گانودرما و آسم

گانودرما و آسم

آسم نام یکی از رایج ترین مشکلات تنفسی در دنیا میباشد که بر خلاف بسیاری از بیماری ها، ابتلا به آن ارتباطی به کهولت و افزایش سن و یا رعایت نکردن رژیمهای درست تغذیه ای ندارد و تقریبا مبتلایان به این بیماری در تمام رده های سنی و با شرایط مختلف بدنی (چاق، لاغر و …) دیده میشوند.
در ادامه به بررسی گانودرما و آسم میپردازیم و چگونگی تاثیرگذاری گانودرما بر بیماری آسم را باهم بررسی میکنیم.

گانودرما چیست

گانودرما نام یک قارچ منحصر بفرد است که کاربرد فراوانی در پیشگیری و کمک به درمان بسیاری از بیماریها دارد و به دلیل دارا بودن خواص فراوان و منبع غنی از ویتامینها، پروتئین، املاح معدنی و ترکیبات شیمیایی حیاتی و مهم مورد نیاز بدن امروزه در دنیا در کانون توجه قرار گرفته و افراد زیادی در سرتاسر دنیا از گانودرما به عنوان یک منبع غذایی مهم استفاده میکنند.

بیماری آسم چیست

آسم یک مشکل تنفسی آزاردهنده است. که در واقع نوعی واکنش آلرژیک است که منجر به انقباض دستگاه تنفسی می شود. این مسئله باعث انسداد در مسیر هوا شده و اکسیژن نمی تواند وارد شش ها و دی اکسید کربن از آنها خارج شود. در موارد حادتر، التهاب دستگاه تنفس هم اضافه می شود که با خلط شدید همراه است.
داروها و اسپری های استروئید فقط می توانند این شرایط را کنترل کنند.

بطورکلی، حمله آسم ناشی از آلرژن هایی مانند آلاینده ها و غبار هواست. این شرایط باعث واکنش شدید سیستم ایمنی بدن می شود. تحت شرایط عادی، سیستم ایمنی فعالانه نسبت به باکتری ها یا ویروسهای مضری که وارد بدن می شوند واکنش نشان می دهند. بااینحال، آلاینده ها و گردوغبار هوا میکروب محسوب نمی شوند. اگر سیستم ایمنی درست کار نکند به این آلرژن ها هم حمله می کند و این وضعیت منجر به واکنش آلرژی یا حمله آسم می شود.

در مکانیسم دفاعی بدن انسان پروتئینی به نام ایمونوگلوبین E یا IgE وجود دارد که مانند یک رادار برای ردیابی ذرات ناسازگار عمل می کند.
زمانی که دشمن وارد بدن می شود، رادار IgE سیگنالی ارسال کرده و به دیگر سلول های ایمنی فرمان حمله می دهد. اگر IgE بیش از اندازه حساس شود حتی در صورت ردیابی آلاینده ها یا گرد و غبار هم به سلول های نجات فوری سیگنال می دهد. زمانی که این حمله بی دلیل آغاز می شود سلول های سازگار موجود در بدن هم نابود می شوند.

گانودرما و آسم

ماده طبیعی در بدن انسان که IgE را کنترل و تنظیم می کند اینترفرون گاما نام دارد که اگر تقویت شود شرایط بیماری آسم را بهبود میبخشد.
دیگر تنظیم کننده های سیستم ایمنی عبارتند از اینترفرون آلفا، اینترفرون بتا و سلول های لنفاوی. این گروه از تنظیم کننده های ایمنی، سلول های ایمنی بیش فعال را سرکوب کرده و سلول های ضعیف تر را تقویت می کنند. به این ترتیب توازن سیستم ایمنی پیچیده بدن انسان حفظ می شود.

