قوی ترین دمنوش های لاغری گیاهی

قوی ترین دمنوش های لاغری گیاهی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و صنعتی تر شدن هر روزه‌‌ی زندگی انسان ها میل افراد به کم تحرکی و انجام کار کمتر در طول شبانه روز هم بیشتر می شود. به عبارت ساده تر با پیشرفت تکنولوژی در جوامع بشری، انسانها تنبل تر می شوند و این تنبل شدن در تمام ابعاد زندگی انسانها قابل مشاهده هست، از کار روزانه گرفته تا تغذیه و حتی سرگرمی افراد کاملا تغییر کرده و به طور کلی به سمت سریعتر شدن و راحتتر شدن پیش می رود. یکی از مهمترین این تغییرات را می توانیم در تغییر سبک غذایی افراد و فعالیتهای روزانشان مشاهده کنیم و به همین دلیل است که انسان امروزی نسبت به انسان دهه های گذشته چاق تر است و این چاق تر شدن با سرعت بسیار زیادی رو به رشد است. از همین رو نیاز افراد به لاغری بسیار بیشتر از گذشته شده و افراد چاق از هر طریقی سعی بر لاغر کردن خود دارند؛ از رژیم های لاغری گرفته تا ورزش های مخصوص و مصرف دمنوش ها و مکمل های مختلف لاغری. قبلا در مقاله ای تحت عنوان چگونه لاغر شویم و لاغر بمانیم به طور مفصل راجع به دلایل چاق شدن و راه کارهای اصولی برای لاغری صحبت کرده ایم. در این مقاله سعی کرده ایم تا قوی ترین دمنوش های لاغری گیاهی را به شما معرفی کنیم و شما را در شناخت هرچه بیشتر مواد خوراکی طبیعی موثر بر لاغری و چربی سوزی کمک کنیم. پس از آن به معرفی قوی ترین دمنوش لاغری که ترکیبی از دمنوش های لاغری فوق العاده به علاوه چند گیاه دیگر می باشد، خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید

دمنوش های لاغری فوق العاده

اگر شما هم به دنبال لاغری و چربی سوزی هستید قطعا با مصرف دمنوش های لاغری مختلف خیلی بیگانه نیستید. حال یا قبلا تجربه ی استفاده از این دمنوش ها را داشته اید و یا در حال جستجو و مطالعه برای پیدا کردن یک دمنوش لاغری فوق العاده هستید که بتوانید روند لاغری و چربی سوزی خود را بهبود دهید. اما باید بگوییم که نگران نباشید چون در این مقاله سعی کرده ایم تا دمنوش های لاغری فوق العاده را بررسی کرده و به شما معرفی کنیم، حتی اگر شما تجربه ی خوشایندی از مصرف دمنوش های لاغری نداشته اید و یا اینکه نمی دانید در انتخاب و خرید دمنوش های لاغری ایده ال چه نکاتی را باید رعایت کنید، این مطلب مخصوص شماست.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با قوی ترین دمنوش های لاغری گیاهی آشنا کنیم تا هم دمنوش های لاغری فوق العاده را بشناسید و هم با خوراکی های طبیعی موثر بر چربی سوزی و لاغری آشنا شوید.

طبیعتا دمنوش های لاغری فوق العاده دمنوش هایی هستند که یک سری ویژگیهای اصولی را داشته باشند که مصرف انها بتواند واقعا منجر به لاغری و چربی سوزی شود، نه اینکه فقط وقت و پول شما را هدر دهد و در آخر هم هیچ نتیجه ی مثبتی برایتان نداشته باشد. مهمترین خصوصیات دمنوش های لاغری فوق العاده را می توان به شکل زیر بیان کرد:

  • ترکیبات آنها کاملا طبیعی، ارگانیک و گیاهی باشند و به هیچ وجه هیچ ترکیب شیمیایی و یا صنعتی نداشته باشند.
  • گیاهان استفاده شده در آنها گیاهانی باشند که به طور طبیعی خصلت چربی سوزی داشته باشند تا بتوانند به لاغر شدن کمک کنند
  • هیچگونه مواد قندی داخل آنها نباشد چه قند طبیعی و چه قند مصنوعی. به یاد داشته باشید که همه‌ی قندها شیرین نیستند و یک دمنوش میتواند قند داشته باشد ولی شما اصلا طعم شیرینی از آن دریافت نکنید.

با توجه به توضیحات اولیه ای که تا اینجا ارائه شد، در ادامه ابتدا مهمترین خوراکی های طبیعی موثر بر لاغری و چربی سوزی را معرفی می‌کنیم و بعد از آن به معرفی قوی ترین دمنوش لاغری و همچنین دمنوش های لاغری فوق العاده موجود در ایران خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید

ابتدا به موثرترین خوراکی های طبیعی موثر بر لاغری و چربی سوزی خواهیم پرداخت.

چای سبز

چای سبز یکی از سالم ترین نوشیدنی های روی کره زمین است.

چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان ها و ترکیبات گیاهی مختلف است که ممکن است برای سلامتی شما مفید باشد.

بسیاری از تحقیقات صورت گرفته حاکی از آن است که چای سبز می تواند با افزایش متابولیسم بدن، چربی سوزی را افزایش دهد و به کاهش وزن کمک کند.

چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است و با فواید سلامتی متعددی از جمله بهبود عملکرد مغز، کاهش چربی و کاهش خطر ابتلا به سرطان و  مرتبط است.

