گانودرما و دیابت

گانودرما و دیابت

قبل از اینکه بخواهیم به گانودرما و دیابت بپردازیم شاید بهتر باشد تا کمی راجع به پاسخ این پرسش یعنی ” گانودرما چیست ؟ ” اطلاعاتی کسب کنیم سپس به تاثیر گانودرما برای دیابت بپردازیم. پرسشی که امروزه فکر بسیاری از افراد را در ایران درگیر خود کرده و بسیاری به دنبال یک جواب ساده ولی کامل به این پرسش میگردند تا پاسخ بسیاری دیگر از سوالات ذهنی خود را دریافت کنند.

قارچ گانودرما

گانودرما چیست ؟

در واقع گانودرما نام یک قارچ با قدمتی نزدیک به ۴ هزار سال و متعلق به کشور چین میباشد که وجود مولفه های فراوان و ترکیبات منحصر به فرد در این قارچ باعث شده که امروزه گانودرما در کانون توجه بسیاری از افراد در سرتاسر دنیا قرار بگیرد و جایگاه ویژه ای را در رژیم غذایی خود، به این قارچ اختصاص دهند. جهت مطالعه ی بیشتر راجع به گانودرما: گانودرما چیست؟

بیماری دیابت چیست ؟

اگر بخواهیم به زبان ساده توضیح دهیم که بیماری دیابت چیست باید بگوییم که مهمترین دلیل ابتلا به بیماری دیابت، میزان پایین ترشح انسولین در بدن است، که توسط پانکراس در بدن ترشح میشود. زمانی که انسولین کافی در بدن ترشح نشود ویا بدن به مقدار انسولینی که ترشح میکند مقاومت نشان دهد، این اتفاق باعث بالا رفتن سطح قند در خون میشود که از آن تحت عنوان دیابت یاد میشود.
در واقع بر اثر این اتفاق توانایی بدن در سوخت و ساز گلوکز یا همان قند کاهش پیدا میکند.

دیابت بر دو نوع است:
نوع اول آن که بر اثر عدم تولید انسولین در پانکراس و در نتیجه بالارفتن سطح قند خون است
نوع دوم آن که بر اثر مقاومت بدن نسبت به انسولین تولید شده در بدن است که در نهایت منجر به نقص پانکراس و عدم ترشح انسولین در بدن میشود که اکثرا دلیل آن ژنتیک و یا چاقی و کم تحرکی است. در ادامه خواص مفید گانودرما برای دیابت را بررسی خواهیم کرد.

دیابت

گانودرما و دیابت

طبق جدیدترین تحقیقات به عمل آمده و مقالات معتبر چاپ شده در زمینه ی طب سنتی، گیاه درمانی و گانودرما؛ قارچ گانودرما لوسیدوم میتواند بر روی پیشگیری و کمک به درمان ۳۰ نوع بیماری مختلف تاثیر موثر و مثبت داشته باشد از جمله بیماریها و اختلالات گوارشی، که از شایع ترین آنها میتوان به بیماری دیابت اشاره کرد که یک بیماری هورمونی و گوارشی به حساب می آید.
در ادامه به بررسی فواید و تاثیرات گانودرما برای دیابت پرداخته و خواهیم فهمید که گیاه گانودرما چگونه میتواند باعث کنترل این بیماری و اثر گذاری مثبت بر آن شود.

گانودرما برای دیابت

درحال حاضر، پزشکان از طریق تزریق انسولین بعنوان تنها درمان این بیماری استفاده می کنند. هرچند انسولین می تواند سطح قند خون را پایین بیاورد خیلی زود نشانه های این بیماری مجددا بروز می کنند. به علاوه تزریق انسولین نیز عوارض جانبی متعددی دارد که مهمترین آن این است که انسولین نمی تواند عملکرد پانکراس را احیا کند و پیری این عضو را تسریع می کند.