تاثیر گانودرما بر آسم

گیاه گانودرما می تواند اینترفرون آلفا و اینترفرون گاما را تقویت کند و به همین خاطر این گیاه در بهبود آسم موثر است.
همچنین گانودرما با تنظیم و متعادل کردن بدن مانع از افزایش شدت حملات هم میشود.
از طرفی وجود برخی مواد موجود در گانودرما در آن باعث شده تا این قارچ تبدیل به یکی از گیاهانی شود که به صورت طبیعی و به شکل کاملا موثری خواص ضد التهابی داشته باشد که در نتیجه باعث کاهش التهابات ریوی و کنترل بیماری آسم شود.

در لینک زیر یکی از مقالات دانشگاهی بین المللی در زمینه تاثیر گانودرما بر آسم مشاهده خواهید نمود.

سرکوب التهاب توسط گانودرما

تهیه و مصرف گانودرما

بد نیست که بدانیم قارچ گانودرما دارای چندین گونه ی مختلف میباشد که اکثر آنها سمی و غیر قابل مصرف هستند و بهترین و ارزشمند ترین گونه ی گانودرما، گونه ی لوسیدوم آن میباشد که دارای همه ی خواص و ویژگیهای مورد انتظار ما میباشد که بسیار کمیاب بوده و خود این گونه بر اساس نحوه ی کشت گانودرما میتواند کیفیت های مختلفی داشته باشد و با قیمتهای متفاوتی هم عرضه شود چون نوع کشت و فرآوری قارچ گانودرما تاثیر بسیار زیاد و مستقیمی بر میزان مولفه های فعال درون آن دارد.

در کشور ما ایران، کمپانی دکتر بیز اولین و تنها کمپانی میباشد که به صورت کاملا استاندارد و علمی اقدام به فرآوری و عرضه با کیفیت ترین گونه ی گانودرما لوسیدوم کرده است.

خرید گانودرما

قهوه گانودرما

در ادامه شاید پاسخ به این سوال که قهوه گانودرما چیست؟ خالی از لطف نباشد.
برای پاسخ به این سوال باید گفت که قهوه گانودرما در واقع گانودرمای غنی سازی شده با قهوه میباشد که به عنوان بهترین روش مصرف گانودرما در دنیا شناخته میشود.

وجود کافئین طبیعی، آنتی اکسیدان و سایر خواص موجود در قهوه با قرار گرفتن در کنار گانودرما باعث بوجود آمدن خواص جدیدی میشود که علاوه بر افزایش اثربخشی گانودرما، جذب آن را هم در بدن سریعتر میکند.

خرید قهوه گانودرما

کافه لاته گانودرما

قهوه لاته گانودرما که در واقع ترکیبی از شیر، قهوه و گانودرما میباشد میتواند باعث ایجاد آرامش در بدن و اعصای داخلی آن شده و اثرات ضد التهابی آن میتواند برای کنترل بیماری آسم موثر باشد.

گانودرما و سایر بیماری ها

همچنین قارچ شگفت انگیز گانودرما میتواند بر روی پیشگیری و کنترل بیماری های مختلف و متفاوت دیگری نیز تاثیر موثر داشته باشد که در زیر به برخی از آنها اشاره شده است:

چرا ganuderma.ir

سایت تخصصی ganuderma.ir به عنوان اواین و معتبرترین سایت تخصصی گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه از معتبرترین و تنها کمپانی تولید کننده ی این محصولات در ایران یعنی شرکت دکتر بیز کرده است.

همه ی شما عزیزان از این پس میتوانید با ثبت سفارش از ganuderma.ir عضو باشگاه مشتریان آن شده و علاوه بر دریافت امتیازات و ویژگیهای مخصوص اعضای باشگاه با خیالی راحت و به شکلی کاملا کارآمد از مصرف گانودرما لذت برده و سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

برخی از مهمترین ویژگیهای کلیدی در ganuderma.ir :

  • مشاوره های کاملا تخصصی و به صورت دوره ای مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
  • تخفیف های باورنکردنی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
  • طراحی کد اختصاصی برای کسب تخفیفات ویژه بیشتر و اخذ پورسانت معرفی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
  • و …

 

اطلاع از اخبار از طریق پیامک:




یک دیدگاه در “گانودرما و آسم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.