گانودرما و ورزش

گانودرما و ورزش

در دنیای پر از آلاینده ی امروز ما، از مواد غذایی نامناسب و پر از مواد افزودنی گرفته تا شرایط زیست محیطی و شهرهای محل زندگیمان که همگی مملو از این آلودگی ها و سموم مختلف هستند شاید یکی از موثرترین راهها برای غلبه بر این شرایط نابسمان و افزایش سلامتی انجام فعالیت های بدنی و ورزشی روزانه چه به صورت حرفه ای و چه به صورت غیر حرفه ای باشد.
گانودرما و ورزش را به دلیل ارتباط بسیار زیاد و مناسب این دو واژه میتوان یک عنوان بسیار مناسب درنظر گرفت که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

گانودرما چیست

گانودرما نام یک قارچ با خواص و ترکیبات فراوان و کم نظیر میباشد که به دلیل اثربخشی آن بر بیماریهای مختلف و خواص تقویتی که دارد به شکل گسترده ای در دنیا مصرف میشود و میتوان از این قارچ به عنوان یک مکمل غذایی بسیار پرکاربرد در دنیا نام برد.

گانودرما و ورزش

یکی از مهمترین و اصلی ترین دلایل مصرف گانودرما خواص پیشگیری کنندگی و تقویتی آن میباشد که باعث شده تا بسیاری از افرادی که درگیر هیچ نوع بیماری و اختلال خاصی نیستند هم از این گیاه فوق العاده استفاده کنند.

خواص گانودرما و دارا بودن ویتامین، پروتئین و املاح معدنی فراوان مورد نیاز بدن در آن باعث شده که این قارچ به عنوان یک مکمل غذایی و ورزشی کامل در سرتاسر دنیا شناخته شود که خیلی از ورزشکاران از آن برای افزایش تمرکز، انرژی و هم چنین افزایش راندمان بدن در حین تمرین و مسابقات استفاده کنند.

تاثیر گانودرما بر ورزش کاران

در واقع گانودرما به دلیل دارا بودن همزمان چهار ترکیب بسیار کمیاب و ارزشمند یعنی ژرمانیوم ارگانیک، پلی ساکارید، تری ترپن و سوپر اکسید دیسموتاز که در درون خود دارد، باعث بوجود آمدن فعل و انفعالات مثبتی در بدن میشود که از مهمترین آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهبود و افزایش گردش خون که این امر علاوه بر اینکه باعث افزایش چربی سوزی طبیعی در بدن میشود باعث خون رسانی بیشتر به عضلات و در نتیجه بهبود فرآیند عضله سازی و افزایش اکسیژن رسانی به مغز و سایر اندامهای بدن نیز میشود.
  • بالا بردن تعادل طبیعی درونی بدن یا آداپتوژن سازی.
  • تقویت کننده، بهبود دهنده و پاکسازی کننده ی  سیستم گوارش بدن از جمله معده و روده.
  • کمک به تقویت، بهبود و پاکسازی کبد که بر اثر مصرف مکملهای ورزشی مختلف منجر به چرب شدن کبد و آسیب رسیدن به آن میشود.
  • خاصیت سمزدایی بالای گانودرما که باعث از بین بردن اثرات منفی و مخرب مکمل های ورزشی انباشته شده در بدن بعد از دوره های مختلف ورزشی مخصوصا در بدن سازی میشود.
  • بالا بردن تمرکز و افزایش هشیاری به دلیل ترکیب گانودرما و قهوه که باعث بوجود آمدن خواص منحصر بفرد اضافی بیشتر در آن میشود که این خود نیز تاثیر و جذب گانودرما در بدن را افزایش داده و بهبود می بخشد.
  • دارا بودن املاح و ویتامینهای اساسی بدن از جمله کلسیم، منیزیم، آهن، امگا ۳ و … که باعث بهبود متابولیسم بدن و افزایش سطح انرژی بدن میشود.

