گانودرما و پسوریازیس

گانودرما و پسوریازیس

 لکه های قرمز رنگ و زائده های فلس مانند نقره ای ایجاد شده در نقاط مختلف بدن، خارش ها و التهابات پوستی مداوم که منجر به بی خوابی های شبانه و کلافگی در طول روز میشوند و خشکی بیش از حد پوست اینها آزاردهنده ترین نشانه های بیماری پسوریازیس هستند.
بیماری پسوریازیس از جمله بیماریهایی است که به دلیل رابطه ی مستقیم با ظاهر افراد، میتواند تاثیرات منفی بر روی اعتماد به نفس و روحیه ی افراد داشته باشد و حتی در موارد پیشرفته ی بیماری میتواند منجر به منزوی شدن فرد مبتلا و دوری او از فضای جامعه و جمعهای دوستانه شود.
از طرفی یکی از بزرگترین چالشهایی که در برابر افراد مبتلا به بیماری پسوریازیس وجود دارد هزینه های زیاد درمان و تامین داروی با کیفیت و مناسب میباشد که خیلی از افراد مبتلا نمیتوانند از عهده ی تامین آن برآیند. چرا که عمدتا داروهای مرتبط با پوست گران بوده و تحت پوشش بیمه هم نیستند.
اغلب مبتلایان به پسوریازیس که با ما هم در ارتباط هستند، از استرس و هیجانات زیاد نیز رنج می برند که این خود باعث تشدید علائم بیماری می گردد.
پسوریازیس نام یک بیماری شایع خود ایمنی میباشد که افراد مختلفی در هر شرایط سنی امکان ابتلا به آن را دارند. در واقع پسوریازیس یک اختلال پوستی به حساب می آید که در ادامه به بررسی گانودرما و پسوریازیس پرداخته و با نحوه ی تاثیر گانودرما بر پسوریازیس بیشتر آشنا حواهیم شد.

گانودرما چیست ؟

گانودرما نام یک قارچ با زادگاه چینی و طول عمری در حدود ۴۰۰۰ سال است که به دلیل دارا بودن خواص فراوان درمانی و تقویتی، همواره در جوامع و فرهنگهای مختلف دنیا در کانون توجه بوده و از آن استفاده های فراوانی میشده است.
از جمله خواص گانودرما میتوان به پیشگیری و کمک به درمان ۳۰ نوع مختلف بیماری، خاصیت سمزدایی فوق العاده، منبع غنی آنتی اکسیدان و ارزش غذایی بالا و منبع غنی ویتامین و املاح معدنی موردنیاز بدن اشاره کرد.

در پاراگراف بعدی به توضیح کامل بیماری پسوریازیس، انواع آن و علائم ناشی از آن پرداخته ایم که اگر با این بیماری به طور کامل آشنا هستید می توانید از مطالعه ی پاراگراف بعدی صرف نظر کنید.

بیماری پسوریازیس چیست

شاید نام پسوریازیس برای خیلی ها نام بیگانه ای باشد و کمتر کسی بداند که بیماری پسوریازیس چیست ولی خوب است بدانیم که این بیماری در حال حاضر یکی از شایع ترین بیماری های موجود در جهان و کشورمان است که در ادامه بیشتر به توضیح آن خواهیم پرداخت.

پسوریازیس یا بیماری پوستی صدف نام یک بیماری خود ایمنی و مزمن است.
بیماریهای خود ایمنی به آن دسته از بیماریها اطلاق میشود که در آنها سیستم ایمنی بدن یا همان گلوبولهای سفید، خود بدن مارا به عنوان مشکل و اختلال شناسایی میکنند و در نهایت به بدن خود ما حمله میکنند.

در بیماری پسوریازیس سیستم ایمنی بدن با فرستادن سیگنال های اشتباه به سلول‌های پوست، موجب رشد بیش از حد آنها می‌شود. به طوری که سلول‌های جدید پوست، در طی چند روز (به جای چند هفته) رشد می‌کنند. بدن، این سلول‌های اضافی پوست را از بین نمی‌برد. بلکه سلول‌های اضافی در سطح پوست تجمع می‌یابند و لکه‌های پسوریازیس را تشکیل می‌دهند. بر خلاف تصور رایج بیماری پسوریازیس به هیچ وجه یک بیماری مسری نبوده و به هیچ وجه از طریق تماس با فرد مبتلا، شنا کردن در استخر و یا رابطه ی جنسی منتقل نمیشود.