 

گانودرما و دیابت

تحقیقات نشان داده که گانودرما برای دیابت دارای تاثیراتی مشابه انسولین است.
به دلیل دارا بودن خواص تنظیم کنندگی و بازیابی که گانودرما دارد بعد از مصرف این گیاه، نه تنها کمبود انسولین برطرف می شود بلکه به پانکراس کمک می کند تا عملکرد اصلی خود را بازیابد. بعلاوه، برخلاف تزریق ها عوارض جانبی ندارد.
به زبان ساده تر گانودرما میتواند اختلالات ناشی از ترشح انسولین و پانکراس را در بدن بهبود بخشد و عملکرد آن را منظم کند.

در لینک زیر یک مقاله دانشگاهی بین المللی درباره تاثیر گانودرما بر دیابت را مشاهده خواهید کرد:

اثر ضد دیابتی گانودرما لوسیدوم

جهت کسب اطلاعات بیشتر خواص گانودرما را مطالعه کنید.

گانودرما دارو نیست !

نکته ی بسیار مهم در رابطه با گانودرما این است که بدانیم گانودرما دارو نیست بلکه یک مکمل غذایی بسیار پر خاصیت و پر فایده میباشد که میتواند باعث پیشگیری و کنترل بیماری شود و مصرف آن میتواند در کنار سایر فعالیتهایی که فرد مبتلا برای درمان بیماری خود انجام میدهد بسیار کمک کننده باشد و منجر به افزایش سرعت بهبودی و عدم پیشرفت بیماری شود.
لازم به ذکر است که مصرف گانودرما فقط مخصوص افراد دارای بیماری و یا اختلالی خاص نیست و افراد سالم هم میتوانند از آن استفاده کرده و از تمام خواص گانودرما بهره مند شوند.

قهوه گانودرما

چگونه گانودرما را تهیه و مصرف کنیم ؟

حال که گانودرما و دیابت را به خوبی بررسی کردیم، بهتر است با روش مصرف گانودرما آشنا شویم. گانودرما به صورت های مختلفی مانند پودر، قارچ خشک شده، کپسول، شامپو، صابون و قهوه موجود است.

پودر ها(که به صورت کپسول نیز موجودند) و قارچ های خشک شده گانودرما با دو درجه کیفی یک و دو در بازار وجود دارند،انواع مختلف قارچ گانودرما در بازار ایران موجود است ولی اغلب آنها گانودرما لوسیدوم اصل نیستند زیرا تولید بهترین نوع قارچ گانودرما یعنی لوسیدوم نیاز به شرایط خاص فنی و تجهیزات گران قیمت دارد. جهت اطلاع از روش های مصرف گانودرما از جمله پودر گانودرما و قهوه گانودرما، قیمت قارچ گانودرما در ایران و عوارض و تداخلات آن به صفحه زیر مراجعه فرمایید:

خرید گانودرما

قهوه موکا گانودرما

قهوه گانودرما و دیابت

قهوه به دلیل دارا بودن کافئین طبیعی و همچنین خواص منحصر بفرد دیگری که دارد به عنوان مکمل در کنار گانودرما عمل می کند و خواص جدید و مضاعفی را بوجود آورده که باعث افزایش تاثیرات مثبت گانودرما شده است.

شرکت ایرانی دکتر بیز به عنوان دومین تولیدکننده قهوه گانودرما در جهان، خواص قارچ گانودرما لوسیدوم خالص و ارگانیک را، به راحتی نوشیدن قهوه در طعم های مختلف، برای شما فراهم کرده است.

