گانودرما و کبد چرب

گانودرما و کبد چرب

کبد چرب به عنوان یکی از شایع ترین اختلالات گوارشی در دنیا در نظر گرفته میشود که با توجه به تغیرات روز افزون سبک زندگی مردم و عادتهای تغذیه ای اونها و همچنین کاهش زمان به دلیل مشغله های کاری که نتیجه ی آن افزایش مصرف غذاهای فست فود ی و فاصله گرفتن انسانها از ورزش ها و فعالیتهای بدنی روزانه میباشد، افراد زیادی به آن مبتلا هستند که بسیاری از این افراد خود نیز هیچ اطلاعی از این بیماری در بدن خود ندارند.
در ادامه بیشتر به این بیماری پرداخته و همچنین رابطه ی گانودرما و کبد چرب را نیز باهم بررسی خواهیم کرد.

گانودرما چیست

برای اینکه بتوانیم تاثیر گانودرما را بر روی کبد و بیماریهای آن از جمله کبد چرب بهتر درک کنیم در ابتدا باید بدانیم که گانودرما چیست .
گانودرما نام یک قارچ با خواص درمانی و ارزش غذایی بسیار بالاست که برای اولین بار در کشور چین کشف شد و با گذشت زمان و درک بیشتر خواص آن و شناخته تر شدن این قارچ اکثر مردم دنیا در نقاط مختلف جهان هم شروع به مصرف این قارچ کردند تا از تاثیرات آن بهره مند گردند.

جهت مطالعه ی بیشتر راجع به گانودرما: گانودرما چیست؟

گانودرما چیست

بیماری کبد چرب چیست

کبد چرب یکی از شایع ترین بیماری ها و مشکلات کبدی میباشد که امروزه در اکثر کشور های دنیا از جمله ایران افراد زیادی به آن مبتلا میشوند و این موضوع باعث شده که بسیاری به دنبال چاره ای برای درمان آن باشند. در ادامه به بررسی گانودرما و کبد چرب میپردازیم و اینکه چگونه گانودرما میتواند به عنوان یک ماده ی موثر برای درمان کبد چرب به کار رود.

کبد دومین عضو بزرگ در بدن انسان است و مانند یک فیلتر عمل کرده و مسئول رد کردن تمام مواد غذایی و نوشیدنی مصرف شده از صافی خود است. این بدان معناست که کبد فاکتورهای مضرر مواد غذایی را گرفته و آنها را به صورتی بدون ضرر وارد سیستم‌های دیگر بدن مانند کلیه ها می کند تا از بدن خارج شود. جالب است بدانیم که کبد تنها عضو بدن است که به طور طبیعی خود را توسط سلول هایی ترمیم و پاکسازی می کند. اما بسیار هم آسیب پذیر بوده و در صورتی که خیلی به آن اهمیت ندهیم مشکلات فراوانی را برایمان بوجود می آورد. جهت مطالعه ی بیشتر : گانودرما و بیماریهای کبد

وجود چربی در کبد هر انسانی طبیعی است اما اگر کبدی دارای ۵ تا ۱۰ درصد چربی باشد کبد چرب نامیده می‌شود. کبد چرب بسیار زیاد باعث به خطر افتاد سلامتی بدن میشود و یک موقعیت مخرب را در بدن ایجاد می‌کند و بدتر اینکه هیچ علامت هشدار دهنده‌ای در ابتلا ندارد. بیماری کبد چرب همراه با التهاب است که این التهاب باعث از بین رفتن سلول های کبدی میشود و اگر درمان نشود سبب سیروز کبدی می شود.

دلایل اصلی بروز کبد چرب

دلایل اصلی بروز کبد چرب ناشناخته است، ولی تعدادی از اختلالات بالینی معین به عنوان علل زمینه‌ای شناخته شده‌اند. هفتاد درصد بیماران مبتلا به کبد چرب چاق هستند. بیماری دیابت و بالا بودن چربی‌های خون نیز از علل آن می باشند. عوامل مختلفی که باعث تغییر متابولیسم در بدن می‌شوند، شامل کاهش ناگهانی وزن، سوء تغذیه و گرسنگی طولانی مدت مانند گرفتن روزه نیز ممکن است باعث کبد چرب شوند. همچنین برخی از عوامل ایجاد کبدچرب میتوان به مصرف دارو بیش از حد معمول، رژیم غذایی نادرست، استرس درونی و نهفته و مصرف لووستاتین ها و غذاهای فست فودی اشاره کرد.

گانودرما و کبد چرب

قطعا نوشتن نام گانودرما و کبد چرب در کنار یکدیگر نمیتواند بی علت باشد، در متون مختلف طب سنتی چین به فواید و تاثیرات بسیار زیاد قارچ گانودرما بر روی کبد بسیار اشاره شده است همچنین در بسیاری از مقالات معتبر چاپ شده در رابطه با قارچ گانودرما هم به خاصیت سمزدایی گانودرما اشاره میشود که این موضوع تاثیر بسیار زیادی بر سلامت کبد دارد. و در واقع وجود گانودرما در بدن به کبد در پاکسازی و سمزدایی بدن کمک بسیار زیادی میکند.