پسوریازیس انواع مختلفی دارد:

  • پسوریازیس پلاک یا ولگاریس
  • خال خال
  • پسوریازیس خمشی
  • پوسچولر (دانه چرکی)
  • اریترودرمیک (پسوریازیس اکسفولیاتیو)

برخی از افراد به بیش از یک نوع پسوریازیس مبتلا می‌شوند. گاهی اوقات فرد به یک نوع از پسوریازیس مبتلا می‌شود، اما بعدا به نوعی دیگر تبدیل می‌شود.
همچنین علائم ظاهری این بیماری، بستگی به نوع پسوریازیس دارد. ممکن است فقط چند مورد از میان علائم و نشانه‌ها در شما بروز کند، یا اینکه ممکن است بسیاری از آنها را در بدن خود داشته باشید.

دانشمندان هنوز در حال تلاشند که از تمام اتفاقاتی که در داخل بدن به علت پسوریازیس رخ می‌دهد، آگاهی یابند. آنچه مسلم است این است که سیستم ایمنی و ژن‌های یک فرد نقش مهمی در ابتلا به این بیماری دارند و ترکیب ژن‌های بسیاری باعث پسوریازیس می‌گردد.

روشها و داروهای بسیاری برای درمان بیماری پسوریازیس وجود دارد که از بین آنها میتوان به داروهای بیولوژیک، داروهای سیستمیک، فتوتراپی، درمان با لیزر اگزایمر و داروهای موضعی اشاره کرد همچنین یکی از مرسوم ترین روشهای درمانی پسوریازیس استفاده از داروها و مکمل های گیاهی میباشد که از جمله موثرترین این مکمل های گیاهی میتوان به قارچ گانودرما اشاره کرد که در ادامه مفصل راجع به آن توضیح داده خواهد شد.

گانودرما و پسوریازیس

خوبه که بدونیم گانودرما بخاطر داشتن ترکیبات منحصر بفرد و همچنین تاثیرات مثبتی که بر روی بدن میگذارد میتواند در درمان و کنترل بیماری پسوریازیس نقش مهمی داشته باشد و از این رو نوشتن نام گانودرما و پسوریازیس در کنار یکدیگر نمیتواند بی دلیل باشد.
در روشهای درمانی بیماری پسوریازیس می‌توان علائم و نشانه‌های بیماری را کاهش دهد، که معمولا” باعث می‌شود فرد احساس بهتری داشته باشد.
اما یکی از موثرترین روشهای درمانی این بیماری، درمان از طریق طب سنتی و گیاه درمانی است که از جمله پرکاربرد ترین و اثربخش ترینِ این مکملها و داروهای گیاهی برای درمان و کنترل بیماری پسوریازیس میتوان به قارچ گانودرما اشاره کرد.

تاثیر گانودرما بر پسوریازیس

گانودرما با تنظیم و متعادل سازی سیستم ایمنی بدن باعث کاهش زخم های ناشی از بیماری شده و حمله سیستم ایمنی بدن به سلولهای خودی را تا حد زیادی کنترل کرده و باعث کاهش این حملات میشود.
همچنین گانودرما به دلیل داشتن ترکیبات منحصر بفردی از جمله تری ترپن که خود ماده ای ضد آلرژی و ضد التهاب میباشد به طرز چشمگیری باعث کاهش التهاب ناشی از حملات سیستم ایمنی بدن به سلول های خودی شده و بخاطر داشتن مقادیر بسیار زیاد آنتی اکسیدان و خاصیت بازسازی کننده کمک بسیار زیادی به بهبود التهابات ناشی از آن میکند.
از طرفی قرار گرفتن قهوه در کنار گانودرما باعث افزایش ترشح هورمون کورتیزول میشود که خود عامل مهمی در کاهش التهاب میباشد.