خرید قهوه گانودرما دکتر بیز

قهوه موکا گانودرما

از میان طعم های قهوه گانودرما دکتر بیز، مناسب ترین طعم قهوه گانودرما برای دیابت، قهوه موکا گانودرما می باشد چرا که قهوه سوپریم به دلیل افزایش جریان خون و هات چاکلت به دلیل داشتن شکر بیشتر و قهوه لاته به دلیل طبع آن، نمی توانند به اندازه قهوه موکا موثر واقع شوند. جهت مشاهده و سفارش روی لینک زیر کلیک فرمایید:

قهوه موکا گانودرما

گانودرما و سایر بیماری ها

گانودرما و خواص بی نظیر آن صرفا برای دیابت نمی باشد و برای پیشگیری، کنترل و درمان طیف وسیعی از بیماری ها می تواند موثر باشد. برای کسب اطلاعات دقیق درباره هر بیماری می توانید روی آن کلیک کنید:

ganuderma.ir

درباره گانودرما دات آی آر

سایت تخصصی Ganuderma.ir به عنوان اولین و معتبرترین سایت تخصصی و فروشگاه محصولات معتبر گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه می نماید. ضمنا سایت Ganuderma.ir اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمین می نماید.

همه ی شما عزیزان از این پس میتوانید با ثبت سفارش از Ganuderma.ir عضو باشگاه مشتریان ما با نام “گانو اکانت” شده و علاوه بر دریافت امتیازات و خدمات مخصوص اعضای باشگاه، سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

برخی از مهمترین ویژگیهای کلیدی Ganuderma.ir :

  • تخفیف های باورنکردنی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
  • مشاوره تخصصی و دوره ای (حین مصرف) مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
  • مشارکت در فروش: پرداخت پورسانت معرفی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
  • پیشنهاد های ویژه که از طریق پیامک مطلع خواهید شد

و برنامه هایی که به زودی افتتاح می شود…

اطلاع از اخبار از طریق پیامک:




29 دیدگاه در “گانودرما و دیابت

  • سلام خدا قوت
    من از ۲۳ تیر ماه حدود ۳ ماهه از سوپریم استفاده میکنم
    دیابت دارم و روزی ۹۰واحد انسولین میزدم الان من روزی ۷۰واحد انسولین میزنم و از وزن ۸۸ طی این مدت به ۸۴کیلو رسیدم و ۴ کیلو وزن کم کردم و ۴ بسته سوپریم خوردم . اوایل خیلی تپش قلب داشتم ولیکن به مرور عادت کردم و الان با خوردن قهوه هیچ مشکلی ندارم
    اولا تشکر می کنم
    دوما سوالم اینه که در کامنت ها خوندم برای دیابت موکا بخوریم الانه بدن من به سوپریم عادت کرده و تپش قلب اروم شده اگه موکا بخورم میترسم دوباره تپش پیداکنم
    سوم اینکه چرا وزن من طی این مدت فقط ۴ کیلو کم شده؟
    ممنون میشوم جواب بدهید.

    • ایشالا همیشه سالم و تندرست باشین
      نیازی نیست طعم مصرفی رو تغییر بدین و مصرف رو با سوپریم ادامه بدین
      کاهش وزن در افراد مختلف متفاوت هست و به متابولبسم، رژیم غذایی، فعالیت بدنی و … بستگی داره
      لطفا جهت دریافت مشاوره ی تخصصی فقط با شماره ی قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید و یا با همان شماره از طریق واتس اپ پیام دهید

    • مصرف رو با روزی یک ساشه قهوه ی گانودرما شروع می کنید.
      لطفا جهت دریافت مشاوره تخصصی فقط با شماره ی قرار داده شده داخل سایت تماس بگیرید و یا از طریق همان شماره داخل واتس اپ پیام بدهید.

