سوالات متداول درباره گانودرما

سوالات متداول درباره گانودرما و قهوه گانودرما

سوالات متداول درباره گانودرما و قهوه گانودرما

فهرست مطالب

هر قهوه با هر طعم، خواص جداگانه دارد یا فقط وجود خود قارچ گانودرما دارای همه این خواص است؟

خواص گفته شده مربوط به قارچ گانودرما می باشد و در تمامی طعمها وجود دارد اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که با قرار گرفتن گانودرما در کنار مواد مختلف مثل قهوه، کاکائو، شیر، جینسینگ و … برخی از خواص آن پررنگ تر شده و برای هر مشکل و یا هر بیماری، کاربرد بیشتری پیدا می کند.
جهت مطالعه بیشتر: خواص گانودرما

من بعد از مصرف گانودرما احساس کرده ام حالم بدتر شده و حتی شروع به جوش زدن هم کرده ام، آیا این موضوع طبیعی است؟

گانودرما به عنوان یکی از قویترین سمزداهای طبیعی در جهان شناخته می شود، و قطعا پروسه ی سمزدایی با برون ریزی همراه می باشد که این برون ریزی به شکلهای مختلفی از جمله جوش، خلت، تعریق، ادرار و مدفوع (به شکل اسهال در برخی افراد)، حالت تهوع و استفراغ و بعضا سردردهای خفیف خود را نشان می دهد؛ که به هیچ وجه جای نگرانی نیست و بعد از مدتی و با تداوم مصرف این نشانه ها از بین خواهد رفت.
جهت مطالعه بیشتر: مرحله دوم تاثیرات گانودرما

آیا محصولات دکتر بیز تخفیف دارند و یا می توان در ازای خرید تعداد بیشتر، محصولات را با قیمت پایینتری تهیه کرد؟

شرکت دکتر بیز یک شرکت تخصصی در حوزه ی تولید محصولات سلامت محور می باشد که محصولات خود را به صورت کاملا انحصاری و با قیمت مصوب و مشخص عرضه می کند. پس در نتیجه قیمت محصولات همواره مقداری مشخص و ثابت می باشد و هیچ تخفیف در ازای خرید بیشتر، به محصولات تعلق نمی گیرد.
در واقع مهمترین نشانه برای اینکه متوجه شویم محصولی که تهیه میکنیم اصل هست و آیا محصول مستقیم خود شرکت بیز می باشد یا خیر، توجه به همین قیمت محصول خریداری شده است چون اگر پایینتر از مقدار مشخص تعریف شده باشد اون محصول به هیچ وجه از کمپانی بیز خریداری نشده است.

لازم به ذکر است که در برخی مقاطع رمانی، تخفیفاتی جزئی از طرف شرکت بیز به طور رسمی اعلام می شود که اولا مقدار این تخفیفات مشخص و محدود بوده و ثانیا در مدت زمان کوتاهی ( مثلا ۱ روزه یا ۳ روزه) این تخفیف اعمال می شود که از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

دلیل وجود محصولات با قیمت های مختلف و پایینتر در برخی از سایت ها و پیج های اینستاگرامی چیست؟

محصولاتی که با قیمت پایینتر در برخی از سایتهای واسطه ای و فروشگاهی مانند ترب و … و یا پیج های اینستاگرامی به فروش می رسند محصول اصلی و مستقیم شرکت دکتر بیز نبوده و با محصولات تاریخ گذشته اند و یا نمونه های تقلبی و دستکاری شده که توسط دلال ها و واسطه ها از طریق بستر سایت های واسطه ای معتبر و یا پیج های اینستاگرامی به فروش می رسند.

این مراکز به هیچ وجه مورد تایید شرکت بیز و سایت Ganuderma.ir نیستند.

آیا امکان مصرف گانودرمای خالص وجود دارد؟ یا اینکه می بایست حتما قهوه گانودرما را مصرف کرد؟

با وجود اینکه افرادبسیاری از مصرف گانودرمای خالص به جای فرآورده های گانودرما استفاده می کنند ولی توصیه می شود تا جایی که می شود از قارچ گانودرمای خالص کمتر استفاده شود.

دلیل اول اینکه مصرف گانودرما به صورت پودر شده و یا جوشانده شده در آب می تواند منجر به تولید سم در بدن و آسیب رساندن به اعضای مختلف بدن محصوصا کبد شود.

دلیل دوم اینکه گانودرما گونه های فراوانی دارد که ارزشمندترین و پر خاصیت ترین گونه ی آن، گونه ی گانودرما لوسیدوم می باشد که بسیار کمیاب و گران قیمت بوده و در حال حاضر در ایران، کمپانی دکتر بیز اولین و تنها کمپانی دارنده ی مجوز رسمی واردات و فرآوری گانودرما لوسیدوم می باشد و سایر برندها و قارچهای موجود در بازار فاقد مجوز رسمی و استاندارد های معتبر می باشند.
پس در نتیجه پیدا کردن قارچ گانودرمای خالص هم گرانتر هست و هم سختتر.