پسوریازیس هم مانند بسیاری از بیماریهای خود ایمنی میتواند بر اثر اتفاقات استرس زا بوجود بیاید و در واقع استرس یک محرک بسیار قوی برای بیماری پسوریازیس به شمار می آید و افزایش مقدار استرس میتواند شدت بیماری را بیشتر کند. گانودرما با خاصیت آرامش بخشی خود به طور چشمگیری باعث کاهش میزان استرس و تنشهای عصبی و افزایش آرامش بیشتر میشود.

در لینک زیر یکی از مقالات دانشگاهی بین المللی درباره تاثیر گانودرما و پسوریازیس را مشاهده خواهید کرد:

اثر سیتوکین های گانودرما بر درمان پسوریازیس

تهیه و مصرف گانودرما

جالب است که بدانیم قارچ گانودرما دارای چندین و چند گونه میباشد که از میان آنها تنها گونه ی لوسیدوم است که دارای تمامی خواص یاد شده از گانودرما می باشد و مصرف برخی از گونه های آن نه تنها سودمند نبوده بلکه میتواند آسیبهای جدی را به بدن نیز وارد بکند.

خوب است که بدانید تنها شرکت ایرانی که برای اولین بار اقدام به واردات قارچ گانودرما لوسیدوم اصلی کرده است و به صورت کاملا انحصاری تمامی امتیازات مربوط به آن را دارا میباشد شرکت دکتر بیز است، که در حال حاضر و به شکلی کاملا علمی و استاندارد انواع محصولات گانودرما را تهیه و عرضه میکند.

راهنمای خرید گانودرما

قهوه گانودرما

خوب است که بدانیم بهترین روش مصرف گانودرما ترکیب آن با قهوه هست. زیرا کافئین طبیعی و خواص طبیعی موجود در قهوه علاوه بر اینکه جذب گانودرما را در بدن سریعتر میکند باعث افزایش قدرت آن و اضافه شدن خواص مضاعفی به آن نیز میشود. و از طرفی مصرف خالی گانودرما چه به صورت پودر شده و چه به صورت کپسول میتواند به اندامهای درونی بدن و علی الخصوص کبد آسیبهای جدی وارد کند.

خرید قهوه گانودرما

قهوه موکا گانودرما

مصرف کافه موکا گانودرما که ترکیبی از قهوه، کاکائو و قارچ گانودرما لوسیدوم میباشد منجر به ایجاد تعادل در سیستم ایمنی بدن شده و علاوه بر کاهش شدت حملات ناشی از بیماری های خود ایمنی، باعث بهبود فرآیند اکسیژن رسانی به پوست و بازیابی و بازسازی سلولی آن میشود.

شامپو بدن گانودرما و پسوریازیس

شامپو بدن گانودرما با دارا بودن عصاره ی طبیعی قارچ گانودرما لوسیدوم علاوه بر نرم کردن پوست بدن و دادن خاصیت ابریشمی به پوست میتواند در کنار مصرف قهوه گانودرما، در بهبود التهابات پوستی ناشی از بیماری هم موثر و مفید باشد.

صابون گانودرما

صابون گانودرما که مخصوص شستشوی پوست دست و صورت بوده نیز میتواند باعث متعادل شدن PH پوست شده و مانع از خشکی بیش از حد آن شود. همچنین مصرف آن منجر به کاهش التهابات پوستی در ناحیه دست و صورت نیز میشود.

گانودرما دارو نیست !

نکته ی بسیار مهم در رابطه با گانودرما این است که بدانیم گانودرما دارو نیست بلکه یک مکمل غذایی میباشد که به طور طبیعی، خواص فراوان و متنوع و مواد لازم برای بدن را در خود جای داده است. که فقط بخش کوچکی از آنها میتواند باعث پیشگیری و کنترل بیماری شما شود و مصرف آن میتواند در کنار سایر فعالیتهایی که فرد مبتلا برای درمان بیماری خود انجام میدهد بسیار کمک کننده باشد و منجر به کاهش عوارض بیماری، افزایش سرعت بهبودی و عدم پیشرفت بیماری شود.

