گانودرما و سرطان

گانودرما و سرطان

گانودرما چیست

گانودرما نام قارچی با زادگاه چینی است که به دلیل خواص فراوان و ترکیبات منحصربفردی که دارد از زمانهای دور تا کنون مورد توجه افراد بسیار و جوامع مختلفی قرار گرفته است که به شکلهای مختلف شروع به فرآوری و مصرف آن نموده اند.
خواص دارویی بی نظیر و ارزش غذایی بالایی که قارچ گانودرما دارد باعث شده تا این گیاه ارزشمند در سبک زندگی و رژیم غذایی بسیاری از مردم دنیا جایگاه ویژه ای پیدا کرده و این قارچ به یکی از معروف ترین گیاه دارویی جهان تبدیل شود. در ادامه به بررسی گانودرما و سرطان خواهیم پرداخت.
جهت مطالعه بیشتر: گانودرما چیست؟

بیماری سرطان چیست

اگر بخواهیم به زبان ساده سرطان را تعریف کنیم و بفهمیم که بیماری سرطان چیست باید بگوییم که سرطان، تکثیر غیر عادی سلولهای بدن است که به علت بهم خوردن نظم و تعادل بدن در اثر عوامل شیمیایی و سموم وارد شده به بدن (موجود در غذا و آب و هوا) و به وجود اومدن اکسیدان یا رادیکال آزاد در بدن (بر اثر واکنشها و فعل و انفعالاتی که در بدن رخ میدهد و شرایط اقلیمی نامناسب) اتفاق میفتد.

شایع ترین نوع سرطان در بین زنان سرطان سینه و در بین مردان سرطان معده میباشد که کشنده ترین نوع سرطان در بین مردان و زنان ایرانی به حساب می آید. سرطان مری، پانکراس، پروستات، مثانه و پوست از جمله سرطانهای شایع در ایران می باشد که تمامی آنها در ایران به خصوص در چند سال اخیر رشدی صعودی داشته اند.

گانودرما و سرطان

عبارت ” گانودرما و سرطان ” شاید مناسب ترین واژه برای بیان کلیدی ترین ویژگی گانودرما یعنی خاصیت ضد سرطانی آن باشد.

  • رژیم های غذایی نامناسب
  • شرایط آب و هوایی آلوده و نابسامان
  • وجود امواج مختلف رادیویی
  • قرار گرفتن بیش از حد زیر نور آفتاب
  • استفاده مداوم از تلفنهای همراه
  • استرس
  • و از همه مهمتر بالا رفتن سن، که نقش ۷۰ درصدی در ابتلا به سرطان دارد

همه اینها عواملی است که امروزه باعث افزایش رشد سرطان در کشورمان شده است.

طبق تحقیقات به عمل اومده در ایران از هر صد هزار نفر ۱۵۰ نفر به سرطان مبتلا هستند و سالانه ۹۰ هزار مورد جدید بیماری سرطان در ایران گزارش میشود که با سرعت بسیار زیادی در حال افزایش است و بالاترین سرعت رشد در دنیا رو به خودش اختصاص داده.

تاثیر گانودرما بر سرطان

درمان و کنترل سرطان با گانودرما چیز دور از انتظاری از این قارچ شگفت انگیز نیست. خواص گانودرما و مؤلفه های کم نظیری که دارد از جمله :

  • ۱۰۰ نوع پلی ساکارید که باعث توقف سلولهای سرطانی میشود
  • ژرمانیوم ارگانیک که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشود
  • سوپر اکسید دیسموتاز که باعث جوان سازی سلولی میشود
  • تری ترپن که ماده ای ضد تومور است

میتواند از رشد و تکثیر سلولها ی سرطانی جلوگیری کند و  مانع از بوجود آمدن تومورهای سرطانی در بدن شود.

همچنین گانودرما که امروزه به عنوان قوی ترین آنتی اکسیدان در جهان شناخته میشود میتواند تاثیر بسیار زیادی در پیشگیری و عدم ابتلا به سرطان داشته باشد و کمک بسیار زیادی به روند درمانی مبتلایان به سرطان بکند.

