پودر گانودرما یا قهوه گانودرما؟

پودر گانودرما یا قهوه گانودرما

امروزه قارچ گانودرما به عنوان یکی از موثرترین و پرکاربردترین گیاهان در حوزه ی طب سنتی و گیاهی شناخته میشود که حاوی بیش از ۴۰۰ ماده ارزشمند برای بدن انسان است. امروزه بسیاری از افراد این قارچ را به عنوان یک عضو ثابت در رژیم غذایی خود پذیرفته اند و مرتبا از آن استفاده میکنند.
مهمترین چالشی که در مصرف قارچ گانودرما وجود دارد یکی پیدا کردن قارچ گانودرما ی با کیفیت و ایده آل برای مصرف هست و دیگری قیمت به نسبت بالای آن که باعث شده است تا خیلی از افراد از مصرف آن محروم شوند و با وجود تمایل و نیاز به مصرف آن نتوانند از این محصول ارزشمند و پرخاصیت بهره مند شوند. اغلب افرادی که تصمیم به مصرف گانودرما میگیرند با این دو راهی مواجه می شوند: پودر گانودرما یا قهوه گانودرما

قارچ گانودرمای استاندارد و با کیفیت

شاید با وجود تبلیغات فراوان قارچ گانودرما در فضای مجازی و وجود افراد زیادی که اقدام به عرضه ی این قارچ چه به صورت خام و چه به صورت فرآوری شده میکنند، انتخاب محصول مورد نظر و همچنین پیدا کردن یک عرضه کننده ی معتبر کار سختی باشد چه بسا که افراد  سودجوی بسیاری هم در این بین وجود دارند که با داغ شدن تب گانودرما در کشورمان شروع به فروش محصولات غیر اصلی و یا قارچهای بی کیفیت و غیر استاندارد کرده اند. حال این سوال به وجود می آید که کدام محصول مناسب تر است، پودر گانودرما یا قهوه گانودرما و سوال مهم تر اینکه محصولات معتبر و استاندارد گانودرما چه خام و چه فرآوری شده را از کجا میتوان با خیال راحت و بدون استرس تهیه کرد؟

۱. گانودرمای فرآوری شده در ایران

جالب است که بدانید در حال حاضر و در کشورمان ایران اولین و تنها شرکت معتبر تولید کننده در زمینه ی قارچ گانودرمای فرآوری شده شرکت دکتر بیز میباشد.
شرکت بیز محصولات گانودرمای فرآوری شده ی خود را که شامل انواع قهوه گانودرما، شامپو گانودرما و صابون گانودرما میشود با بالاترین استانداردهای بین المللی و در حد کلاس جهانی تولید کرده و از با کیفیت ترین گونه ی قارچ گانودرما لوسیدوم وارداتی برای تولید محصولات خود استفاده میکند که نمونه ی مشابه آن در ایران وجود ندارد.

۲. گانودرمای خام در ایران

بعد از شرکت دکتر بیز که برای اولین بار محصولات فرآوری شده ی گانودرما را در ایران تولید و عرضه کرد افراد بسیاری شروع به پرورش و عرضه ی قارچ گانودرمای خام کردند که در این بین برندهای مختلفی با کیفیت های محصول متفاوت دیده میشود. این محصولات به صورت قارچ گانودرما کامل، پودر قارچ گانودرما و کپسول گانودرما عرضه می شوند.

یکی از مهمترین نکات در تهیه و مصرف قارچ گانودرمای خام، گونه و نوع آن میباشد چرا که قارچ گانودرما دارای صدها گونه ی مختلف و متفاوت میباشد که طبیعتا تمامی آنها قابل مصرف نیستند و نه تنها خوردن آنها هیچ فایده ای ندارد بلکه میتواند منجر به وارد شدن آسیبهای جدی به بدن از جمله کبد نیز بشود.

نکته ی مهم بعدی انواع کاشت، پرورش و چیدن قارچ گانودرما است که تاثیرات بسیاری در خواص نهایی آن دارد. چه بسا قارچ گانودرما ی عرضه شده از گونه ی لوسیدوم بوده ولی به دلیل روش کاشت غلط و یا چیدن اشتباه قارچ در زمان نامناسب آن و به شکل غیر تخصصی  تمامی خواص مفید و سودمند و همچنین ارزش غذایی آن را کاهش دهد و یا حتی از بین ببرد.

خوب است بدانید کشت گانودرما بر روی تنه ی درخت از جمله ایده آل ترین روش برای پرورش آن به حساب می آید و از طرفی این روش کشت پر هزینه تر از روش کشت مخزنی که از دیگر روشهای پرورش گانودرما هست می باشد. به همین دلیل اکثر عرضه کننده های قارچ گانودرمای خام در ایران از روش مخزنی که کم هزینه تر است استفاده میکنند در نتیجه ارزش غذایی موجود در نمونه ی گانودرمای تولید شده به این روش ۶ برابر کمتر از روش دیگر آن یعنی کشت بر روی تنه ی درخت خواهد بود.

پودر گانودرما یا قهوه گانودرما

همانطور که قبل تر و در مقاله ای جداگانه به توضیح مفصل سوال قهوه گانودرما چیست پرداختیم، فرآوری کردن گانودرما و ترکیب آن با قهوه ایده آل ترین و بهترین حالت مصرف قارچ گانودرما در دنیا میباشد چرا که علاوه بر افزایش اثربخشی گانودرما و اضافه شدن خواص مضاعف به آن به لطف خواص طبیعی و کافئین موجود در قهوه میتواند اثرات منفی قارچ گانودرما را هم از بین ببرد.
به دلیل بالاتر بودن قیمت گانودرمای فرآوری شده نسبت به نمونه ی خام آن متاسفانه بسیاری از افراد نمیتوانند از این محصول ارزشمند استفاده کنند و ترجیح میدهند که قارچ گانودرمای خام را تهیه کرده و مصرف کنند. اشکالی ندارد به شرط آنکه کنترل شده و زیر نظر مشاور مصرف خود را شروع کنند.

قهوه گانودرما یا پودر گانودرما

پودر گانودرما یا قهوه گانودرما

ganuderma.ir

درباره Ganuderma.ir

با توجه به تمام توضیحات ارایه شده در بالا در رابطه با مصرف قارچ گانودرما حال این سوال به وجود می آید که چگونه بهترین نوع قارچ گانودرمای فرآوری شده و غیر فرآوری شده را تهیه و مصرف کنیم.

در رابطه با قارچ گانودرمای فرآوری شده خاطر نشان میکنیم که رسانه ی Ganuderma.ir به عنوان اولین رسانه تخصصی گانوتراپی کشور به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه مدتهاست که با شرکت دکتر بیز به عنوان تنها تولید کننده ی حرفه ای و استاندارد قارچ گانودرمای فرآوری شده در ایران همکاری خود را شروع کرده و سفارشات مشتریان عزیز را ثبت و به صورت مستقیم از انبار مرکزی شرکت دکتر بیز برایشان ارسال میکند.

و اما در رابطه با قارچ گانودرمای غیر فرآوری شده و خام لازم به ذکر است که متخصصان و مشاوران ما در Ganuderma.ir پس از تحقیقات و بررسی های فراوان و مطالعات گسترده بر روی تولید کنندگان قارچ گانودرمای خام در ایران موفق به تهیه با کیفیت ترین نوع قارچ گانودرما لوسیدوم تولید شده در ایران شده اند که کیفیت و ارزش غذایی مورد انتظار را داشته باشد و به شکلی کاملا استاندارد و ایده آل پرورش داده شده باشند که بتوانیم آن را با خیالی آسوده به دست مشتریان عزیزمان برسانیم.
همچنین لازم به ذکر است که قارچ گانودرما خام عرضه شده توسط Ganuderma.ir دارای شناسنامه ی معتبر بوده که نشان دهنده ی کیفیت بین المللی این محصول می باشد. جهت مشاهده اطلاعات محصول میتوانید به این صفحه مراجعه فرمایید: پودر گانودرما
از طرفی مشاوران ما در طول مصزف ارتباطشان با مصرف کنندگان و مشتریان عزیز قطع نخواهد شد و با ارائه ی توضیحات لازم و تکمیلی به هر چه بهتر و درست تر مصرف کردن گانودرما به شما عزیزان مشاوره خواهند داد.

 

اطلاع از اخبار از طریق پیامک:




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.