    • خیر گانودرما به خودی خود یکی از منابع غنی آهن به حساب می آید و نه تنها جذب آهن در بدن را مختل نمی کند بلکه می تواند در بهبود آن نیز تاثیر مثبت بگذارد

  • سلام من دیابت نوع۱ دارم وانسولین مصرف می کنم چند وقتی هست که قهوه موکا و سبوس مصرف می کنم ولی نتیجه ای نگرفتم باید چکار کنم لطفاً راهنمایی کنید

    • تاثیر گانودرما در افراد محتلف متفاوت هست و در بازه های زمانی متفاوتی هم اثرات آن مشاهده می شود که نمیشه اون رو به صورت دقیق برای کسی مشخص کرد ولی حداقل زمان مصرف ۶ ماه در نظر گرفته می شود. دقت کنید که عرض کردم حداقل زمان مصرف

  • با سلام من سفارش قهوه سوپریم را دادم ولی بعد از خواندن تو ضیحات متوجه شدم بابستی موکا سفارش میدادم ضمنا بعد از سفارش گوشیم خاموش شد ونتوانستم شماره حساب را سیو کنم لطفا بفرمایید چکار کنم.

    • با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید و یا از طریق دایرکت اینستاگراممون با همکارانهم در ارتباط باشید

  • ممنون از مطالب.
    من یه سوال دارم چرا هر فروشنده این قهوه ها یک حرف میزنه یکی میگه درمان میکنه کارش کنترل نیست شما میگین فقط کنترل میکنه کارش درمان نیست!من دیابت دارم و کم کاری تیرویید بمن قهوه لاته رو دادن ولی هرجا سرچ کردم واز چندنفر فروشنده ومشاور این‌محصول پرسیدم اکثرا گفتن موکا!!یکی میشه ناشتا یا عصر یکی میگه ناشتا یا آخر شب و…میشه راهنمایی کنید تکلیفم چیه کدوم بالاخره تاثیر داره؟ممنون

    • متاسفانه تعداد بازاریاب های این محصول بسیار زیاده که ۹۹ درصدشون هیچگونه دانش و تخصصی در زمینه ی گانوتراپی ندارند. به شما توصیه میشه مطالب سایت رو مطالعه کنید که تماما تخصصی و بعضا ترجمه ی مقالات معتبر بین المللی هستن که بر روی سایت قرار داده شدند.
      ضمنن جهت مشاوره ی تخصصی فقط با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس حاصل کنید.

  • سلام خسته نباشید
    یه سوالی داشتم؛من قندم ۲۴۰ هست و ۱۹ سالمه؛دوست دارم که ۶ماه گانودرما رو مصرف کنم و میدونم ک حتما قندم کاهش پیدا میکنه؛ولی سوال اصلیم اینجاست ک اگه مصرفم از گانودرما تموم بشه بعد ۶ماه ممکنه دوباره قندم بالای۲۰۰بره؟من شنیدم ک ممکنه کاملا درمانم بشیم درسته؟

    • ببینید گانودرما دارو نیست که باعث درمان بشه و یک مکمل غذایی هست که باعث کنترل بیماری میشه و کمک به درمان بیماری میکنه، از طرفی باید بدونید که نوع دیابت شما چیه و دلیل اصلی ابتلا به آن چی بوده و طبیعتا اگر ارثی باشه این امکان وجود داره که بیماری به طور کامل درمان نشه البته توصیه میکنیم که حتما به پزشک مراجعه کنید.

  • سلام منم از قهوه گانودرما استفاده کردم و روزای اول قندم رفت بالا ولی به مرور قندم اومد پایین حتی خیلی وقتا قندم زیر ۱۰۰هم میشه بعداز غذا من الان ماه دوم رو شروع کردم و عالی بوده

    • سلام تورا به قرآن واقعا این گانودرما برای قند خون جواب داده برای شما. قسمتان دادم به قران هر چی فکر کنید تا حالا استفاده کردم متاسفانه قندم پایین نمیاد. ممنون از شما. شماره موبایلم ۰۹۱۲۳۶۶۸۵۶۷ می باشد منت بزارید ممنون

      • ببینید گانودرما دارو نیست که منجر به درمان بشه بلکه یک مکمل غذایی هست که میتواند بیماری رو کنترل کنه و مانع از پیشرفت اون بشه.
        در رابطه با دیابت هم گانودرما با تنظیم ترشح هورمون انسولین در بدن و بهبود عملکرد غده ی پانکراس میتونه بر روی بیماری تاثیر بگذارد.
        لطفا جهت مشاوره ی تخصصی فقط با شماره های قرار داده شده داخل سایت تماس حاصل کنید

  • سلام
    همسر من انسولین میزنه
    با مصرف این محصولات مقدار انسولین رو کم کنه یا همون مقدار قبل رو بزنه؟ تا چند ماه باید انسولین رو بزنه؟

    • مصرف گانودرما نباید جایگزین داروهای اصلی بیمار بشه. برای این مورد باید با پزشکشون مشورت بکنید
      میتوانند در کنار مصرف داروهاشون گانودرما هم میل کنند.

  • با سلام
    من تاثیر جالبی از قهوه موکا گرفتم به طوری که قبل از مصرف تست قند خون من روی ۱۶۲ بود و یک ساعت بعد از مصرف به عدد ۱۱۹ رسید!
    البته بعد از گذشت یک روز نتیجه تست من دوباره نزدیک ۱۶۰ بود ولی برام جالب بود که مثل انسولین عمل کرد. میخوام ۶ ماه دیگه ازش استفاده کنم ارزشش رو داره

    • قطعا با تداوم مصرف گانودرما تاثیرات اون کاملتر خواهد شد
      توجه داشته باشید که بعد از ۱۰۰ روز مصرف ۱۰ روز ریکاوری بدین به بدنتون و مصرف رو قطع کنید.
      جهت مشاوره تخصصی فقط با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرین.

    • یک مقدار کوچک مطالعه راجع به گانودرما چه در منابع معتبر خارجی و چه در مقالات معتبر ترجمه شده ی آن به زبان فارسی شما رو به این نتیجه میرسونه که گانودرما دارو نیست. و حتی اگر توانایی دسترسی و مطالعه این مقالات رو ندارید اگر به خودتون زحمت بدید و فقط مطالبی که ما خودمون بر روی سایت قرار دادیم رو هم مطالعه بکنید متوجه میشید که هیچ کجای سایت ما ذکر نشده که گانودرما درمان میکنه چرا که قارچ گانودرما یک مکمل غذایی هست که فقط کمک به پیشگیری از بیماری های مختلف و کمک به درمان اونها میکنه؛ توجه کنید کمک به درمان و نه چیز دیگه.
      ضمنا افراد بسیاری فقط به خاطر فروش بیشتر این محصول و کسب منفعت بیشتر اقدام به انجام تبلیغات اغراق آمیز و غیر واقعی این محصول میکنند که اصلا حرفه ای نیست و به طور کلی غیر قابل تایید میباشند پس شما همه رو به یک چشم نگاه نکن و زحمت بده به خودت که با جستجوی بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر از جایی این محصول رو تهیه کنی که به صورت حرفه ای عرضه میشه و نه جاهای غیر قابل اعتماد

      پ.ن طریقه ی صحبت هرکس نشان دهنده ی شخصیت اوست

  • باسلام
    من حدود ۲۰ روز پیش قهوه گانودرمای سوپریم دکتر بیز رو سفارش دادم همراه با سبوس برنج دکتر بیز مصرف میکنم مشکلی ندارد؟

      • سلام
        با توجه به اینکه برای کنترل فشار خون دارو مصرف میکنم میتوانم برای درمان دیابت از قهوه موکا نائورو استفاده کنم

        • میتونید از قهوه ی موکا گانودرما در کنار مصرف داروهاتون استفاده کنید ولی توجه داشته باشید که بین مصرف قهوه و دارو بین ۲ الی ۳ ساعت زمان قرار بدین

    • تاثیر گانودرما در افراد مختلف متفاوت هست و نمیتوان یک زمان دقیق رو برای همه در نظز گرفت و مشخص کرد ولی حداقل ۶ ماه رو در نظر میگیریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.