تاثیر گانودرما بر کبد چرب

درمان بیماری کبد چرب توسط قارچ گانودرما و تاثیر گانودرما بر کبد چرب چیز دور از ذهنی نیست در واقع گانودرما به دلیل دارا بودن مقادیر زیاد آنتی اکسیدان باعث ترمیم سلولهای کبدی شده و به کبد در بازسازی خود کمک قابل توجهی میکند. همچنین گانودرما به دلیل داشتن خاصیت ضد التهابی مانع از ایجاد التهاب در کبد (که علت از بین رفتن سلولهای کبدی است) میشود.

در لینک یکی از مقالات دانشگاهی بین المللی در زمینه گانودرما و کبد چرب را مشاهده خواهید نمود.

تنظیم مجدد آنزیم های متابولیزکننده کبد

چگونه گانودرما را تهیه و مصرف کنیم

بهتره که قبل از تهیه و مصرف گانودرما مشاوره و راهنمایی های لازم رو از افرادی که علم کافی در زمینه ی گانوتراپی دارند بگیریم تا با خیالی آسوده و مطمئن از گانودرما بهره ببریم. در لینک زیر درباره روش های مصرف گانودرما از جمله پودر گانودرما و قهوه گانودرما، قیمت قارچ گانودرما در ایران و عوارض و تداخلات آن توضیحاتی خدمت شما ارائه شده است:

خرید گانودرما

قهوه گانودرما و کبد چرب

قهوه به دلیل دارا بودن کافئین طبیعی و همچنین خواص منحصر بفرد دیگری که دارد به عنوان مکمل در کنار گانودرما عمل می کند و خواص جدید و مضاعفی را بوجود آورده که باعث افزایش تاثیرات مثبت گانودرما شده است.

شرکت ایرانی دکتر بیز به عنوان دومین تولیدکننده قهوه گانودرما در جهان، خواص قارچ گانودرما لوسیدوم خالص و ارگانیک را، به راحتی نوشیدن قهوه در طعم های مختلف، برای شما فراهم کرده است.

خرید قهوه گانودرما دکتر بیز

قهوه سوپریم گانودرما

از بین طعم های قهوه گانودرما، قهوه سوپریم گانودرما بیشتر از همه می تواند برای کبد چرب موثر باشد. جهت سفارش کلیک فرمایید: قهوه سوپریم گانودرما

توجه: مصرف قهوه سوپریم گانودرما برای افراد دارای فشار خون و بیماری قلبی مجاز نمی باشد. لذا این افراد می توانند از قهوه موکا گانودرما استفاده نمایند.

گانودرما دارو نیست !

نکته ی بسیار مهم در رابطه با گانودرما این است که بدانیم گانودرما دارو نیست بلکه یک مکمل غذایی بسیار پر خاصیت و پر فایده میباشد که میتواند باعث پیشگیری و کنترل بیماری شود و مصرف آن میتواند در کنار سایر فعالیتهایی که فرد مبتلا برای درمان بیماری خود انجام میدهد بسیار کمک کننده باشد و منجر به افزایش سرعت بهبودی و عدم پیشرفت بیماری شود.
لازم به ذکر است که مصرف گانودرما فقط مخصوص افراد دارای بیماری و یا اختلالی خاص نیست و افراد سالم هم میتوانند از آن استفاده کرده و از تمام خواص موجود در گانودرما بهره مند شوند.

گانودرما و سایر بیماری ها

گانودرما و خواص بی نظیر آن محدود به کبد چرب نمی باشد و برای پیشگیری، کنترل و درمان طیف وسیعی از بیماری ها می تواند موثر باشد. برای کسب اطلاعات دقیق درباره هر بیماری می توانید روی آن کلیک کنید:

ganuderma.ir

درباره گانودرما دات آی آر

سایت تخصصی ganuderma.ir به عنوان اولین و معتبرترین سایت تخصصی و فروشگاه محصولات معتبر گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه می نماید. ضمنا سایت ganuderma.ir اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمین می نماید.

همه ی شما عزیزان از این پس میتوانید با ثبت سفارش از ganuderma.ir عضو باشگاه مشتریان ما با نام “گانو اکانت” شده و علاوه بر دریافت امتیازات و خدمات مخصوص اعضای باشگاه، سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید. برخی از مهمترین ویژگیهای کلیدی ganuderma.ir :

  • تخفیف های باورنکردنی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
  • مشاوره تخصصی و دوره ای (حین مصرف) مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
  • مشارکت در فروش: پرداخت پورسانت معرفی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
  • پیشنهاد های ویژه که از طریق پیامک مطلع خواهید شد

و برنامه هایی که به زودی افتتاح می شود…

اطلاع از اخبار از طریق پیامک:




2 دیدگاه در “گانودرما و کبد چرب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.