شما با مصرف گانودرما در کنار تاثیر آن بر بیماری تان، از خواص فراوان و متنوع دیگری نیز بهره مند خواهید شد که منجر به ارتقای سلامتی و پیشگیری از بیماری ها می شود.
لازم به ذکر است که مصرف گانودرما فقط مخصوص افراد دارای بیماری و یا اختلالی خاص نیست و کلیه افراد جامعه (البته به غیر از موارد منع مصرف) میتوانند از آن استفاده کرده و از تمام خواص گانودرما برای ارتقای سلامتی و پیشگیری از بیماری ها بهره مند شوند.

گانودرما و سایر بیماری ها

تاثیر گانودرما بر پسوریازیس محدود نمی شود بلکه مصرف قارچ گانودرما به عنوان یک مکمل غذایی طبیعی باعث ارتقای سطح سلامتی و منجر به پیشگیری و کمک به درمان بیماریها و اختلالات گوناگونی شود که در زیر به تعدادی از آنها اشاره میکنیم:

ganuderma.ir

سایت تخصصی Ganuderma.ir به عنوان اولین و معتبرترین سایت تخصصی و فروشگاه محصولات معتبر گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه می نماید. ضمنا سایت Ganuderma.ir اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمین می نماید.

همه ی شما عزیزان از این پس میتوانید با ثبت سفارش از Ganuderma.ir عضو باشگاه مشتریان ما با نام “گانو اکانت” شده و علاوه بر دریافت امتیازات و خدمات مخصوص اعضای باشگاه، سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

برخی از مهمترین ویژگیهای کلیدی Ganuderma.ir :

  • تخفیف های باورنکردنی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
  • مشاوره تخصصی و دوره ای (حین مصرف) مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
  • مشارکت در فروش: پرداخت پورسانت معرفی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
  • پیشنهاد های ویژه که از طریق پیامک مطلع خواهید شد

و برنامه هایی که به زودی افتتاح می شود…

اطلاع از اخبار از طریق پیامک:




59 دیدگاه در “گانودرما و پسوریازیس

  • با سلام ببخشید من یه سوال داشتم .من مدت دو ساله که درگیر بیماری پسوریازیس هستم و توی تمام نقاط بدنم این لکه ها هست خیلی هم دکتر رفتم و همه جور درمان رو انجام دادم ولی هیچ نتیجه ای نگرفتم .میخواستم بدونم با توجه به اینکه میگن ریشه پسوریازیس در سودایی بودن بدنه و با توجه به اینکه خود قهوه سودا زاست آیا این قهوه گانو روی این بیماری تاثیر مثبت داره یا منفی و آیا شما صلاح میبینید که من با قهوه گانو شروع به درمان کنم یا نه .با تشکر

    • نکته ی اول اینکه قهوه ی گانودرما نسبت به قهوه ی معمولی تفاوتهای بسیاری به لحاظ خواص و اثربخشی دارد پس مصرف قهوه ی گانودرما برای شما مشکلی نخواهد داشت.
      نکته ی دوم اینکه یکی از اصلی ترین خواص قارچ گانودرما منظم کردن سیستم ایمنی بدن بوده که این مورد می تواند برای بیماران خود ایمنی بسیار موثر باشد و شدت حملات ناشی از بیماری را کاهش دهد و مانع از پیشرفت بیماری شود.
      همچنین قهوه ی گانودرما به دلیل اینکه منابع غنی آنتی اکسیدان می باشد می تواند به ترمیم بافتهای پوستی کمک کرده و خواص ضد التهابی آن می تواند التهابات ناشی از بیماری پسوریازیس را کاهش دهد.
      جهت مشاوره ی دقیقتر لطفا با شماره ی قرار داده شده در داخل سات تماس بگیرید.

