بیماریهای کبد

گانودرما و بیماریهای کبد

کبد به عنوان یکی از اصلی ترین عضوهای حیاتی بدن به حساب می آید که وظیفه ی پاکسازی و سم زدایی بدن را بر عهده دارد و تنها عضو بدن است که میتواند خود را بازسازی و ترمیم کند.
اهمیت کبد به قدری زیاد است که کوچکترین مشکل و اخلال به وجود آمده در آن میتواند در سایر اندامها و نقاط بدن هم نمود پیدا کرده و باعث ایجاد اختلال در عملکرد آنها نیز بشود.
در ادامه به بررسی گانودرما و بیماریهای کبد میپردازیم؛ اینکه انواع مختلف بیماریهای کبدی چیست، دلایل بوجود آمدن آنها کدام است و چگونگی تاثیر گانودرما بر روی درمان آنها را بیان میکنیم.

گانودرما چیست

گانودرما در واقع نام یک قارچ پر خاصیت و کمیاب و دارای فواید بسیار میباشد که به دلیل وجود ویژگیها و خواص منحصر بفردی که دارد امروزه در دنیا کاربرد بسیاری پیدا کرده و افراد بسیاری به شکلهای مختلفی از این قارچ استفاده کرده و از آن بهره مند میشوند.
همچنین وجود ویتامینها، پروتئین و عناصر شیمیایی بسیاری که درون گانودرما وجود دارد باعث شده تا این ماده به عنوان یک مکل غذایی عالی و البته کاملا طبیعی و ارگانیک مورد استفاده قرار بگیرد و بسیاری از ورزشکاران، تقویت قوای جسمی توسط گانودرما را به جای استفاده از سایر مکمل های ورزشی انتخاب کنند.

بیماری های کبد کدامند

کبد یکی از بزرگترین اعضای بدن است. این عضو به هضم، سم زدایی و ذخیره سازی مواد مغذی در بدن کمک می کند. به عبارت دیگر، کبد یک کارخانه شیمیایی پیچیده در بدن است.
با این حال، دلایل متعددی باعث میشود که کبد به تدریج آسیب ببیند. برخی از مهمترین دلایلی که باعث وارد شدن آسیب جدی به کبد میشوند عبارتند از :

  • مصرف الکل یا دخانیات
  • مصرف بیش از حد موادغذایی سرخ شده، کبابی و تُند
  • مصرف بیش از حد موادغذایی با چربی ناسالم و کلسترول
  • مسمومیت طولانی مدت با مواد شیمیایی، فزات سنگین و غیره
  • خواب دیرهنگام شبانه (بعد از ۱۲ شب)
  • خشم یا سرکوب خشم

این دلایل همگی میتوانند باعث بوجود آمدن مشکلات و اختلالاتی شوند که آنها را بیماری های کبد مینامیم بیماریهای کبد شامل موارد زیر میباشد :

  • کبد چرب
  • عفونت کبد مانند هپاتیت A ، B ، C ، D ، و E
  • سفت شدن کبد (سیروز)
  • سرطان کبد

بیماری های کبد می تواند با عفونت هایی مانند ویروس هپاتیت شروع شود. در این شرایط، ویروس کبد را عفونی
کرده و برای همیشه در کبد می ماند.اگر سیستم ایمنی قوی داشته باشید ویروس برای کبد هیچ خطر جدی نخواهد داشت. اما به محض اینکه سیستم ایمنی شما ضعیف شود، ویروس به کبد حمله کرده و باعث آسیب جدی به بدن می شود.
عفونت کبد می تواند به سفت شدن کبد منجر شده و برخی سلول های کبدی را بکشد. در نهایت، کبد سفت شده تبدیل به سرطان کبد می شود.

اگر مشکل کبدی داشته باشید هیچ دردی احساس نخواهید کرد. و زمانی که درد را احساس کردید یعنی آسیب کبد پیشرفت کرده و وارد مرحله نهایی شده است. بنابراین، ردیابی مشکل کبد کار بسیار دشواری است.
بااینحال می توانید برای GOT ، GPT ، GGT ، ALP ، بیلیروبین، آلبومین و پروتئین کلی کبدتان، آزمایش خون بدهید. اگر برخی از این شاخصها در شما بیش از حد بالا یا پایین هستند فورا درمان را شروع کنید.

نشانه های رایج مشکلات کبدی عبارتند از: خستگی شدید، یرقان (زردی پوست و سفیدی چشم)، نفخ شکم و کم اشتهایی.

گانودرما و بیماری های کبد

مصرف داروهای شیمیایی برای درمان بیماریهای کبد توصیه نمیشود زیرا کبد کارخانه سم زدایی بدن است و وقتی ضعیف می شود شما باید فشار بار کاری آن را کم کنید در نتیجه با مصرف دارو های شیمیایی، سموم بیشتری را روانه کبدتان می کنید تا آنها را سم زدایی کند.

تاثیر گانودرما بر بیماریهای کبد

خواص قارچ گانودرما می تواند بصورت طبیعی اینترفرون آلفا و اینترفرون گاما را تقویت کند. اینترفرون ها پروتئین های طبیعی هستند که سیستم ایمنی آنها را تولید می کنند و می تواند به روشهای زیر در کار ویروسها دخالت کند :

  1. بازدارندگی تکثیر ویروسی در سلول ها
  2. تقویت مقاومت سلولی در مقابل عفونت ویروسی
  3. فعالسازی سلول های قاتل طبیعی و ماکروفاژها (سلول های ایمنی)

به علاوه، گیاه گانودرم می تواند در سم زدایی به کبد کمک کرده و باعث تقویت آن شود، عملکرد کبد را بهبود بخشد و احیای سلول های کبد را تسریع کند.

تهیه و مصرف گانودرما

بد نیست که بدانیم قارچ گانودرما دارای چندین و چند گونه ی مختلف میباشد که اکثر آنها سمی و غیر قابل استفاده میباشند. در واقع ارزشمند ترین گونه ی گانودرما، گونه ی لوسیدوم آن میباشد که دارای همه ی خواص و ویژگیهای منحصر بفرد گانودرما میباشد و خود این گونه بر اساس نحوه کشت گانودرما میتواند کیفیت های مختلفی داشته باشد.

در کشور ما ایران، در حال حاضر کمپانی دکتر بیز اولین و تنها کمپانی بوده که به صورت کاملا استاندارد و کاملا علمی اقدام به فرآوری و عرضه با کیفیت ترین گونه ی قارچ گانودرما لوسیدوم کرده است.

خرید گانودرما

قهوه گانودرما

مصرف قارچ گانودرمای پودر شده که به صورت کپسول و یا خود پودر آماده گانودرما به فروش میرسد به هیچ وجه مناسب جهت مصرف نمی باشند چرا که مصرف گانودرما به صورت فرآوری نشده میتواند منجر به وارد آمدن صدمات بسیار جدی به کبد و سایر اندامهای درونی بدن نیز بشود.
از این رو در دنیا گانودرما را غالبا به صورت فرآوری شده و ترکیب شده با مواد دیگر مانند چای و یا سایر ترکیبات گیاهی مصرف میکنند.

و اما بهترین روش مصرف گانودرما ترکیب آن با قهوه و یا کاکائو میباشد. چرا که ترکیبات طبیعی موجود در قهوه (کاکائو) از جمله کافئین طبیعی میتواند باعث بهبود عملکرد و افزایش اثر بخشی گانودرما در بدن شده و همچنین مصرف قهوه گانودرما باعث افزایش سرعت جذب گانودرما در بدن میشود.

خرید قهوه گانودرما دکتر بیز

کافه موکا گانودرما

کافه موکا گانودرما که در واقع ترکیبی دلنشین از قهوه، گانودرما لوسیدوم و کاکائو میباشد میتواند بر بیماریهای کبد و اختلالات کبدی تاثیر مطلوب و موثری بگذارد و باعث کنترل این بیماریها و عدم پیشرفت آنها نیز بشود.

گانودرما دارو نیست !

نکته ی بسیار مهم در رابطه با گانودرما این است که بدانیم گانودرما دارو نیست بلکه یک مکمل غذایی بسیار پر خاصیت و پر فایده میباشد که میتواند باعث پیشگیری و کنترل بیماری شود و مصرف آن میتواند در کنار سایر فعالیتهایی که فرد مبتلا برای درمان بیماری خود انجام میدهد بسیار کمک کننده باشد و منجر به افزایش سرعت بهبودی و عدم پیشرفت بیماری شود.
لازم به ذکر است که مصرف گانودرما فقط مخصوص افراد دارای بیماری و یا اختلالی خاص نیست و افراد سالم هم میتوانند از آن استفاده کرده و از تمام خواص موجود در گانودرما بهره مند شوند.

گانودرما و سایر بیماری ها

طبق معتبرترین مقالات گانودرما که در زمینه ی شناخت و درک بهتر عملکرد گانودرما ثبت و منتشر شده است؛ این قارچ میتواند بر روی پیشگیری و کمک به درمان ۳۰ نوع بیماری مختلف تاثیر موثر داشته باشد که در زیر نام چندتا از این بیماری ها آورده شده است:

چرا ganuderma.ir

سایت تخصصی ganuderma.ir به عنوان اولین و معتبرترین سایت تخصصی گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه می نماید.

همه ی شما عزیزان از این پس میتوانید با ثبت سفارش از ganuderma.ir عضو باشگاه مشتریان آن شده و علاوه بر دریافت امتیازات و ویژگیهای مخصوص اعضای باشگاه با خیالی راحت و به شکلی کاملا کارآمد از مصرف گانودرما لذت برده و سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

برخی از مهمترین ویژگیهای کلیدی در ganuderma.ir :

  • مشاوره کاملا تخصصی و به صورت دوره ای مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
  • تخفیف های باورنکردنی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
  • طراحی کد اختصاصی برای کسب تخفیفات ویژه بیشتر
  • اخذ پورسانت معرفی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
  • و برنامه هایی که به زودی افتتاح می شود…
اطلاع از اخبار از طریق پیامک:




2 دیدگاه در “گانودرما و بیماریهای کبد

    • مدت زمان اثر بخشی و کنترل بیماری در افراد مختلف متفاوت هست و نمیتوان یک قاعده ی کلی را برای همه ی افراد در نظر گرفت ولی حداقل زمان مصرف ۴ الی ۶ ماه در نظر گرفته میشود.
      لطفا جهت مشاوره ی تخصصی فقط با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.