گانودرما و پارکینسون

گانودرما و پارکینسون

بیماری پارکینسون از جمله بیماریهایی است که پیشگیری از عدم ابتلا به آن بسیار مهم تر از درمان آن میباشد چرا که برای آن درمان قطعی وجود ندارد و اکثر روشهای موجود بیماری را کنترل کرده و مانع از پیشرفت آن میشود.
در ادامه به بررسی گانودرما و پارکینسون پرداخته و با نحوه ی تاثیر گذاری آن بر این بیماری بیشتر آشنا میشویم.

گانودرما چیست

گانودرما نام یک قارچ با قدمتی نزدیک به ۴هزار سال است که با خواص اعجاب انگیز و منحصر بفردی که دارد امروزه در تمام دنیا از جمله ایران در کانون توجه بسیاری قرار گرفته و خیلیها در نقاط مختلف جهان از گانودرما برای مصارف گوناگون و متعدد استفاده میکنند.
خواص درمانی بسیار قارچ گانودرما و دارا بودن منبع غنی از ویتامینها و املاح معدنی مورد نیاز بدن در آن مهمترین دلایل مصرف قارچ گانودرما در دنیا میباشد.

بیماری پارکینسون چیست

بیماری پارکینسون ( PD ) یک بیماری رایج تخریب سلولی است، که به لحاظ بالینی با ویژگی های کندی در حرکت، سخت شدن عضله ها، لرزش اندام و عدم تعادل تشخیص داده می شود.
با پیشروی این بیماری بسیاری از بیماران شاهد علائم غیرحرکتی مانند اضطراب، افسردگی، یبوست و زوال عقل خواهند بود.

گانودرما و پارکینسون

بااینکه داروهایی برای کاهش علائم این بیماری وجود دارد اما استفاده مداوم از آنها در کند شدن روند پیشروی بیماری، تاثیرگذار نبوده و حتی با برخی عوارض جانبی همراه است.
به همین خاطر، یافتن روش های درمانی محافظ عصبی با هدف کُند یا حتی متوقف ساختن روند تخریب، مورد توجه قرار گرفته است.

تاثیر گانودرما بر پارکینسون

مطالعات نشان داده اند که مولفه های موجود در قارچ گانودرما دارای کنش های داروشناختی گسترده ای از جمله ایجاد تعدیل در سیستم ایمنی هستند، التهاب را از بین می برند، تولید انرژی میتوکوندری را افزایش می دهند و رادیکال های آزاد را از بین می برند.
از طرفی ترکیبات موجود در گانودرما بعد از ایسکمی مغزی مانع از تخریب نورون ها می شود.

همچنین شواهد متعددی نشان داده اند که التهاب عصبی در بروز بیماری پارکینسون دخیل است. این شواهد نیز حاکی از آن هستند که میکروگلیا در تخریب سلولی پیشرونده در PD نقش مهمی داشته.
گانودرما به دلیل دارا بودن خواص ضدالتهابی و تعدیل کننده سیستم ایمنی بدن باعث تاثیرات محافظت نورونی و در نتیجه کنترل آن میشود.

تهیه و مصرف گانودرما

خوب است که بدانید قارچ گانودرما دارای چندین و چند گونه ی مختلف میباشد که از میان آنها تنها گونه ی لوسیدوم آن هست که دارای ارزش و خواص فراوان است.
کم یاب بودن گانودرما لوسیدوم باعث شده تا افراد بسیاری اقدام به فروش گونه های مختلف بی کیفیت و فاقد ارزش آن بکنند.
حتی در کشور خودمون ایران هم افراد بسیاری شروع به تبلیغ و توزیع گونه های بی کیفیت گانودرما به شکل پودر شده کرده اند که نه تنها هیچ تاثیر مثبتی ندارند بلکه مصرف آن میتواند منجر به وارد شدن آسیب های جدی به بدن بشود.

خوشبختانه در ایران و برای اولین بار شرکت دکتر بیز اقدام به فرآوری و عرضه قارچ گانودرما لوسیدوم آن هم به صورتی کاملا علمی کرده است و در حال حاضر تنها کمپانی ایرانی میباشد که این قارچ را با اخذ تمامی مجوزهای قانونی گانودرما و به شکلی کاملا حرفه ای عرضه میکند.

خرید گانودرما

قهوه گانودرما

مصرف قارچ گانودرمای خالی و پودر شده که به صورت های مختلفی عرضه میشوند و به فروش میرسند به هیچ وجه توصیه نمیشود چرا که مصرف آن میتواند باعث وارد شدن صدمات جدی به کبد و سایر اندامهای درونی بدن شود.
مصرف قارچ گانودرما به صورت خالی نه تنها تاثیرگذار نخواهد بود بلکه میتواند نتیجه ی عکس هم داشته باشد. از این رو در دنیا گانودرما را غالبا به صورت ترکیب شده با مواد دیگر مانند چای و یا سایر ترکیبات گیاهی مصرف میکنند.

اما بهترین روش مصرف گانودرما ترکیب آن با قهوه و کاکائو میباشد. چرا که ترکیبات طبیعی موجود در قهوه (کاکائو) میتواند باعث بهبود عملکرد و اثر بخشی گانودرما در بدن شود و به عنوان یک مکمل قوی عمل کرده و سبب افزایش قدرت آن نیز بشود.
همچنین مصرف قهوه گانودرما باعث افزایش سرعت جذب گانودرما در بدن نیز میشود.

خرید قهوه گانودرما

قهوه سوپریم گانودرما

شرکت دکتر بیز یک قدم جلوتر رفته و این قارچ را با دو گیاه دارویی و پرخاصیت دیگر به نام های جینسینگ و خرنوب ترکیب کرده است و محصول ارزشمندی با نام قهوه سوپریم گانودرما را عرضه کرده است. قهوه سوپریم میتواند گزینه خوبی برای بیماران پارکینسون باشد البته اگر فشار خون و بیماری قلبی نداشته باشند.

گانودرما و سایر بیماری ها

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم، قارچ گانودرما میتواند طیف وسیعی از اختلالات و بیماریهای مختلف را تحت تاثیر خود قرار دهد که در زیر به بعضی از این بیماریها اشاره شده است:

چرا ganuderma.ir

سایت تخصصی ganuderma.ir به عنوان اواین و معتبرترین سایت تخصصی گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه از معتبرترین و تنها کمپانی تولید کننده ی این محصولات در ایران یعنی شرکت دکتر بیز کرده است.

همه ی شما عزیزان از این پس میتوانید با ثبت سفارش از ganuderma.ir عضو باشگاه مشتریان آن شده و علاوه بر دریافت امتیازات و ویژگیهای مخصوص اعضای باشگاه با خیالی راحت و به شکلی کاملا کارآمد از مصرف گانودرما لذت برده و سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

برخی از مهمترین ویژگیهای کلیدی در ganuderma.ir :

  • مشاوره های کاملا تخصصی و به صورت دوره ای مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
  • تخفیف های باورنکردنی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
  • طراحی کد اختصاصی برای کسب تخفیفات ویژه بیشتر و اخذ پورسانت معرفی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
  • و …
اطلاع از اخبار از طریق پیامک:




6 دیدگاه در “گانودرما و پارکینسون

    • سلام و عرض ارادت خدمت شما
      متاسفانه به دلیل اینکه هیچ گونه پودر یا قارچ دارای مجوز و تاییده وزارت بهداشت در ایران وجود ندارد،
      سایت گانودرما هم اقدام به فروش پودر یا کپسول یا قارچ خشک شده نمی کند.
      در مورد نحوه کاشت هم خدمتتون عرض کنم که نیاز به گلخانه حرفه ای با تکنولوژی روز دارید تا اولا موفق به کشت گانودرما از نوع لوسیدوم شوید و ثانیا تمامی خواص آن حفظ شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.