  • سلام من الان حدوپنج سال میشه روماتیسم مفصلی ازنوع پسوریازیس دارم اینقدرازاین داروهای شیمیایی خوردم خسته شدم جزعوارض چیزی دیگه نداره.آیاقهوه گانودرما یاقارچ گانودرما خوبه استفاده کنم واسه درد مفاصل خوبه
    ممنون میشم جواب مارودهید

    • ببینید روماتیسم و پسوریازیس هر دو بیماری های خود ایمنی هستند که بر اثر حمله ی سلولهای ایمنی بدن به خود بدن اتفاق میفته. قارچ گانودرما با تنظیم سیستم ایمنی بدن شدت حملات ناشی از بیماری رو کم میکنه و به دلیل خواص ضد التهابی که داره از شدت التهابات ناشی از بیماری هم کم میکنه
      جهت دریافت مشاوره دقیق تر لطفا با شماره تلفن قرار داده شده در سایت تماس بگیرید و یا از طریق واتس اپ اقدام بکنید

  • سلام من پنج ماه قهوه گانودرما دکتر بیز استفاده کردم کاملا پسوریازیس تناسلیم از بین رفت ولی بعداز قطع کردن مصرف دوباره برگشت .ممنون میشم راهنماییم کنیم باید چیکار کنم

    • بیماری پسوریازیس یک بیماری خود ایمنی به حساب میاد که ریشه ی اصلی اون استرس هست پس شما باید مواظب این موضوع باشید که دچار تنش عصبی و استرس نشید ضمن اینکه مصرف ۵ ماه از گانودرما بسیار کوتاه هست و حداقل زمان مصرف اون ۶ ماه در نظر گرفته میشه دقت کنید که عرض کردم حداقل زمان مصرف

  • سلام من به مدت ۶ ماه مرتب گانودرما استفاده کردم وضعیتم بهتر سد بعد ۶ ماه که قطع کردم کل بدنم باز بیرون ریخت…که باز مجبور شدم بعد ۳ ماه فاصله باز مصرف رو شروع کنم…

    • ببینید حداقل زمان مصرف گانودرما ۶ ماه در نظر گرفته میشه و توصیه میشه تا ۱سال ادامه پیدا بکنه چون فقط پروسه ی سمزدایی در گانوتراپی تقریبا ۷ ماه و نیم میتونه زمان ببره

  • سلام من شوهرم پسوریازیس داره وخیلی برای درمانش دکتر رفته پمادساختنی وقرص دادن بهش وقتی مصرف میکنه خوبه وقتی قطع میکنه دوباره اون زخمها پیدامیشه توبدن وصورت وسرش آیاواقعا گانودرما درمان میکنه یا بازم الکی پول دادن به تبلیغاته واینکه گرون هم هستن ووضع مالی خوبی هم نداریم خواهش میکنم کمکم کنید

    • پسوریازیس یک بیماری خود ایمنی هست که بر اثر حمله ی سیستم های ایمنی بدن به سلولهای پوستی اتفاق می افتد. کرمهای مختلف میتوانند بر روی سطح پوست تاثیر بگذارند و التهابات پوستی رو کاهش بدهند ولی ریشه ی اصلی بیماری درون بدن کماکان باقی می ماند.
      گانودرما به دلیل دارا بودن مولفه های طبیعی که دارد میتواند باعث تنظیم سیستم ایمنی بدن بشود و تا حدودی بیماری را کنترل کند
      البته گانودرما دارونیست که بیماری را درمان کند و یک مکمل غذایی است که به کنترل و عدم پیشرفت بیماری کمک میکند.
      جهت مشاوره تخصصی فقط با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرین.

    • برای اینکه این محصول دارو نیست که درمان کند بلکه یک مکمل غذایی هست که میتواند باعث پیشگیری، کنترل و عدم پیشرفت بیماری بشود.
      افرادی که ادعای درمان میکنند در رابطه با مصرف گانودرما که تعدادشون هم کم نیست مخصوصا در شبکه های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام ، افرادی غیر متخصص و با دانش غیز کافی در این زمینه هستند.
      خود ماهم بارها در سایت به این موضوع اشاره کردیم که گانودرما یک مکمل غذایی است نه یک دارو برای درمان

  • سلام خسته نباشید من بیماری پسوریازیس دارم و فقط انگشتای دستم درگیره و از فروردین شروع میشه تا مهر و در ۶ ماه بعدی سال کاملا خوب میشه
    با این شرایط بهتره که از کدوم محصول استفاده کنم

