه نگرانی ای نداریم. چرا که با مصرف گانودرما در کنار رعایت اصول بهداشتی اولیه به راحتی می توانید از ابتلای خود و عزیزانتان به این ویروس جلوگیری نمایید. در ادامه توضیح می دهیم که چرا نگران نیستیم:

دلیل اول

گانودرما به دلیل دارا بودن مقادیر غنی از پلی ساکاریدها میتواند سیستم ایمنی بدن را بسیار سریع و به خوبی تقویت کرده و مانع از فعالیت ویروس در بدن شود. همچنین گانودرما منبع خوبی از ویتامین C میباشد که در پیشگیری از ابتلا به ویروس بسیار موثر است

دلیل دوم

مصرف گانودرما منجر به سمزدایی بدن خواهد شد که میتواند در دفع ویروس از بدن کمک بسیاری کند.

دلیل سوم

به دلیل طبیعی بودن، نه تنها هیچ گونه عوارضی ندارد بلکه خواص بسیار دیگری نیز برای بدن دارد.

دلیل چهارم

قیمت آن نسبت به قبل از شیوع کرونا هیچ گونه افزایشی نداشته و برعکس بسیاری از مواد غذایی و بهداشتی نایاب هم نشده.

گانودرما و کرونا در مقالات علمی

اخیرا در یکی از تحقیق علمی که در یکی از نشریات معتبر منتشر شده است، کاهش مرگ و میر در بیماران کرونایی که گانودرما مصرف کرده اند به اثبات رسیده است. لینک این مقاله به زبان انگلیسی: نقش گانودرما در سیستم ایمنی بیماران مبتلا به کرونا

خرید محصولات گانودرما

اطلاع از اخبار از طریق پیامک: