گانودرما چیست؟

گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟

سلامتی، مسئله مشترکی است که دغدغه همه ما انسان هاست و حفظ و ارتقای سلامتی، یکی از مهم ترین ارزش هایمان است که روزانه به آن اهمیت می دهیم و برای آن تلاش می کنیم. امروزه با گسترش علم و صنعت، مکمل های غذایی و دارویی بسیاری تولید شده اند که هر کدام خواص ویژه خود را ارائه می دهند و به حفظ و ارتقای سلامتی افراد کمک ویژه ای می کنند. در حال حاضر در کشور های توسعه یافته جهان مکمل های غذایی و دارویی، بخشی از سبد غذایی افراد با سنین مختلف (علی الخصوص میان سال ها و سالمندان) را تشکیل می دهند. اما اینجا قرار است با یک مکمل طبیعی و شگفت انگیز با نام قارچ گانودرما آشنا شویم که حاوی بیش از ۴۰۰ ماده ارزشمند برای سلامتی است و خواص متنوع و منحصربفردی دارد و در عین حال به دلیل طبیعی بودن آن، برای اکثر افراد جامعه قابل استفاده است. همچنین انواع محصولات گانودرما را از معتبر ترین تولید کنندگان ایرانی، برای شما آماده کرده ایم تا با خیالی راحت و در سریعترین زمان آنها را خرید و مصرف نمایید. در ادامه به ترتیب به این سوالات پاسخ خواهیم داد: گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟ ترکیبات ویژه قارچ گانودرما چیست ؟ عوارض و مضرات قارچ گانودرما چیست ؟ روش های تهیه و مصرف قارچ گانودرما چیست ؟ قهوه گانودرما چیست ؟

قارچ گانودرما

گانودرما چیست

گانودرما نام یک قارچ با ویژگیها و خواص فراوان است که تقریبا چهار هزار سال پیش برای اولین بار در کشور چین کشف شد و به دلیل خواص دارویی و درمانی فراوانی که داشت به سرعت در کانون توجه قرار گرفت و امروزه به عنوان یکی از اصلی ترین مکملهای غذایی در رژیم غذایی بسیاری از افراد در سرتاسر دنیا قرار گرفته است.

گانودرما در شرق آسیا با نام های دیگری از جمله ریشی و لینگ ژی هم شناخته میشود. جالب است بدانید که کمیاب بودن این قارچ در گذشته، امکان استفاده آن را برای همگان میسر نمیکرد و به همین دلیل در چین باستان فقط افراد مهم کشور مثل پادشاهان و شاهزادگان اجازه مصرف آن را داشتند. در تصویر می توانید جایگاه گانودرما را در میان گیاهان دارویی مورد استفاده در طب سنتی چین به عنوان گیاه برتر مشاهده فرمایید.

گانودرما چیست

با گذشت زمان این قارچ شگفت انگیز در خیلی از کشورهای دنیا از جمله کشور خودمون ایران هم کشف شد اما نکته ی حائز اهمیت این است که گانودرما دارای چندین و چند گونه است که البته همه ی گونه های آن سودمند و ارزشمند نیستند و حتی خیلی از این گونه ها سمی و غیرقابل استفاده نیز میباشند.
اما ارزشمندترین و با کیفیت ترین گونه ی این قارچ، گونه ی گانودرما لوسیدوم میباشد که گران قیمت ترین گونه ی آن هم به حساب می آید. در واقع میتوان به صراحت گفت که تنها گونه ی گانودرما که ارزش مصرفی دارد و مناسب جهت مصارف متعدد میباشد همین گونه ی لوسیدوم آن میباشد.

قارچ گانودرما

ترکیبات ویژه گانودرما چیست

در گانودرما بیش از ۴۰۰ ماده ارزشمند برای سلامتی موجود است. وجود ترکیبات کمیاب و حائز اهمیت در گانودرما لوسیدوم باعث شده که امروزه افراد بسیاری برای تقویت جسمانی، پیشگیری از انواع مختلف اختلالات و بیماری ها و بهبود شرایط سلامتی خود از آن استفاده کنند. در ادامه به برخی از مهمترین ترکیبات اشاره خواهیم کرد:

  • ژرمانیوم ارگانیک

    باعث بهبود جریان خون در بدن میشود که نتیجه آن احساس خستگی کمتر و افزایش اکسیژن رسانی به بافتها و اندامهای مختلف بدن ازجمله پوست، مو و مغز میباشد. همچنین ژرمانیوم ارگانیک تاثیر بسیار زیادی در دفع سموم بدن نیز دارد.

  • سوپر اکسید دیسموتاز

    باعث کندی در روند پیر شدن سلولهای بدن و در نتیجه جوانسازی میشود.

  • پلی ساکارید

    همان ماده ای که وجودش باعث میشود که به سرطان مبتلا نشویم، همچنین پلی ساکارید ها باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و کلسترول و چربی خون را هم کاهش میدهند.

  • تری ترپن

    باعث بهبود عملکرد گوارش شده و میتواند در برطرف کردن آلرژی و التهاب نقش موثری را ایفا کند.

  • آدنوزین مونو فسفات

    باعث از بین رفتن گرفتگی در عروق قلبی و درنتیجه کاهش احتمال سکته از جمله سکته مغزی میشود.

 

گانودرما چیست؟

خواص گانودرما چیست

وجود ترکیبات فراوان و متنوع در گانودرما لوسیدوم باعث ایجاد خواص متنوعی در این قارچ شده است. به طور خلاصه پس از وارد کردن این مکمل طبیعی به رژیم غذایی شما، ۴۰۰ ماده ارزشمند آن ماموریت خود را در بدن شما شروع می کنند:

گانودرما به عنوان یک گیاه آداپتوژن تاثیر استرس روزمره بر بدن شما را کاهش می دهد. آداپتوژن ها محافظت کننده عصبی، ضد خستگی، ضد افسردگی، تنظیم کننده و بهبود دهنده کیفیت خواب نیز هستند. (منبع)  فشار، چربی و قند خونتان را تنظیم می کند (منبع۱ ، منبع۲ ، منبع۳). تری ترپن (یکی از ترکیب های مهم گانودرما) تمامی التهاب های بدنتان را از بین می برد و از التهاب های بعدی نیز جلوگیری می کند که نتیجه این فرآیند در پوست شما منجر به جوانسازی می شود (منبع). ژرمانیوم ارگانیک موجود در گانودرما بهبود جریان خون، فرآیند دفع سموم و اکسیژن رسانی به سلول ها و بافت های بدن را به ارمغان می آورند که نتیجه آن احساس خستگی کمتر می باشد (منبع). گانودرما و آنتی اکسیدان های متنوع و فراوانی که دارد باعث تقویت سیستم ایمنی شما می شود، همچنین پلی ساکارید ها و چندین ماده عامل دیگر ضمن اینکه تنظیم سیستم ایمنی را به خوبی انجام می دهند و در کنار هم بهترین سلاح در برابر سرطان و عفونت ها را شکل می دهند (منبع۱ ، منبع۲). در نهایت پلی ساکارید ها در کنار پپتید ها و سوپر اکسید دیسموتاز روند پیری شما را کند می کند (منبع). همچنین گانودرما حاوی مقادیر زیاد و متنوعی از ویتامین ها و مواد معدنی می باشد.

خواص گانودرما

 

برای کسب اطلاعات کامل درباره خواص گانودرما و تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده است به صفحه خواص گانودرما مراجعه فرمایید.

تاثیر بر بیماریهای مختلف

حال که می دانید خواص قارچ گانودرما لوسیدوم چیست، جالب است بدانید با توجه به تحقیقات به عمل آمده در رابطه با خواص و تاثیرات این قارچ و همچنین مقالات متعدد منتشر شده در این زمینه، این قارچ میتواند بر روی پیشگیری و کمک به درمان نزدیک به ۳۰ نوع بیماری مختلف تاثیر موثر و مثبت داشته باشد.
لازم به ذکر است که گانودرما به هیچ وجه دارو نبوده و مصرف آن به عنوان داروی درمانی و یا جایگزین کردن آن به جای سایر دارو ها به هیچ وجه توصیه نمیشود و در واقع ما این قارچ را به عنوان یک مکمل غذایی دارویی میشناسیم، آن هم نه یک مکمل معمولی، بلکه یک مکمل غذایی بسیار پر خاصیت و منحصر بفرد که مصرف آن میتواند باعث تقویت و ارتقای سطح سلامتی شما شود.

گانودرما

مشکلات و اختلالاتی که خواص گانودرما می تواند برای آنها موثر و مفید باشد را میتوان به صورت زیر دسته بندی کرد :
انواع سرطان
مشکلات قلبی و عروقی از جمله فشار خون و کلسترول
مشکلات گوارشی و کلیوی
مشکلات پوستی
مشکلات کبدی از جمله کبد چرب
مشکلات تنفسی و ریوی از جمله آسم و برونشیت
مشکلات مفصلی
اختلالات مغزی از جمله آلزایمر
اختلالات عصبی از جمله پارکینسون
اختلالات خواب از جمله بی خوابی
میتوانند به واسطه ی گانودرما تا حد قابل قبولی کنترل شوند و حتی در برخی از بیماریها میتوان از مصرف طولانی مدت (مصرف بیش از ۱ سال که بسته به افراد مختلف نیز متغیر خواهد بود) انتظار بهبودی و درمان داشت .

در حال حاضر(سال ۲۰۱۹ – ۱۳۹۸) تعداد ۲۵۴ مقاله علمی بین المللی و ۱۳۷ مقاله علمی ایرانی درباره گانودرما و خواص مختلف آن منتشر شده است.

مقالات علمی بین المللی درباره گانودرما

مقالات علمی ایرانی درباره گانودرما

 

گانودرما چیست و چه خواصی دارد

خواص متعدد و متنوع این قارچ موجب کمک به پیشگیری و کنترل و درمان طیف وسیعی از بیماری ها می شود:

جهت مطالعه ی بیشتر راجع به خواص و نحوه ی تاثیرگذاری بر بدن: خواص گانودرما

عوارض قارچ گانودرما چیست

مصرف گانودرما به صورت بلند مدت به دلیل یکی از خاصیت های اصلی آن یعنی سم زدایی با برون ریزی هایی همراه است، اگر چه این برون ریزی در اکثر موارد از طریق ادرار و تعریق انجام می شود، ولی در صورت وجود مقدار سموم بالا در بدن شما ممکن است این برون ریزی به اشکالی مانند خلط، جوش، اسهال، حالت تهوع، سردرد صورت گیرد.

گانودرما چیست

اگر در مراحل مصرف گانودرما علائم بالا در شما ظهور کرد، نشانه وجود سموم فراوان و سمزدایی قوی در بدن شما است و این نشانه ها کاملا موقتی و زودگذر هستند و با تداوم مصرف گانودرما بدن شما کاملا سمزدایی شده و سطح بالاتری از سلامتی را تجربه خواهید کرد.

در منابع معتبر بین المللی در مورد استفاده از گانودرما به صورت پودر خام، احتمال مسمومیت کبد گزارش شده است (منبع: مجله سلامتی webmd)

به منظور جلوگیری از این مسمومیت می بایست پودر قارچ گانودرما حتما به صورت دمنوش میل شود و در ابتدا مصرف را با نیم گرم در روز آغاز نموده و به تدریج در روزهای بعد میزان آن را افزایش دهید و مراقب باشید که این میزان بیشتر از چهار گرم در روز نشود. همچنین پس از هر ۱۰۰ روز مصرف، ۱۰ الی ۱۵ روز دوره استراحت یا عدم مصرف در نظر بگیرید.

عوارض قهوه گانودرما

عوارض قهوه گانودرما با توجه به استفاده از عصاره گانودرما در آن، بسیار کمتر از سایر روش ها است و عوارض مربوط به قارچ گانودرمای خام را به هیچ وجه ندارد. البته در صورت مصرف بیش از دو فنجان در روز ممکن است عوارض قهوه گانودرما خود را نشان دهد.

موارد منع مصرف گانودرما چیست ؟

  • زنان باردار و شیرده
  • افرادی که در پنج سال اخیر، عمل پیوند اعضا داشته اند.
  • افرادی که آسپرین بزرگسال استفاده می کنند.

چگونه گانودرما را تهیه و مصرف کنیم ؟

گانودرما پوسته ی سخت و چوب مانندی دارد که مصرف آن را دشوار می کند. در نتیجه اول باید گانودرما را فرآوری کنیم تا بتوانیم راحت مصرف کنیم و از تمام خواص آن بهره ببریم.

گانودرما به صورت های مختلفی مانند پودر، قارچ خشک شده، کپسول، دمنوش، شامپو، صابون و قهوه مصرف می شود.

پودر قارچ گانودرما

ساده ترین روش مصرف گانودرما استفاده از آن به صورت پودر می باشد. البته این پودر به صورت دمنوش مصرف می شود و به هیچ وجه نباید به صورت مستقیم مصرف گردد. قیمت قارچ گانودرما در ایران (به صورت پودر قارچ گانودرما یا قارچ گانودرما خشک)، گرمی یک الی دو هزار تومان است.

روش های مصرف گانودرما

البته لازم است در اینجا به این نکته اشاره کنیم که هر پودری، لزوما خواص معرفی شده در این سایت را ندارد و حتی ممکن است موجب مسمومیت در کبد شود. لذا در خرید پودر می بایست به نکات زیر توجه شود:

  • نژاد آن گانودرما لوسیدوم یا گانودرما قرمز باشد.
  • حتما از نوع پرورشی باشد (قارچ وحشی نباشد) و از بذر های اصلی و شناسنامه دار استفاده شده باشد.
  • تحت شرایط استاندارد محیطی و با یکی از روش های علمی کاشت گانودرما، پرورش یافته باشد.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر درباره پودر قارچ گانودرما،نحوه مصرف آن و خرید محصول معتبر می توانید به این صفحه مراجعه فرمایید: پودر قارچ گانودرما

همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به خرید قارچ گانودرما به این صفحه مراجعه نمایید: خرید قارچ گانودرما

قهوه گانودرما

معروف ترین روش مصرف گانودرما لوسیدوم در دنیا ترکیب آن با قهوه است که به این ترتیب ما میتوانیم با صرف روزانه یک فنجان ” قهوه گانودرما ” در طعم های مختلف از تمام خواص گانودرما بهره مند شویم.

قهوه به دلیل دارا بودن کافئین طبیعی و همچنین خواص منحصر بفرد دیگری که دارد به عنوان مکمل در کنار گانودرما عمل می کند و خواص جدید و مضاعفی را بوجود آورده و همچنین باعث افزایش جذب گانودرما می شود.

*میزان کافئین و شکر موجود در قهوه گانودرما کاملا استاندارد است و حتی بیماران قلبی و دیابتی نیز با مصرف آن دچار مشکل نمی شوند

قهوه سوپریم گانودرما؛ قهوه گانودرما همراه با جینسینگ

میزان مصرف مجاز قارچ گانودرما برای یک فرد بالغ حداکثر ۴ گرم در روز می باشد

خرید محصولات گانودرما

تداخلات دارویی گانودرما

یکی دیگر از نگرانی های افرادی که قصد خرید گانودرما به هر شکلی دارند، تداخلات دارویی آن است. باید خیال شما را راحت کنیم که به طور کلی گانودرما تداخل دارویی خطرناکی ندارد و با فاصله دو ساعته بین مصرف گانودرما و سایر دارو ها می توان به صورت ایمن آن را مصرف کرد. اما به خاطر برخی از خواص گانودرما ممکن است تداخلاتی با داروهای زیر به وجود آورد:

دارو های کاهنده قند خون: از آنجا که گانودرما قند خون را کاهش میدهد مصرف طولانی مدت و همزمان گانودرما و دارو های کاهنده قند خون ممکن است به کاهش بیش از حد قند خون شما بیانجامد، لذا با ادامه مصرف گانودرما همراه با این داروها به تدریج میزان مصرف دارو های کاهنده قند خون را کاهش دهید.

دارو های کاهنده فشار خون: به دلیل اثر کاهندگی فشار خون توسط گانودرما در صورت مصرف طولانی مدت و همزمان آن با داروهای کاهنده فشار خون ممکن است فشار خون شما بیش از حد کاهش پیدا کند، لذا با ادامه مصرف گانودرما، میزان مصرف داروهای کاهنده فشار خون را به تدریج کاهش دهید.

دارو های ضد انعقاد (لختگی) خون: این تداخل نیز مانند دو مورد دیگر می باشد و به خاطر خاصیت ضد لختگی گانودرما است ولی ضعیف تر از دو مورد قبلی می باشد و در مواقع مصرف مقدار زیاد گانودرما باید رعایت شود.

شیمی درمانی: گانودرما ممکن است اثر شیمی درمانی را کاهش دهد لذا بهتر است ۶ ماه بعد از آخرین شیمی درمانی، گانودرما مصرف شود.

به طور کلی بهتر است که ۲الی۳ ساعت بین مصرف انواع داروها و مصرف گانودرما، فاصله زمانی وجود داشته باشد.

قهوه گانودرما دکتر بیز

در کشور ما ایران و برای اولین بار و به عنوان دومین شرکت در دنیا، شرکت دکتر بیز توانسته با به کارگیری جدیدترین علوم در حوزه ی طب سنتی و گیاهان دارویی تنها کمپانی ایرانی باشد که به شکلی کاملا استاندارد قارچ گانودرما لوسیدوم را آن هم به ایده آل ترین شکل مصرفش یعنی ترکیب و فرآوری شده با قهوه در اختیار شما قرار دهد. تا همه با خیالی راحت و طعمی بی نظیر بتوانند از این قارچ شگفت انگیز استفاده کنند و از فواید آن بهره ببرند.

خرید قهوه گانودرما

هر فنجان قهوه گانودرما حاوی ۲ گرم پودر گانودرما لوسیدوم خالص می باشد که از قسمت های اصلی و دارای خاصیت این قارچ استخراج شده است.

قهوه سوپریم

شرکت دکتر بیز یک قدم فراتر رفته است و این قارچ را با دو گیاه دارویی و پرخاصیت دیگر به نام های جینسینگ و خرنوب ترکیب کرده است و محصول ارزشمندی با نام قهوه سوپریم گانودرما را خدمت شما عرضه کرده است.

شامپوها و صابون گانودرما

محصولات آرایشی و بهداشتی گانودرما دکتر بیز

شامپو و صابون گانودرما دکتر بیز از محصولاتی هستند که میتوانند خواص این قارچ را برای پوست و موی شما به ارمغان بیاورند از جمله این خواص می توان به خاصیت تنظیم کنندگی و ترمیم کنندگی اشاره کرد. اگر مایل به کسب اطلاع بیشتر درباره این دو محصول و خواص آنها هستید به صفحات شامپو گانودرما و صابون گانودرما مراجعه فرمایید.

محصولات دکتر بیز

شرکت بیز به عنوان اولین و تنها شرکت ایرانی شناخته می شود که موفق به تولید و عرضه ی قهوه ی گانودرما و محصولات بهداشتی گانودرما آن هم با استاندارد های بین المللی شده است. اما محصولات دکتر بیز فقط به فرآورده های قارچ گانودرما ختم نمی شود و این شرکت ایرانی از چند سال گذشته تا کنون به شکلی کاملا تخصصی و آکادمیک اقدام به تولید و عرضه ی محصولات سلامت محور زیادی کرده است. شما عزیزان می توانید از طریق لینک رو به رو با سایر محصولات سلامت محور شرکت بیز آشنا شوید: محصولات دکتر بیز

ganuderma.ir

درباره گانودرما دات آی آر

سایت تخصصی Ganuderma.ir به عنوان اولین و معتبرترین سایت تخصصی و فروشگاه محصولات معتبر گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه می نماید. ضمنا سایت Ganuderma.ir اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمین می نماید.

همه ی شما عزیزان از این پس میتوانید با ثبت سفارش از Ganuderma.ir عضو باشگاه مشتریان ما با نام “گانو اکانت” شده و علاوه بر دریافت امتیازات و خدمات مخصوص اعضای باشگاه، سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

برخی از مهمترین ویژگیهای کلیدی Ganuderma.ir :

  • تخفیف های باورنکردنی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
  • مشاوره تخصصی و دوره ای (حین مصرف) مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
  • مشارکت در فروش: پرداخت پورسانت معرفی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
  • پیشنهاد های ویژه که از طریق پیامک مطلع خواهید شد

و برنامه هایی که به زودی افتتاح می شود…

اطلاع از اخبار از طریق پیامک:




57 دیدگاه در “گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟

    • قهوه سوپریم به خودی خود باعث ترک اعتیاد نمی شود بلکه می تواند به فردی که در پروسه ی ترک اعتیاد قرار دارد کمک بکند تا ضعف ها و ناملایمتی های دوران ترک را راحتتر پشت سر بگذارد و علاوه بر اینکه به سمزدایی بدن فرد کمک قابل توجهی می کند می تواند قوای جسمانی فردی که در دوران ترک قرار دارد را هم بهبود دهد.

  • سلام من آریتمی قلبی خفیف داشتم از موقعی که گانودرما موکا رو استفاده کردم احساس میکنم تپش قلبم زیاد شده و خیلی احساس ناخوشایندی دارم
    خواهشا در این مورد توضیح بدید🙏🙏

    • احتمالا به مصرف قهوه حساس هستین، توصیه میشه که طعم مصرفی رو از موکا به هات چاکلت تغییر بدین
      لطفا جهت بررسی بیشتر وضعیتتون و همچنین دریافت مشاوره ی تخصصی فقط با شماره ی قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید و یا با همان شماره از طریق واتس اپ پیام دهید

    • قارچ گانودرما گونه های مختلفی دارد که برخی از این گونه ها سمی و غیرقابل مصرف هستند.
      بهترین گونه ی مصرفی گانودرما گونه ی لوسیدوم هست که کم یاب ترین گونه هم می باشد.
      باید ابتدا ببینید گونه ی قارچی که می فرمایید چی هست.

      • اگر منظورتون زود انزالی هست که باید شرایطتون بررسی بشه تا شدتش مشخص بشه و بعد روند درمانی رو شروع کنید
        قهوه ی سوپریم از بین چهار طعم موجود برای گانودرما مناسب‌تر هست

    • قهوه سوپریم گانودرما می تواند منجر به افزایش تحرک اسپرم شود که در نتیجه تقویت قوای جنسی را به همراه خواهد داشت، ضمن اینکه می تواند منجر به بهبود و افزایش گردش خون در آلت تناسلی نیز بشود

    • قهوه ی گانودرما می تواند منجر به تقویت قوای جنسی بشود که این موضوع می تواند در برطرف کردن زود انزالی موثر باشد ولی درمان زود انزالی به حساب نمی آید چرا که زود انزالی بیشتر موضوعی ذهنیست تا فیزیکی و برای برطرف کردن آن گاها نیز به روانپزش هم می باشد.
      جهت مشاوره ی دقیق تر لطفا با شماره تلفن قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید و یا با همان شماره از طریق واتس اپ پیام بدهید

  • این محصول واقعا هیچ کدوم از خاصیت هایی که میگین رو نداره من استفاده کردم فقط دور ریختن پول بود و تنها دلیلی که بعضی از مردم تهیه میکنن اینه که هیچ راهی برای حل مشکل خودشون پیدا نکردم و به در بسته خوردن و پزشکی هیچ راهی نداره یا هزینه هاش خیلی زیاده که با تبلیغات غیر مستقیم افرادی مثل شما که درباره خاصیت های درمانی گانودرما میگین مردم مجاب به خرید میشن با این قیمت های واقعا گزاف

    • برای مشاهده ی اثر بخشی گانودرما، چند مورد باید مورد بررسی قرار بگیره اینکه برای چه منظوری می خواین که از گانودرما استفاده بکنید؟ اینکه از کدام طعم استفاده بکنید که اثر بخشی سریعتر اتفاق بیفته؟ اینکه چه دوزی از گانودرما را مصرف کنید؟ و اینکه مکملهایی که باید در کنار گانودرما استفاده بشن تا تاثیرات اون رو کامل بکنند کدام ها هستند؟
      تمامی این موارد که به اون گانوتراپی هم گفته میشه قبل از مصرف باید توسط گانوتراپیست بررسی بشه تا شما رو بهتر و موثرتر راهنمایی کنه. و عدم توجه یه هرکدومشون شما رو از نتیجه ای که مد نظرتون هست دور می کنه پس در نتیجه مصرف گانودرما به تنهایی کافی نیست بلکه نیاز به مشاوره و بررسی دقیق مصرف کننده قبل از شروع مصرف هم هست.
      جهت مشاوره ی دقیق تر لطفا با شماره تلفن قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید و یا با همان شماره از طریق واتس اپ پیام بدهید

        • قهوه ی گانودرمای سوپریم به دلیل قرار گرفتن قارچ گانودرما در کنار جینسینگ می تواند باعث بهبود فرآیند اسپرم سازی در آقایان شده و سرعت تحرک اسپرم را هم افزایش دهد. توجه بکنید که این محصول دارو نیست و صرفا بهبود دهنده ی مواردی هست که خدمتتون عرض کردم.
          لطفا جهت دریافت مشاوره ی تخصصی فقط با شماره ی قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید و یا با همان شماره از طریق واتس اپ پیام دهید

  • سلام
    بچه من الان ۱۵ سالش هست و از بچه گی کلا دهنش بوی خیلی بدی میداد
    و حتی اگه الان غذا بخوره دو دقیقه بعد دهنش بوی بد میگیره
    به نظر شما پودر گانودرما مشکلش رو حل میکنه
    ترو خدا کمکم کنید 🙏

    • ابتدا باید به یک پزشک گوارش مراجعه کنید تا معاینه بشن و دلیل اصلی بوی بد دهانش مشخص بشه تا در ادامه ببینیم که مصرف گانودرما میتونه موثر باشه با خیر اینجوری متحمل هزینه ی اضافی هم نمیشید

  • لطفا برای مشاوره بیشتر در مورد زگیلی تناسلی بدید من دچارش شدم و واقعا گیج شدم نمیدونم کدوم محصولو بخرم
    ک جواب بگیرم لطفا کمک کنید؟؟

    • بهترین گزینه برای زگیل تناسلی به شرطی که فشار خون بالا و ناراحتی قلبی نداشته باشید طعم سوپریم هست.
      جهت دریافت مشاوره دقیق تر لطفا با شماره تلفن قرار داده شده در سایت تماس بگیرید و یا از طریق واتس اپ اقدام بکنید

  • سلام و خسته نباشید
    برادرم بیماری کبدچرب داره گفتن سوپریم مصرف کنه، حدودا پنج سال پیش بخاطر تصادفی که داشت تو پاش پلاتین گذاشتن ، مصرف گانودرما مشکلی از این بابت ایجاد نمیکنه؟

    • مصرف گانودرما مشکلی نداره ولی برای کبد چرب مصرف دمنوش مصفی خون بسیار موثر تر و به صرفه تر است
      جهت مشاوره ی دقیق تر لطفا با شماره تلفن قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید و یا با همان شماره از طریق واتس اپ پیام بدهید

    • صابون گانودرما مخصوص شستشوی دست و صورت هست برای برطرف شدن زگیلها باید ویروس رو در بدنتون ضعیف بکنید.
      جهت مشاوره ی تخصصی لطفا با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید

    • به جرات میتوان گفت اولین و یکی از معدود کمپانی هایی که داخل ایران گانودرما ی صد در صد اصل با نوع لوسیدوم، فرآوری و عرضه میکند کمپانی دکتر بیز هست.

    • از مراکز معتبری که مستقیم از خود کمپانی محصول رو براتون ارسال میکنند تهیه کنید
      اصولا سایتهای فروشگاهی و واسطه ای که همه چیز در کنار گانودرما میفروشند خیلی قابل اعتماد نیستند حتی اگر نماد اعتماد الکترونیکی داشته باشند.
      پیجهای اینستاگرامی هم که اصلا نظازتی روی اونها وجود نداره و خیلی راحت تر میتوانند محصولات دست کاری شده رو عرضه کنند.
      خرید محصولات با قیمت اصلی و مصوب خود کمپانی نکته ی بسیار مهمی هست چون این محصول از ابتدای زمستان ۹۸ تا اطلاع ثانوی هیچ گونه تخفیفی ندارد. پس اگر با قیمتی پایینتر از قیمت اصلی که در فزوشگاه سایت قرار دادیم برخورد کردید کمی تامل کنید

    • از مراکز معتبری که مستقیم از خود کمپانی محصول رو براتون ارسال میکنند تهیه کنید
      اصولا سایتهای فروشگاهی و واسطه ای که همه چیز در کنار گانودرما میفروشند خیلی قابل اعتماد نیستند حتی اگر نماد اعتماد الکترونیکی داشته باشند.
      پیجهای اینستاگرامی هم که اصلا نظازتی روی اونها وجود نداره و خیلی راحت تر میتوانند محصولات دست کاری شده رو عرضه کنند.
      خرید محصولات با قیمت اصلی و مصوب خود کمپانی نکته ی بسیار مهمی هست چون این محصول از ابتدای زمستان ۹۸ تا اطلاع ثانوی هیچ گونه تخفیفی ندارد. پس اگر با قیمتی پایینتر از قیمت اصلی که در فزوشگاه سایت قرار دادیم برخورد کردید کمی تامل کنید

    • سلام من پیسی دارم هرسال بایک دارو نتیجه نگرفتم حالا گفتن گانودرما مصرف کن خوب میشی هزینش بالاست اگر نتیجه داشته باشه مجبورم مصرف کنم گفتم شما کسی میشناسید که بااین گانودرما خوب شده باشه

      • ببینید گانودرما دارو نیست که درمان کند بلکه یک مکمل غذایی هست که میتواند باعث کنترل و عدم پیشرفت بیماری بشود. البته به صورت تجربی از مصرف گانودرما درمان مشاهده شده آن هم از مصرف بلندمدت آن یعنی تقریبا ۲ الی ۳ سال مصرف ولی هیچ مقاله و اثبات علمی مبنی بر درمان کننده بودن گانودرما منتشر نشده است.

  • از کجا گانودرمای اصل رو ته
    یه کنیم شرکتی یا سایتی هست ک ما بتوانیم گانودرمای اصل رو تهیه کنیم؟؟ی سوال دیگه بجه من ۵ سالشه ک دیابتی هست ایا اونم میتونه مصرف کنه؟؟

    • پاسختون داده شد.
      در حال حاضر معتبرترین مرکز خرید گانودرمای اصل سایت ganuderma.ir هست. که میتونید با خیال راحت خرید بکنید و ارتباط شما با مشاوران ما بعد از خرید قطع نخواهد شد و به شما قدم به قدم مشاوره های لازم رو میدن.

      افراد زیر ۱۸ سال باید بسیار کنترل شده مصرف کنند گانودرما رو؛ جهت مشاوره ی دقیق تر با شماره های قرار داده شده در سایت تماس حاصل کنید.

    • به طور کلی خواص گانودرما در همه ی این طعمها وجود دارد و فقط با قزاز گزفتن گانودرما در کنار مواد با ترکیبات مختلف برخی از خواص آن پررنگ تر میشود که مناسبتر برای برخی از بیماری ها میباشد.
      در قسمت فروشگاه هر محصول به صورت جداگانه توضیح داده شده است.
      جهت مشاوره تخصصی فقط با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرین.

  • سلام ایا این محصول برای زگیل مقعدی درمان قطعی حساب میشود؟ و قیمت قهوه و صابون این محصول چند تومان است

    • گانودرما دارو نیست که درمان کند بلکه یک مکمل غذایی به حساب می آید که میتواند باعث کنترل و پیشگیری از برخی اختلالات و بیماری ها شود.
      برای مشاهده ی محصولات و اطلاع از قیمت آنها بر روی لینک مقابل کلیک کنید: خرید گانودرما

    • سلام. گانودرما چون سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند بعد ازحداقل یکسال مصرف مداوم باعث ریشـه کن کردن زگیل میشود.

      • در رابطه با زگیل تناسلی چون این بیماری یک بیماری ویروسی هست قطعا تنها راه کنترل آن تقویت سیستم ایمنی بدن هستش که می توان از قهوه گانودرما و سیر سیاه به این منظور استفاده کرد، مقدار زمان لازم برای تقویت سیستم ایمنی بدن به وسیله ی قهوه گانودرما در اقراد مختلف متفاوت هست و نمی توان زمان دقیقی را در نظر گرفت ولی به صورت کلی حداقل زمان ۶ ماه الی ۱ سال در نظر گرفته می شود.
        جهت مشاوره ی دقیقتر لطفا با شماره ی قرار داده شده در داخل سات تماس بگیرید.

    • بستگی به نوع تومور و مقدار پیشرفته بودن آن دارد، به صورت کلی گانودرما به خاطر دارا بودن پلی ساکارید ها و تری ترپنوئید ها مانع از ایجاد تومور در بدن میشود و مقادیر فراوان آنتی اکسیدان آن میتواند در بهبود تومورها نقش موثری ایفا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.