لینک یکی از مقاله های بین المللی درباره تاثیر گانودرما بر سرطان:

درمان سرطان با گانودرما

چگونه گانودرما را تهیه و مصرف کنیم

حال که با تاثیر گانودرما و سرطان آشنا شدیم لازم است بدانیم که گانودرما به صورت های مختلفی مانند پودر، قارچ خشک شده، کپسول، شامپو، صابون و قهوه موجود است. همچنین قارچ گانودرما گونه های مختلفی دارد که همه ی آنها خواصی که داخل این سایت گفته شده را ندارند. بهترین و با ارزش ترین گونه گانودرما که خواص یاد شده را داشته باشد، گونه ی گانودرما لوسیدوم نام دارد.

پودر قارچ گانودرما که به صورت کپسول نیز موجود است و قارچ خشک شده گانودرما در ایران به صورت آزاد و فاقد مجوز به فروش می رسد و در دو درجه کیفی ۱ و ۲ با قیمت گرمی ۱ الی ۲ هزار تومان عرضه می شود.نکات مهم درباره ی خرید فرآورده های گانودرما را از طریق صفحه خرید گانودرما دنبال کنید.

در ایران تنها گانودرما اصل و تایید شده فقط در محصولات گانودرما دکتر بیز موجود است.

قهوه گانودرما و سرطان

قهوه به دلیل دارا بودن کافئین طبیعی و همچنین خواص منحصر بفرد دیگری که دارد به عنوان مکمل در کنار گانودرما عمل می کند و خواص جدید و مضاعفی را بوجود آورده که باعث افزایش تاثیرات مثبت گانودرما شده است.

در کشور ما در حال حاضر شرکت دکتر بیز، اولین و تنها کمپانی عرضه کننده ی فرآورده های گانودرما میباشد که کاملا استاندارد و آکادمیک اقدام به تولید و توزیع محصولات حاوی گانودرما از جمله قهوه گانودرما ، صابون گانودرما و شامپو گانودرما زیر نظر سازمان غذا و دارو و با اخذ تمامی مجوزهای داخلی و خارجی کرده است.

خرید قهوه گانودرما

قهوه سوپریم

شرکت دکتر بیز یک قدم جلوتر رفته و گانودرما را با دو گیاه دارویی و پرخاصیت دیگر به نام های جینسینگ و خرنوب ترکیب کرده است و محصول ارزشمندی با نام قهوه سوپریم گانودرما را عرضه کرده است. جهت خرید قهوه سوپریم می توانید بر روی لینک زیر کلیک فرمایید:

خرید قهوه سوپریم

گانودرما و سایر بیماری ها

خواص بی نظیر گانودرما صرفا به سرطان محدود نمی شود، بلکه با دارا بودن مواد آنتی اکسیدانی و ترکیبات ویژه ی خود در پیشگیری، کنترل و درمان طیف وسیعی از بیماری ها موثر است. در زیر به چند مورد از آنها اشاره می کنیم برای مشاهده لیست بزرگتر به مجله گانودرما مراجعه فرمایید.

اطلاع از اخبار از طریق پیامک:




6 دیدگاه در “گانودرما و سرطان

    • بهتره با طعم لاته شروع بکنند مصرف رو البته یادتون باشه که مصرف گانودرما در حین شیمی درمانی و به مدت ۶ ماه بعد از اون ممنوع هست
      جهت مشاوره دقیقتر لطفا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید

  • سلام. دوتا سوال؟
    ۱_لیست نمایندگی فروش محصولات بیز در شهر اصفهان رو بفرمایین
    ۲-توضیحات تون در رابطه با سرطان و محصولات گانودرما خیلی کلی هست. من به عنوان یک بیمار سرطانی متوجه نشدم بلاخره بخرم این محصولات رو یانه؟
    ممنونم

    • نمایندگی فروش در اصفهان وجود ندارد. افرادی هم که ادعا میکنند نماینده ی شرکت بیز هستن افراد مستقلی هستند که گانودرما رو از خود ما تهیه میکنند و عرضه میکنند.
      جهت مشاوره تخصصی لطفا با شماره های قرار داده شده داخل سایت تماس بگیرید

  • درود و عرض ادب و احترام
    من بیماری معده و زخم دیواره معده دوازدهه اینا دارم
    قهوه کافئین دار گانودرما برای من ضرر نداره؟

    • باید ببینید که معدتون نسبت به کافئین حساسیت داره یا خیر
      به صورت کلی برای مشکلات گوارشی و معده کافه لاته میل شود بهتر است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.