  • سلام من۶ ماه برای پسوریازیس روزی یکی موکا و یک روز سوپریم استفاده می‌کردم بعد ۶ ماه ۲ ماهم صب موکا عصر شکلات داغ استفاده کردم خوب که نشد هیچی بدترم شد امروز دیگه نمیخوام استفاده کنم به من گفتن ۶ ماه حداقل ۵۰ درصد بهنر می‌شود ولی ۵۰ درصد بهتر نشد الان میگن ۱ سال استفاده کن خوب میشه دیگه نمیتونم ریسک کنم

    • مطمئنن شما قهوه ی گانودرما ی مصرفی خودتون رو از جای دیگری تهیه کردین چون اگر از سایت ما که در حال حاضر اولین و تنها سایت تخصصی گانوتراپی در ایران هست ثبت سفارش میکردین قطعا به شما گفته میشد که:
      ۱. تاثیر گانودرما در افراد مختلف متفاوت هست و به عواملی از جمله سن، ژنتیک، مقدار پیشرفته بودن بیماری و … بستگی داره
      ۲. گانودرما دارو نیست که درمان کنه بلکه یک مکمل غذایی هست که بیماری رو کننرل میکنه
      ۳. الگوی مصرفیتون که درواقع همون دوز مصرفی و طعم مصرفی هستش هم میتونه در طول مصرف تغییر بکنه که باید توسط مشاور به شما گفته بشه.
      جهت مشاوره تخصصی لطفا فقط با شماره های قرار داده شده بر روی سایت تماس گرفته یا از طریق پیج اینستاگرام دایرکت بدین

  • واقعا میترسم اینم بگیریم مثله بقیه درمانها که گفتن قطعی ولی کلک پول بود و بازی روانی با ما بیمارا

    • قارچ گانودرما دارو نیست که درمان بکند بلکه یک مکمل غذایی ست که میتواند در کنترل بیماری ها و اختلالات مختلف نقش داشته باشد و مانع از پیشرفت بیماری شود.
      البته تاثیر گانودرما در افراد مختلف متفاوت است و نمیتوان مقدار اثر بخشی یکسانی را برای همه ی افراد تعریف کرد.
      با توجه به این توضیحات اگر تمایل داشتین میتونید مصرف قهوه های گانودرما را شروع کنید.

  • سلام ۴ ماه دهرم از این محصول استفاده میکنم حداقل روزی یک یا دوبار اصلا بهبوی پیدا نکردم حتی کمی بیشتر شد

    • تاثیر گانودرما در افراد مختلف متفاوت هست و در بازه های زمانی مختلفی این تاثیرات خودشون رو نشون میدن، و با توجه به بازه ها و مراحل تاثیرگذاری گانودرما نمیشه گفت زمان ۴ ماه زمان زیاد و قابل توجهی برای مصرف گانودرما باشه البته این موضوع به این هم مربوط میشه که برای چه منظوری گانودرما رو مصرف میکنید.
      انتخاب نوع طعم و دوز مصرفیتون با توجه به مشکلتون موضوع بسیار مهمی هست
      جهت مشاوره ی دقیق تر لطفا با شماره های قرار داده شده توی سایت تماس بگیرید

      • سلام خیلی ممنونم از سایت خوبتون من یه سوال داشتم
        من بیماری پسوریازیس دارم از چه نوع گانودرما باید استفاده کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
        اگر امکان داره جواب رو برام Gmail کنید مچکرم

        • سلام خسته نباشید من همسرم دچار پسوریازیس هستن الان پنج ماهه دارن از گانودرما زیر نظر مشاورمصرف میکنن ولی هیچ تاثیری نذاشته خوب نشدن و هنوز خارش زیاد دارن ولی فقط همونایی ک بوده هست دیگ بیشتر نشده میخواستم بپرسم واقعا با مصرف نتیجه میگیریم یا نه ؟؟؟

          • مصرف گانودرما با تنظیم سیستم ایمنی بدن می تواند بر روی بیماری های خود ایمنی از جمله پسوریازیس تاثیرگذار باشد. مشاوره تخصصی در حین مصرف موضوع مهمیه که باید ببینید در این ۵ ماه طبق الگوی صحیحی مصرف می کردن یا خیر ضمن اینکه ۵ ماه هم زمان زیادی به حساب نمیاد و حداقل زمان مصرف ۶ ماه در نظر گرفته می شود.