دلیل سوم اینکه، بهترین حالت مصرف گانودرما، حالت فرآوری شده ی آن می باشد که در حال حاضر در جهان بهترین ماده ی مکمل گانودرما لوسیدوم، قهوه بوده که علاوه بر اضافه کردن خواص جدید به آن باعث افزایش جذب و تاثیرگذاری گانودرما در بدن نیز می شود.
پس در نتیجه با مصرف قهوه ی گانودرما، در واقع از تمام ظرفیت اثر بخشی قارچ بهره مند می شویم.
جهت مطالعه بیشتر: همه چیز درباره قهوه گانودرما + خرید قهوه گانودرما اصل

می توان قارچ گانودرما را به صورت جداگانه تهیه کرد و به صورت خانگی با قهوه ترکیب کرد و نوشید؟

قارچ گانودرما یک گیاه به شدت واکنش پذیر و حساس بوده و کوچکترین اشتباهی در ترکیب آن با مواد دیگر نه تنها برایمان هیچ خاصیتی نخواهد داشت بلکه می تواند منجر به وارد شدن صدمات بسیار جدی به بدن هم بشود.

از طرفی ترکیب گانودرما با مواد مختلف، نیاز به داشتن دانش کامل آزمایشگاهی و آگاهی کامل از قارچ گانودرما است. به همین دلیل است که امروزه کمپانی های کمی در دنیا موفق یه تولید و فرآوری گانودرما با قهوه شده اند.
جهت مطالعه بیشتر: قارچ گانودرما در ایران

آیا گانودرما باعث درمان صد در صد می شود؟

گانودرما یک قارچ منحصر به فرد با خواص فراوان بوده که امروزه در دنیا کاربرد بسیاری در زمینه های مختلفی از جمله سلامتی، زیبایی، تغذیه، ورزش و … پیدا کرده است، اما خوب است بدانیم که گانودرما بیشتر از اینکه یک دارو باشد، یک مکمل بسیار ویژه و کاربردی است که می تواند تاثیرات مثبت بسیاری داشته باشد.
بهتر است که بگوییم گانودرما یک پیشگیری کننده ی فوق العاده است که مانع از ابتلای ما به خیلی از مشکلات و بیماری ها می شود و همچنین کمک بسیار زیادی به بهبود و درمان بیماریهایی که به آنها مبتلا هستیم می کند نه اینکه صد در صد درمان می کند.
جهت مطالعه بیشتر: گانودرما چیست

گانودرما را برای چه مدتی باید مصرف کرد؟

مدت زمان مصرف گانودرما وابسته به عوامل متعددی می باشد، عواملی مثل علت مصرف گانودرما، نوع بیماری و فرد مصرف کننده. به عنوان مثال تاثیر آن بر روی بدن کسی که ورزش می کند و رژیم غذایی خود را هم رعایت میکند بسیار سریعتر از کسی خواهد بود که این کارها را نمی کند.
و یا علائم اثر بخشی گانودرما در فردی که بیماری اش خفیف تر باشد، زودتر خود را نشان می دهد به نسبت کسی که بیماری در بدنش پیشرفت کرده باشد.

اما به صورت کلی حداقل مدت زمان مصرف گانودرما ۴ الی ۶ ماه میباشد که دقیقتر آن توسط مشاورین مجرب Ganuderma.ir و پس از بررسی شرایط و وضعیت مصرف کنندگان به آنها گفته خواهد شد.
جهت مطالعه بیشتر: مراحل تاثیرات گانودرما

گانودرما را به چه مقدار باید مصرف کرد؟

میزان مصرف گانودرما بستگی به نوع بیماری و یا دلیل مصرف گانودرما دارد که توسط مشاوران و متخصصان این حوزه باید مشخص شود.
اما مقدار مجاز مصرف گانودرما برای هر فرد به صورت روزانه ۴ گرم می باشد و با توجه به اینکه بسته های قهوه گانودرما دکتر بیز به صورت ساشه ای فرآوری شده اند، در هر ساشه به مقدار ۲گرم پودر قارچ گانودرما وجود دارد که در نتیجه مصرف بیش از ۲ساشه آن در طول یک روز به هیچ وجه توصیه نمیگردد.
جهت مطالعه بیشتر: مراحل تاثیرات گانودرما

گانوتراپی چیست؟

به پیشگیری و کنترل بیماریها، اختلالات و نواقص تغذیه ای توسط قارچ گانودرما، گانوتراپی گفته میشود که مدت زمان لازم برای کامل کردن یک دوره ی گانوتراپی ۳ سال می باشد که در این مدت تمامی مراحل تاثیرات گانودرما به صورت کامل اتفاق می افتد و بالاترین میزان اثر گذاری گانودرما را شامل می شود.
جهت مطالعه بیشتر: مراحل تاثیرات گانودرما

مگر می شود یک قارچ این همه خاصیت داشته باشد و این همه کار از آن بربیاید؛ چطور ممکنه؟

شاید باور این موضوع که یک قارچ بتواند این همه خاصیت داشته باشد و این حجم عظیم کارایی و سودمندی را در خود جای دهد کمی سخت باشد. ولی بد نیست که بدانیم، در واقع وجود چهار مولفه ی بسیار ارزشمند و کمیاب، آن هم در کنار یکدیگر در قارچ گانودرما، باعث تبدیل شدن این قارچ به یک ماده ی خوراکی فوق العاده شده است؛

ژرمانیوم ارگانیک، پلی ساکاریدها، تری ترپن ها، سوپر اکسید دیسموتاز چهار مولفه ای هستند که باهم و یکجا در درون قارچ گانودرما جای گرفته اند. اتفاقی که به ندرت نمونه اش در ماده ای دیگر در طبیعت پیدا میشود.
جهت مطالعه بیشتر: گانودرما چیست

بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز چه زمانی است؟

مصرف قهوه های گانودرما از لحاظ زمان مصرف (صبح، ظهر، بعد از ظهر، عصر، غروب، شب) حساسیت خاصی ندارد، ولی بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز، زمانیست که معده نه خیلی پُر باشد و نه خیلی خالی؛ به عنوان مثال صبح ها بعد از صبحانه و یا عصر ها بعد از عصرانه زمان مناسبی می باشد.