تهیه و مصرف گانودرما

خوب است که بدانید قارچ گانودرما دارای چندین گونه ی مختلف میباشد که تنها گونه ی لوسیدوم آن، دارای ارزش و خواص فراوان است.
جالب است که بدانید در کشور خودمون ایران، افراد بسیاری شروع به تبلیغ و توزیع گونه های بی کیفیت گانودرما به شکل پودر شده کرده اند که نه تنها هیچ تاثیر مثبتی ندارند بلکه مصرف آن میتواند منجر به وارد شدن آسیب های جدی به بدن بشود.

خوشبختانه جای نگرانی نیست چراکه در ایران و برای اولین بار شرکت دکتر بیز اقدام به فرآوری و عرضه قارچ گانودرما لوسیدوم آن هم به صورتی کاملا علمی کرده است و توانسته به عنوان تنها کمپانی ایرانی و با اخذ تمامی مجوزهای قانونی گانودرما و به شکلی کاملا حرفه ای انواع فرآورده های گانودرما از جمله قهوه گانودرما و محصولات بهداشتی گانودرما را تولید و عرضه کند.

خرید گانودرما

قهوه گانودرما

مصرف قارچ گانودرمای خالی و پودر شده که به صورت های مختلفی عرضه میشوند و به فروش میرسند به هیچ وجه توصیه نمیشود چرا که مصرف آن میتواند باعث وارد شدن صدمات جدی به کبد و سایر اندامهای درونی بدن شود. از این رو در دنیا گانودرما را غالبا به صورت ترکیب شده با مواد دیگر مانند چای و یا سایر ترکیبات گیاهی مصرف میکنند.

اما بهترین روش مصرف گانودرما ترکیب آن با قهوه و کاکائو میباشد. قرار گرفتن گانودرما در کنار قهوه (کاکائو) میتواند باعث بهبود عملکرد و اثر بخشی گانودرما شده و به عنوان یک مکمل قوی سبب افزایش قدرت آن نیز بشود. از طرفی مصرف قهوه گانودرما باعث افزایش سرعت جذب گانودرما در بدن نیز میشود.

خرید قهوه گانودرما

قهوه سوپریم گانودرما

کافه سوپریم گانودرما که شامل قهوه، گانودرما و جینسینگ میباشد و واقع کامل ترین و قدرتمند ترین نوشیدنی گانودرما به حساب می آید میتواند علاوه بر تقویت کامل بدن، انرژی مورد نیاز بدن برای انواع فعالیتهای ورزشی را نیز تامین کرده و تاثیر مطلوبی بر افزایش راندمان بدنی نیز داشته باشد.

گانودرما و سایر بیماری ها

گانودرما علاوه بر خواص تقویتی و پیشگیری کننده ای که دارد میتواند بر پروسه ی درمانی نزدیک به ۳۰ نوع بیماری مختلف تاثیرگذار بوده، آنها را کنترل کرده و مانع از پیشرفت آنها بشود که در زیر نام برخی از این بیماری ها آورده شده است:

اطلاع از اخبار از طریق پیامک:




4 دیدگاه در “گانودرما و ورزش

  • سلام خسته نباشید برای بدن سازی گانودرما رو قبل تمرین بخوریم بهتر یا بعد از تمرین لطفا جواب بدید مرسی میخوام وزنم ببرم بالا

    • اگر طعم سوپریم میل میکنید حتما قبل از تمرین مصرف کنید؛ سایر طعمها رو میتونید قبل یا بعد از تمرین میل کنید ولی به صورت کلی بهتر هست که قبل از تمرین و یا فعالیت بدنی باشه.

    • بیماری گال یک بیماری انگلی است. که بیشتر مربوط به سطح پوست میشود و الزامی به مصرف گانودرما برای درمان این بیماری وجود ندارد و با مراجعه به متخصصین پوست میشه اون رو کنترل و درمان کرد.
      هرچند که مصرف گانودرما هم خالی از فایده نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.