            جهت دریافت مشاوره دقیق لطفا با شماره تلفن قرار داده شده در سایت تماس بگیرید و یا از طریق واتس اپ اقدام کنید

  • سلام من ۳۰ روزه دارم قهوه گانودرما لوسیدیم استفاده میکنم پسوریازیس دارم رو پیشونیم حالتش تعییر کرده ولی هنوز خوب نشدم جقدر باید مصرف کنن تا کامل رفع شه؟؟ایا سبدس برنج هم باید عصرانه استفاده کنم حتما؟؟

    • ۳۰ روز مدت زمان کمی برای بیماری پسوریازیس هست، با توجه به اینکه تاثیر گانودرما در افراد مختلف متفاوت هست و به عوامل مختلفی از جمله سن، ژنتیک و مقدار پیشرفته بودن بیماری و … بستگی داره نمیتوان بازه ی زمانی دقیقی رو مشخص کرد ولی حداقل زمان لازم رو ۶ ماه در نظر میگیریم

  • سلام عرض ادب، من چند ساله که داخل سرم پوست پوست میشه و قرمز هست به طورى که در هنگام تشدید بادست خراش میکنم میریزه. پوسته پوسته میشه. اول یه نقطه خیلى کوچیک بود رفتم دکتر پوست برام یه محلول ترکیبى نوشتن با شامپو که بدتر شدم و پخش شد جاهاى دیگه سرم که بعد مدتى اون نقطه خوب شد ولی جاهاى دیگر از سرم گرفتارش شد که الان بیش از چند نقطه هست هرشامپو و داروى استفاده کردم فایده نداشته متاسفانه. الان هم فقط با لوسیون کلوبتازول کنترل میکنم و دوش میگیرم که تا مدت سه روز خوب هست بعد از سه روز دوباره تشدید میشه.سوالم اینه بعضى از پزشکان گفتن پسوریازیس هست بعضى ها هم گفتن نیست. بنظرتون چکار باید کنم از کدوم قهوه استفاده کنم آیا این قارچ هاى گانودرما که معرفى کردین باز فقط کنترل میکنه یا درمان قطعى هست

    • ابتدا باید دلیل این اتفاق مشخص بشه و معلوم بشه که اصلا ریشه ی بیماریتون چی هست ( قارچ پوستی، پسوریازیس یا … ) و بعد مشخص بشود که مصرف گانودرما میتواند تاثیرگذار باشد یا خیر.
      گانودرما دارو نیست بلکه یک مکمل غذایی بسیار پر کاربرد و پرخاصیت هست و کار اصلی اون پیشگیری و کنترل بیماری و اختلالات مختلف (نزدیک به ۳۰ نوع) میباشد

  • سلام من چند تا سوال داشتم. من در حال حاضر دو هفتس که روزی ۲ عدد قهوه موکا استفاده می کنم برای درمان پسوریازیسم.سوالم اینه:
    ۱_بعد از مصرف ۶ ماه به طور مرتب آیا باید خوردن روزی ۲ عدد قهوه را ادامه بدم یا می تونم قطع کنم؟
    ۲_آیا کبد چرب هم درمان میشه؟
    ۳_توی لاغری هم تاثیر داره؟
    ۴_من که الان قهوه موکا می خورم می تونم قهوه را تغییر بدم یا تا آخر موکا بخورم یا باید هر از گاهی عوض بشه؟

    • مشاوره ی درست و طریقه ی مصرف درست اینه:
      برای مصرف روزی ۲ساشه در رابطه با بیماری پسوریازیس؛ صبح ۱ساشه کافه سوپریم و عصر ۱ساشه کافه موکا ( البته لازم به ذکر است که مصرف کافه سوپریم برای افراد با فشار خون بالا و دارای ناراحتی قلبی ممنوعیت دارد)