نکته ی مهم بعدی در رابطه با بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز این است که اگر این محصول ترجیحا در یک بازه ی زمانی مشخص و به صورت روزانه مصرف شود خیلی بهتر و موثر تر خواهد بود.

می توان گانودرما را به صورت ناشتا و با معده خالی مصرف کرد؟

نکته ی حائز اهمیت این است که، در هنگام مصرف گانودرما، بهتر است که معده خالی نباشد و ترجیحا قبل از نوشیدن و یا همراه با صرف  قهوه های گانودرما یک چیز سبک مثل یک تکه کیک میل شود.
البته این بدین معنا نیست که معده پُر باشد و مثلا بلافاصله بعد از غذا بهتر است قهوه ی گانودرما مصرف نشود.

مصرف قارچ گانودرما چقدر برای ترک اعتیاد موثر است؟

قارچ گانودرما باعث ترک اعتیاد نمی شود بلکه به فردی که تصمیم به ترک گرفته و در پروسه ی ترک است کمک می کند تا این دوران را با سرعت بیشتر و سختی های کمتری پشت سر بگذارد.

قارچ گانودرما با منظم کردن ترشح دوپامین در بدن که اصلی ترین عامل وسوسه برای استفاده ار مواد به حساب می آید، میل به مصرف مواد مخدر را کمتر می کند و با تقویت قوای جسمانی، از ضعف بدنی در حین ترک جلوگیری می کند.

آیا قهوه سوپریم گانودرما برای زود انزالی مناسب است؟

نظرات در باره ی قهوه سوپریم گانودرما بسیار است و یکی از اصلی ترین پرسش ها این است که آیا قهوه سوپریم برای زود انزالی مناسب است یا خیر؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم که زود انزالی موضوعیست که می تواند دلایل متعددی برای آن وجود داشته باشد و قبل از هرچیزی باید غلت زود انزالی مشخص شود. اما به صورت کلی می توان گفت مصرف قهوه سوپریم گانودرما می تواند در پروسه ی درمانی زود انزالی نقش داشته باشد نه اینکه باعص درمان آن شود.

قهوه سوپریم گانودرما می تواند ترشح هورمون های جنسی از جمله تستسترون را بهبود داده، پروسه ی اسپرم سازی را تقویت کرده و باعث افزایش سرعت تحرک اسپرم ها هم بشود.

از کجا مطمئن بشوم که محصول اورجینال و اصلی را تهیه می کنم؟

سایت تخصصی Ganuderma.ir به صورت مستقیم با کمپانی دکتر بیز در ارتباط بوده و با تهیه ی مستقیم محصولات از این کمپانی، این محصول را در سریعترین زمان ممکن و به شکلی کاملا حرفه ای و تخصصی و در فضایی کاملا امن به شما عزیزان عرضه میکند. فروشگاه گانودرما
همچنین در اینستاگرام نیز ما با نام ganuderma.ir در راستای سهولت در امر سفارشات و بهبود ارتباطات با مشتریان و افزایش کیفیت مشاوره تخصصی به شما عزیزان خدمت رسانی میکنیم. جهت مطالعه بیشتر: همه چیز درباره قهوه گانودرما + خرید قهوه گانودرما اصل

اطلاع از اخبار از طریق پیامک:




207 دیدگاه در “سوالات متداول درباره گانودرما و قهوه گانودرما

  • سلام وقتتون بخیر من برای تبخال تناسلی مصرف گانودرما رو با قهوه سوپریم آغاز کردم برای برطرف کردن طبع سرد میشه مقدار کمی زعفران بریزم توی قهوه؟
    بعد این که مکمل دارویی powerfit که از قارچ شیتاکه درست شده میتونم همزمان با قهوه گانودرما مصرف کنم ؟
    ضرر نداره ؟

    • بهتره که قهوه ی گانودرما را بدون ترکیب کردن با مواد مختلف دیگر میل کنید و اگر تمایل به مصرف چیزی در کنار نوشیدن قهوه دارید اون رو قبل و یا بعد از مصرف قهوه میل کنید.
      به صورت کلی گانودرما تداخلی نداره اما اگر دارو یا ترکیبات گیاهی دیگری هم اضافه میکنید بهتره که همزمان با گانودرما خورده نشه و با یک اختلاف زمانی ۲ الی ۳ ساعته قبل یا بعد از مصرف قهوه ی گانودرما میل کنید

    • بهترین گزینه برای زگیل تناسلی طعم سوپریم هست، اما اگر معدتون به کافئین حساس هست بهتره طعم لاته رو میل کنید که مقدار کافئین در اون خیلی کم هست

  • سلام.بنده جهت آزمایش مدفوع پرهیز غذایی دارم و نباید تا سه روز از قارچ و غیره… استفاده کنم.آیا خوردن سوپریم خللی ایجاد میکنه؟لطفاً راهنمایی ام کنید؟؟؟