      مصرف قهوه گانودرما قطعا بر روی کبد چرب تاثیرگذار خواهد بود و همزمان میتونه باعث کنترل و تنظیم سایر اختلالات بدن از جمله اختلالات هورمونی هم بشه

      گانودرما به دلیل دارا بودن ژرمانیوم ارگانیک میتونه باعث افزایش جریان خون در بدن بشه که نتیجه ی آن چربی سوزی طبیعی و لاغری در بدن است

      مصرف ۶ ماه حداقل زمان در نظر گرفته شده است چرا که تاثیر گانودرما در افراد مختلف متفاوته؛ بعد از رسیدن به نتیجه ی دلخواه مصرف رو با مشورت با مشاورین ادامه بدین

  • سلام میخواستم بدونم برای درمان پسوریازیس با گانودرما طول دوره درمان چقدر هست و اینکه هر بسته قهوه برای چه مدت هست

    • تمامی بسته های قارچ گانودرما حاوی ۲۰ ساشه قهوه ی گانودرما میباشد که روزانه حداقل ۱ساشه و حداکثر ۲ ساشه ی آن باید مصرف شود.
      با توجه به اینکه تاثیرگذاری گانودرما در افراد مختلف، متفاوت است نمیتوان زمان دقیق و قطعی برای دوره ی مصرف هر فرد مشخص کرد ولی حداقل ۶ ماه مصرف در نظر گرفته میشود.

    • همانطور که در متن توضیح داده شد مصرف قارچ گانودرما به صورت خالی توصیه نمیشود و بهترین و ایده آل ترین روش مصرف آن به صورت قهوه ی گانودرما هست. استفاده کردن از صابون و شامپو هم در کنار نوشیدن قهوه ها میتواند اثر بخشی بیشتری داشته باشد

  • من ۲۰ سالی هست که داالصدف یا همان پسوریازیس دارم . انواع درمانها را انجام داده ام که عوارض زیادی داشتند . اکنون که این متن را مینویسم به مدت دو هفته است که قارچ گانودرما را مصرف میکنم . آثار زخم و پوسته پوسته شدن دستها و سر انگشتانم تقریلا از بین رفته .
    کماکان ادامه میدهم تا ببینم آیا کاملا این مریضی محو خواهد شد یا نه

    • سلام خسته نباشید من نزدیک به ۱ ساله رو پوست سرم لک هایه دایره شکل به رنگ سفید و قرمز دارم رفتم دکتر فکر گفت قارچ پوستی هست ولی فکر نمیکنم قارچ پوستی باشه فکر کنم لک و پیس یا پسوزریاس هست بعد این که حالا اگه قارچ پوستی یا لک اینا یا پسوزریاس باشه من با مصرف قارچ گانودرما میتونم امیدوار باشم خوب بشه یا خیر همچین اتفاقی نمیوفته ممنون میشم کمکم کنین چون از لحاظ روحی خسته شدم انقدر درمان کردم خوب نشدم

      • اگر قارچ پوستی باشه مصرف قهوه ی گانودرما خیلی نمیتونه کمکتون کنه چون قارچ مربوط به سطح خارجی پوستتون هست ولی اگر پسوریازیس باشه مصرف گانودرما میتونه تاثیر مثبت بر روی بیماریتون بزاره و بیماری رو کنترل کنه تا پیشرفت نکنه.

    • سلام
      برای پسوریازیس چ مدل یا کدوم نوع محصل گانودرما رو باید مصرف کرد

      ممنون میشم از راهنماییتون 🙏🙏

      • بهتر مصرف رو با طعم موکا شروع کنید
        جهت مشاوره ی تخصصی با شماره های قرار داده شده بر روی سایت تماس بگیرید

    • خوبه که بدونیم قارچ گانودرما دارو نیست بلکه یک مکمل غذایی فوق العاده میباشد که در وحله ی اول باعث پیشگیری و کمک به درمان بیماری و مانع از گسترش بیماری میشود و مصرف بلند مدت آن میتواند منجر به درمان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.