    • خیر مشکلی به وجود نمیاد، برای آزمایش مدفوع تا ۳ روز نباید گوشت قرمز و سبزیجات مصرف کنید و خوردن گانودرما مشکلی نداره

    • سلام من برای لاغری و تیروییدم گانودما گرفتم اول کاری بهم سوپریم دادن و الان خوندم نوشته بودین که بار اول نباید سوپریم بخورید و‌ دمنوش هم باهاش میخورم احساس شارژی داشتم روزاول ولی پوستم به خارش افتاد و اینکه دچار بی اشتهایی شدم و‌حتی اختلال خواب یعنی شب خوابم نمیبرد میخواستم بدونم این خارش پوست دلیلش چی میتونه باشه ممکنه که حساسیت داشته باشم به این قهوه؟

      • دلیل خارش پوستتون واکگنشهای گانودرما در بدن هست که مربوط به خواص سمزدایی اون میشه که در اقراد مختلف به شکلهای مختلفی نمود پیدا میکنه و جای نگرانی نیست.
        بهتره که مصرفتون رو با طعم موکا شروع میکردین.
        قهوه رو صبجح و بین نیم ساعت الی یک ساعت بعد از صبحانه میل کنید

      • سلام وقت بخیر، ابتدا باید حساسیت بدن و ممنوعیت نصرفتون نسبت به کافئین بررسی بشه و بعد از اون با بررسی شرایط بدنی و بررسی کیست می‌توان تصمیم به مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز گرفت

        لطفا جهت دریافت مشاوره تخصصی با شماره‌های تماس داخل سایت تماس بگیرید و یا از طریق واتس اپ پیام دهید

    • سردرد یکی از علائم سمزدایی و واکنش بدن نسبت به قارچ گانودرماست مانند جوش، خلت، حالت تهوع و … که موفقتی بوده و نهایتا بین ۱هفته تا ۳هفته از بین خواهد رفت

        • بله،
          قهوه ی سوپریم گانودرما به دلیل افزایش گردش خون در بدن و داشتن ژرمانیوم ارگانیک می تواند منجر به چربی سوزی طبیعی در بدن شده و انرزی لازم برای انجام فعالیت های بدنی رو هم تامین کند.
          لطفا جهت دریافت مشاوره تخصصی فقط با شماره ی قرار داده شده داخل سایت تماس بگیرید و یا از طریق همان شماره داخل واتس اپ پیام بدهید.

    • سلام من برا حساسیت پوستی که همراه با خارش و قرمزی ست از قهوه گانودرما استفاده میکنم آیا میتونم به تاثیرات درمانی ش برا این نوع حساسیت امیدوار باشم

      • ابتدا باید ببینید دلیل اصلی حساسیت و خارش پوستیتون چیه و بعد از اون ببینیم که گانودرما تاثیر گذار خواهد بود یا خیر
        ضمنا گانودرما دارو نیست که باعث درمان بشه بلکه یک مکمل غذایی هست که میتونه باعث کمک به تنظیم اختلالات به وجود اومده در بدن بشه.

        • سلام.من از قهوه گانودرما استفاده میکنم‌.چهار تا بسته قهوه موکا هست.دوتا بسته قهوه لاته.اولش کدومشو باید مصرف کنم؟فرقی نمیکنه؟

          • فرقی نمی‌کنه، اگر روزی ۲ ساشه مصرف می‌کنید صبح از یک طعم و عصر از یک طعم استفاده کنید، اگر هم روزی ۱ ساشه میل میکنید میتونید یک روز درمیان طعمها رو مصرف کنید

            جهت دریافت مشاوره تخصصی لطفا فقط با شماره های قرار داده شده داخل پیج تماس بگیرید و یا از طریق واتس اپ پیام دهید

  • سلام من‌ بعداستفاده از قهوه گانودرما موکا دچار تنگی نفس و خارش شدم البته برا درمان حساسیت پوستی به موادمراقبتی پوست صورت استفاده میکنم آیا به مصرف ادامه بدم ؟؟

    • اگر در چند روز ابتدایی مصرف این اتفاق برایتان افتاده کاملا طبیعی بوده، مصرف رو قطع نکنید و بعد از چند روز از بین خواهد رفت؛
      اگر دیدید که ادامه دارد با شماره های قرار داده شده بر روی سایت تماس بگیرید و شرایطتون رو با مشاورین ما در میون بزارید تا راهنماییتون کنند.

      • بله می‌تونید استفاده کنید و مشکلی نداره، چون قارچ گانودرما یک مکمل تغذیه ای ایده آل به حساب میاد که قرار دادنش در رژیم غذایی روزانه می‌تونه باعث ارتقای سلامتی فرد مصرف کننده بشه.
        لطفا جهت دریافت مشاوره ی تخصصی‌تر با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرین

    • مصرف تخصصی گانودرما، مصرف روزی ۴گرم از قارچ گانودرماست که قطعا بهتره که به صورت فرآوری شده استفاده بشه که ایده آل ترین اون میشه ترکیب با قهوه و یا کاکائو
      با توجه به اینکه هر ساشه از قهوه های گانودرما محتوی ۲گرم پودر قارچ گانودرماست پس در نتیجه بهتر که مصرف رو با روزی ۲ساشه ادامه بدین که میشه همون روزی ۴گرم

  • سلام،ببخشید من تازه مصرف گانودرما رو شروع کردم،به من برای کم کاری تیرویید و اضافه وزن هات چاکلت رو دادن،ولی شما موکارو معرفی کردید،ی نفر دیگه سوپیریمو توصیه کرد،آخرش کدوم درسته؟تمامتونم که از ی شرکتید،چرا تجویزا فرقداره؟

    • متاسفانه افرادی که در حال حاضر در کشور ما اقدام به فروش و عرضه ی گانودرما میکنند اکثرشون متخصص و کاربلد نیستن و صرفا فروشنده ی این محصول هستند.
      مطالبی که ما داحل سایت قرار دادیم بر اساس علم گانوتراپی و معتبرترین و به روزترین مقالات منتشر شده در زمینه ی قارچ گانودرما میباشد.
      برای کم کاری تیروئید بهتره که مصرف رو با موکا شروع کنید و با سوپریم ادامه بدین که اطلاعات تخصصیش رو میتونید از طریق تماس با شماره های قرار داده شده بر روی سایت به دست بیارین.
      بهتره که برای شروع، طعم سوپریم رو مصرف نکنید چون نوشیدنی قوی هست و میتونه اذیتتون کنه

  • سلام
    اکه گانودرما رو ناشتا بخورم ایرادی داره
    یکی میگه ناشتا نیم ساعت قبل از صبحانه
    شما میگید بعد از صبحانه

    • مشکلی نداره ولی بهترین حالت مصرف گانودرما زمانی هست که معده نه خیلی خالی باشد و نه خیلی پر، زمان ایده آل ۱ساعت بعد از صرف صبحانه می باشد.

    • سلام وقتتون بخیر من کبد چرب دارم زخم معده دارم مشکل قلبی هم دارم برای و هیچ دارو دیگه ایی استفاده نمیکنم ولی مث قبل نیسم دارم پیشگیری میکنم حالا سوالم اینه از کدوم قهوه شروع کنم و روزانه چقد مصرف کنم برای افزایش سرعت بهبودی و ایا موثر هم هست اگر هست کدام یک قهوه اش و چ مواقع بنوشم ؟

      • بهتره که مصرف رو با لاته شروع کنید بخاطر مشکلات گوارشی که فرمودین؛
        جهت مشاوره دقیقتر و تحصصی لطفا با فقط با شماره های قرار داده شده درون سایت تماس بگیرید رسانه ی بزرگ Ganuderma.ir نسبت به شماره های متفرقه که خودشون رو مشاورهای ما معرفی میکنند هیچ مسئولیتی ندارد؛
        قارچ گانودرما منجر به پیشگیری از بیماری ها و کمک به بهبود بیماری ها میشود و دارو نیست که درمان کند.

      • سلام من برا حساسیت پوستی که همراه با خارش و قرمزی ست از قهوه گانودرما استفاده میکنم آیا میتونم به تاثیرات درمانی ش برا این نوع حساسیت امیدوار باشم

        • ابتدا باید ببینید دلیل اصلی حساسیت و خارش پوستیتون چیه و بعد از اون ببینیم که گانودرما تاثیر گذار خواهد بود یا خیر
          ضمنا گانودرما دارو نیست که باعث درمان بشه بلکه یک مکمل غذایی هست که میتونه باعث کمک به تنظیم اختلالات به وجود اومده در بدن بشه.

  • سلام ببخشید برای تقویت سیستم ایمنی بدن در مواجهه با کرونا که این روزها بسیار شایع شده آیا مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز رو توصیه میکنید؟ و اگه جواب مثبته کدوم نوعش؟ من جایی خوندم کافه سوپریم برای این مورد خوبه آیا تایید میکنید؟

    • بله قطعا میتونه موثر باشه، قارچ گانودرما به خصوص نمونه ی ترکیب شده ی آن با قهوه که جذب آن را در بدن سریعتر میکند میتواند سیستم ایمنی بدن را تقویت و متعادل کند و همچنین باعث پیشگیری از ابتلا به انواع مختلف بیماری کند. از طرفی گانودرما خود منبع غنی از ویتامینها از جمله ویتامین C نیز میباشد

      • بهترین گزینه برای شروع مصرف، قهوه موکا هست
        البته توصیه میکنیم که برای مشاوره ی تخصصی فقط با شماره های تماس قرار داده شده در سایت تماس حاصل کنید

  • با سلام و خسته نباشید بنده به تازگی مصرف گانودرما رو برای کم کاری تیروئید شروع کردم خواستم بدونم نوع موکا برای بیماری بنده مناسب هست یا نوع دیگری رو پیشنهاد میفرمایین همچنین بنده کمبود وزن هم دارم و میخوام به اندام متناسبم برسم.

    • مصرف قهوه موکا برای شروع مصرف مناسب هست و در ادامه، طعم و دوز مصرفی میتونه تغییر بکنه.
      جهت مشاوره تخصصی لطفا فقط با شماره های قرار داده شده بر روی سایت تماس گرفته یا از طریق پیج اینستاگرام دایرکت بدین

  • با سلام دارای فشار خون بالا هستم دو دوره موکا استفاده کردم بعد از دوره اول روزی یه ساشه فشار خونم مقداری بالاتر رفت دوره دوم هم استفاده کردم نتیجه ندادتا اینکه یک ماه قطع کردم .دوباره دو دوره از هات شکلات استفاده کردم فشارم که چک میکنم یه روز طبیعی هست یه روز ۲-۳ میلی بالاتر البته قرص فشار هم که دکتر تجویز کرده استفاده میکنم لطفا راهنمایی کنید کدام نوع گانودرما برای فشار خون مطلوب و چه مدت زمان بایستی استفاده کرد .با تشکر

    • برای شروع مصرف روزی ۱ساشه هات چاکلت میل کنید و بعد از اون میتونید مصرف رو با قهوه لاته و هات چاکلت ادامه بدین.
      جهت مشاوره تخصصی لطفا فقط با شماره های قرار داده شده بر روی سایت تماس گرفته یا از طریق پیج اینستاگرام دایرکت بدین

    • مناسبترین نوشیدنی برای افزایش انرژی به خصوص برای افرادی که ورزش میکنند طعم سوپریم هست. ذکر این نکته هم اهمیت داره که مصرف قهوه سوپریم گانودرما برای افراد با فشار خون بالا و یا کسانی که ناراحتی قلبی دارند ممنوعیت داره و نباید این طعم رو میل کنند.
      جهت مشاوره تخصصی لطفا فقط با شماره های قرار داده شده بر روی سایت تماس گرفته یا از طریق پیج اینستاگرام دایرکت بدین

    • بهتره که مصرف رو با طعم موکا شروع کنید و دار ادامه دوز مصرفی و طعم مصرفیتون میتونه تغییر بکنه که توسط مشاورین ما به شما گفته خواهد شد.
      بهترین حالت برای مصرف قهوه های گانودرما زمانی هست که معده نه خیلی خالی باشه و نه خیلی پُر و بهترین زمان برای مصرف صبح هستش چرا که مواد مختلف صبحها بیشتر و بهتر جذب بدن میشود پس در نتیجه بهترین شزایط برای مصرف قهوه های گانودرما خدودا ۱ ساعت بعد از صرف صبحانه هست.
      جهت مشاوره تخصصی لطفا فقط با شماره های قرار داده شده بر روی سایت تماس گرفته یا از طریق پیج اینستاگرام دایرکت بدین

    • بهتره که با طعم سوپریم مصرف رو شروع کنید.
      جهت مشاوره تخصصی لطفا فقط با شماره های قرار داده شده بر روی سایت تماس گرفته یا از طریق پیج اینستاگرام دایرکت بدین

  • سلام یکساله که از قهوه گانودرمااستفاده میکنم و هم بی خوابی وهم کمکاری تیرویید وکبدچرب و آلرژیم خوب شده ومرتب آزمایش دادم وجواب آزمایشاتمم خوب بوده فقط نگرانم اگرقطع کنم بیماریهام برگرده

    • قطع کردن گانودرما دلیلی بر برگشت بیماری نیست بلکه رعایت نکردن رژیم غذایی مناسب، استرس و تنشهای عصبی و عدم به کارگیری سبک زندگی سلامت محور میتونه عامل مهمی برای ابتلا به انواع بیماری ها و اختلالات مختلف باشد.

      • سلام من‌ بعداستفاده از قهوه گانودرما موکا دچار تنگی نفس و خارش شدم البته برا درمان حساسیت پوستی به موادمراقبتی پوست صورت استفاده میکنم آیا به مصرف ادامه بدم ؟؟

        • اگر در چند روز ابتدایی مصرف این اتفاق برایتان افتاده کاملا طبیعی بوده، مصرف رو قطع نکنید و بعد از چند روز از بین خواهد رفت؛
          اگر دیدید که ادامه دارد با شماره های قرار داده شده بر روی سایت تماس بگیرید و شرایطتون رو با مشاورین ما در میون بزارید تا راهنماییتون کنند.

        • سلام.من مشکل کبدچرب وهمیشه احساس خستگی دارم والان حدود۶ روزه قهوه گانودرمای موکا رواستفاده میکنم آیا واقعا برام مفیدواقع میشه

          • بله گانودرما میتواند به دلیل دارا بودن مقادیر قابل توجه آنتی اکسیدان به ترمیم سلولهای کبدی کمک کرده و باعث تقویت کبد بشود.
            همچنین میتواند باعث بهبود گردش خون در بدن و بهبود آن بشود.

        • سلام بهتره که مصرف رو با طعم موکا شروع کنید که برای احتلالات کبدی و پوستی مناسبتر هست.
          جهت مشاوره دقیقتر و تحصصی تر لطفا فقط با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید.

          • با توجه به اینکه در رابطه با این بیماری تقویت سیستم ایمنی بدن حائز اهمیت است. قهوه ی سوپریم گانودرما و سیر سیاه توصیه می شود.
            لطفا جهت دریافت مشاوره ی سریعتر و دقیقتر با شماره ی قرار داده شده در داخل سات تماس بگیرید و یا با همان شماره از طریق واتس اپ پیام دهید.

  • کی گفته مصرف گانودرما بدون قهوه و… سم تولید می کند یا خوب نیست!!!!!!!!!!! با چه مدرکی حرف میزنید با کدام مقاله!!!!! بنظر من این حرف فقط برای فروش محصولاتتون هست…

    • این حرف رو ما نمیزنیم،
      تمامی مقالات منتشر شده درباره ی قارچ گانودرما و علم گانوتراپی به این موضوع اشاره مستقیم میکنند و این موضوع مهم رو تاکید میکنند.
      برخی از مقالات مهم و معتبر منتشر شده در این باره رو میتونید اینجا مطالعه کنید.

    • سلام من ۱۲سال هست دچارزخم معده شدم هردارویی که فکرش روبکنیداستفاده کردم داروی گیاهی ورژیم چندماهه ولی مشکل حتی کمترهم نشده..آیاواقعاگانودرمازخم معده رودرمان میکنه؟چون بعضیامیگن ۳تا۶ماه استفاده کنی درمان میشی آواقعیت داره؟

      • نکته ی بسیار مهم در رابطه با مصرف قارچ گانودرما که متاسفانه بسیاری از پخش کننده های این قارچ در ایران به آن اشاره ای نمیکنند این هست که بدونیم “قارچ گانودرما دارو نیست؛ بلکه یک مکمل غذایی هست” ولی نه یک مکمل غذایی معمولی بلکه یک مکمل غذایی بسیار مغذی و حرفه ای.
        مصرف قارچ گانودرما باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و منظم شدن متابولیسم و فعالیتهای درونی بدن میشه از جمله ترشح هورمونها، اختلالات قلبی عروقی و اختلالات گوارشی.
        پس مصرف قارچ گانودرما به صورت کلی باعث کنترل بیماری و اختلالات میشه و از پیشرفت اونها جلوگیری میکنه و همچنین باعث افزایش سرعت بهبودی میشه

      • بهترین زمان مصرف گانودرما هنگامیست که معده شما نه خیلی پر باشد و نه خیلی خالی
        لطفا جهت مشاوره دقیق تر با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید و یا با همین شماره از طریق واتس اپ پیام دهید.

  • با سلام می خواستم ببینم برای پیشگیری از بیماری ویتیلیگو از چه نوع محصول باید استفاده کنم وهم چنین چه مدت باید از این محصول استفاده کنم .اگه راهنماییم کنین ممنون میشم.

    • برای اکثر اختلالات پوستی باید موکا مصرف بشه،
      اگر برای پیشگیری میخواهید روزانه ۱ساشه موکا میل کنید و اگر برای کنترل بیماری میهواهید مصرف رو به روزی ۲ساشه موکا + سوپریم افزایش بدین
      (لازم به ذکر هست که مصرف سوپریم برای افراد با فشار خون بالا و یا دارای ناراحتی قلبی ممنوعیت دارد)

      تاثیر گانودرما در افراد مختلف متفاوت هست بنابراین نمیتوان زمان مشخصی را تعریف کرد ولی حداقل ۶ ماه رو در نظر میگیریم

    • سلام
      مصرف قهوه موکا پیشنهاد می شود. همچنین شامپو بدن گانودرما برای ترمیم زخم ها در سطح بدن و صابون گانودرما برای دست و صورت میتواند موثر باشد.

  • باسلام من تومور هیپوفیز داشتم ۲بار عمل و ۲۵ جلسه هم رادیوترتپی شدم وسال۷۷ به علت آب اوردگی پایم را عمل کردم بعد از عمل دچار آرتروز مفصل شدم الان ۴ ماهه از گانودرما نوع سوپریم استفاده میکنم نه تنها بهتر نشدم بلکه درد پام بیشتر هم شده.۲۰ سال هم‌کورتون مصرف کرده ام اگه راهنمایم کنید ممنون میشم ۰۹۱۲۷۴۳۳۱۳۶

    • به هیچ وجه نباید مصرف رو با کافه سوپریم شروع کرد مگر در موارد خاص و بیماری های مشخص که از طریق مشاوره اعلام میشه؛ بهتره مصرفتون رو به کافه لاته تغییر بدین لازم به ذکره که میتونید مصرف رو با روزی ۲ساشه هم ادامه بدین.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های قرار داده شده درون سات تماس بگیرین

      • سلام من همسرم ٣٨ سالشه و دیابت داره حدودا ۵ماهه گانودرما موکا استفاده میکنه اما تو روند سلامتیش ظاهری تاثیر گذاشته اما قندش ٣۶٠ ناشتا امروز بود البتن بعضی وقتها کمتر میشه ایا تاثیری داره مصرف کنه یا فقط یه هزینه بیخود هست اینبار که خواستم تهیه کنم مشاورتون سوپریم رو تجویز کرد چه باید کرد

        • قارچ گانودرما دارو نیست و مصرف اون میتونه باعث کنترل بیماری بشه، بعد از ۲۰ روز میتونید مصرف رو به روزی ۲ساشه تغییر بدین
          ولی بعید میدونم مشاوران ما به شما طعم سوپریم رو جهت مصرف برای بیماری دیابت توصیه کرده باشند.
          جهت مشاوره ی دقیق تر لطفا فقط با شماره های تماسی که داخل سایت اصلی قرار داده شده تماس حاصل فرمایید

          • سلام من بخاطر ریزش موهام مجبورم هر روز صب ب صورت ناشتا این قهوه گانودرما موکا رو بخورم خواستم ببینم مشکلی پیش نمیاد

          • اگر ناشتا نخورید بهتر هست، بهترین زمان مصرف گانودرما زمانیست که معده نه خیلی خالی باشه و نه خیلی پر باشه
            ضمن اینکه مصرف سبوس برنج دکتر بیز رو هم در کنار مصرف قهوه موکا توصیه می کنیم بهتون

    • سلام خسته نباشید ببخشید قهوه گاندرما باعث درمان ریشه ای زود انزالی میشه؟
      و دوستان کسی نتیجه گرفته؟

    • هر ساشه رو داخل یک فنجان آب جوش حل کرده و میل میکنید، گانودرما عوارض ندارد و چیزی که از آن به عنوان عوارض یاد میشود خاصیت سمزدایی گانودرما میباشد که به صورت برون ریزی و به شکل های مختلف از جمله تعریق، جوش ، خلت، ادرار و مدفوع، حالت تهوع خفیف، سردرد خفیف و … نمایان میشود؛ اینها به هیچ وجه عوارض محسوب نمیشوند و نشونه های بسیاری خوبی از سم زدایی بدن میباشند.
      جهت مطالعه بیشتر: مرحله دوم تاثیرات گانودرما

      • سلام روزتون بخیر من حدود یه ماه میشه برای درمان زیگیل تناسلی کافه گانودرما مصرف میکنم و اینکه الان حدود چند روز میشه احساس میکنم داخل گلوم یه چیزی مثل دونه درومده و احساس مو‌مو گلو دارم و اینکه گلوم خیلی خشک میشه میخواستم بپرسم این اثر گاندرما هستش و چیکار باید بکنم ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

        • ناملایمتی هایی که در شروع مصرف گانودرما مشاهده میشن طبیعی بوده و ناشی از سمزدایی بدن و واکنشهای اولیه ی گانودرما در بدن می باشند
          مصرف مایعات رو بیشتر بکنید در طول روز
          لطفا جهت دریافت مشاوره ی تخصصی فقط با شماره ی قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید و یا با همان شماره از طریق واتس اپ پیام دهید

      • سلام وقت بخیرمن میخام ازقهوه گانودرمابرای بارداری استفاده کنم منتهانوع سوپریم روخوردم معده ام دردگرفت.معده ام هم خالی نبودچیکارکنم.ممنون

        • باید ابتدا مشاوره ی کامل دریافت بکنید تا شرایطتون بررسی بشه و در نهایت طعم مناسب برای شما تجویز بشه

          لطفا برای دریافت مشاوره ی تخصصی و رایگان فقط از طریق شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید و یا داخل واتس اپ پیام دهید (بر روی آیکون واتس اپ در کنار شماره کلیک کنید)

    • کدام قهوه گانودرما برای چاقی خوب هست ؟
      حقیقتا از یکی از فروشندگانتون کمک خواستم پودر مخلوط قهوه ۳در ۱و پودر گانودرما با پودر شکلات بهم داد و گفت که صبح ها قبل از صبحانه با یه لیوان شبر بخورم .ولی معده درد بدی گرفتم .لطفا راهنمایی کنید چکار کنم چاق بشم

      • همانطور که در کامنت قبلی توضیح داده شد، قهوه گانودرما اصولا متابولیسم بدن را متعادل می کند پس انتظار افزایش وزن صرفا با خوردن قهوه گانودرما، انتظاری دور از ذهن می باشد. برای افزایش وزن بهتر است که تعداد وعده های غذایی را افزایش دهید و حجم آن را کم کنید، ضمن اینکه در میان این وعده های غذایی می توان از خواص قهوه گانودرما نیز بهره مند شد.

        • سلام.من به دلیل تخمدان پلی کیستیک و ریزش مو تازه میخوام قهوه گانودرما مصرف کنم.یخورده ترشحات و عفونت زنانگی هم دارم.ایا مصرف گانودرما اینو تشدید میکنه؟

          • مصرف گانودرما اثرات آنتی بیوتیکی دارد که می تواند برای یهیود عفونت های واژنی بسیار مناسب بوده و سرعت درمان آن را افزایش دهد و شما بدون نگرانی می توانید از آن استفاده کنید
            لطفا جهت دریافت مشاوره ی تخصصی فقط با شماره ی قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید و یا با همان شماره از طریق واتس اپ پیام دهید

    • سلام وقت بخیر ببخشیدقهوه سوپزیم برای ترک اعتیاد موثره؟ برای ترک کردن شیره دکتر اینو داده ممنون میشم راهنمایی کنید

      • این محصول باعث ترک اعتیاد نمیشه ولی به فردی که تصمیم به ترک گرفته و در پروسه ی ترک مواد مخدر هست کمک میکنه تا بدنش سریعتر سمزدایی و پاکسازی بشه و همچنین از کاهش انرژی و کرخت شدن فرد هم میتونه جلوگیری بکنه

    • سلام خسته نباشید من کبد چرب دیابت و فشار خون دارم قهوه موکا رو بهم پیشنهاد کردن که ناشتا بخورم و تا یک ساعت هم چیزی نخورم مشکلی نداره مصرف کنم؟

      • شرایط شما ابتدا باید توسط مشاورین ما بررسی بشه و بعد از اون محصولات مناسب برای شما به شما توصیه و تجویز بشه.
        مشاوره ای که دریافت کردین حالا نمیدونم از کجا ولی خیلی اصولی و علمی نبوده چون طبیعتا بهتره گانودرما با معده ی خالی و ناشتا مصرف نشه.
        در هر صورت اگر نیاز به مشاوره‌ی تخصصی داشتین لطفا فقط با شماره ی قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید و یا با همان شماره از طریق واتس اپ پیام دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.