چای سبز حاوی موادی است که می تواند به کاهش چربی کمک کند

همان طور که پیشتر اشاره کردیم چای سبز حاوی موادی است که می‌تواند به کاهش چربی کمک کند آن هم به خاطر ترکیبات مفید زیادی که در برگ این چای وجود دارد.

چای سبز حاوی کمی کافئین است و کافئین به عنوان یکی از ترکیبات موجود در آن شناخته می‌شود. اگرچه چای سبز حاوی کافئین بسیار کمتری (۲۴-۴۰ میلی گرم) نسبت به قهوه (۱۰۰ تا ۲۰۰ میلی گرم) است، اما همچنان حاوی مقدار کافی برای داشتن اثر ملایم است.

مطالعات متعدد نشان داده است که کافئین به چربی سوزی و بهبود عملکرد ورزشی کمک می کند.

محتوای آنتی اکسیدانی موجود در چای سبز حاوی موادی است که می‌تواند به کاهش چربی کمک کند و برای چربی سوزی موثر باشد و این ویژگی در آن است که واقعا آن را متمایز می کند. طبق مطالعات، نوشیدن چای سبز میزان آنتی اکسیدان ها را در جریان خون افزایش می دهد.

کاتچین ها یکی از آنتی اکسیدان های قوی موجود در چای سبز هستند که بیشتر مطالعات نشان می‌دهد که چای سبز منبع غلیظی از کاتچین است، که یکی از موادی است که می‌تواند به کاهش چربی کمک کند.

چای سبز می تواند چربی را از سلول های چربی به حرکت درآورد

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب و قابل توجه چای سبز این است که چای سبز می تواند چربی را از سلول های چربی به حرکت درآورد. در واقع خوب است بدانید که برای سوزاندن چربی، ابتدا بدن شما باید آن را در سلول های چربی تجزیه کرده و به جریان خون منتقل کند. و چای سبز به عنوان یک ماده ی خوراکی طبیعی برای این منظور شناخته می‌شود.

در مطالعات انجام شده در رابطه با چای سبز مشخص شده که ترکیبات فعال چای سبز باعث افزایش هورمون های چربی سوز از جمله نوراپی نفرین (نورآدرنالین) در بدن می‌شود و EGCG، آنتی اکسیدان اصلی چای سبز، می تواند آنزیمی را که نوراپی نفرین را تجزیه می کند، مهار می کند. زمانی که این آنزیم مهار شود، نوراپی نفرین آزاد می شود و باعث تجزیه چربی می شود.

در نتیجه چای سبز می تواند چربی را از سلول های چربی به حرکت درآورد و سلول‌های چربی شما، چربی بیشتری را تجزیه می‌کنند، که سپس برای استفاده به عنوان انرژی توسط سلول‌هایی مانند سلول‌های عضلانی در جریان خون آزاد می‌شود.

چای سبز باعث افزایش چربی سوزی به خصوص در حین ورزش می شود

از دیگر ویژگی های موثر چای سبز بر لاغری این است که چای سبز باعث افزایش چربی سوزی به خصوص در حین ورزش می شود به همین دلیل است که اکثر مکمل های تجاری کاهش وزن و چربی سوزی حاوی چای سبز به عنوان یک ماده اصلی هستند.

خوب است بدانید افرادی که قبل از ورزش چای سبز مصرف می‌کنند، ۱۷ درصد بیشتر از آنهایی که این کار را نکردند، چربی می سوزانند. به همین دلیل است که می توان با نوشیدن چای سبز مخصوصا قبل از ورزش قدرت چربی سوزی در بدن را تقویت کرد.

چای سبز میزان متابولیسم شما را افزایش می دهد

یکی دیگر از ویژگی های مهم چای سبز این است که چای سبز میزان متابولیسم شما را افزایش می دهد. متابولیسم درواقع تعیین کننده ی سرعت سوختن چربی ها در بدن و تبدیل شدن آن ها به انرژی سلولهای بدن است. خوب است بدانید که برای انجام میلیون‌ها عملکرد سلول‌های بدن حتی زمانی که در حال خواب یا استراحت هستید، انرژی لازم است و این انرژی از چربی های ذخیره شده در بدن تامین می شود در نتیجه افزایش متابولیسم بدن در واقع افزایش سرعت تبدیل این چربی ها به انرژی است.

چای سبز به دلیل داشتن مکمل های EGCG می تواند میزان متابولیسم شما را افزایش دهد و از این طریق سرعت چربی سوزی را در بدن افزایش دهد. بر اساس اکثر مطالعات، این افزایش ۳-۴٪ است، اگرچه برخی از آنها تا ۸٪ افزایش نشان می دهند.

اگرچه اکثر مطالعاتی که نشان می دهد چای سبز میزان متابولیسم شما را افزایش می دهد کوتاه مدت بودند، برخی شواهد نیز نشان می دهد که اثر افزایش متابولیسم برای مدت طولانی باقی می ماند و پس از سه ماه، افراد چاق که چای سبز مصرف می کردند ۳.۳ کیلوگرم چربی بیشتری از دست دادند و ۱۸۳ کالری بیشتر در روز نسبت به افرادی که آن را مصرف نمی کردند، سوزاندند.

چای سبز  باعث می شود کالری کمتری مصرف کنید

چای سبز باعث می شود کالری کمتری مصرف کنید به زبان ساده تر چای سبز می تواند با کاهش اشتها به کاهش وزن شما کمک کند ر نتیجه، از نظر تئوری کالری کمتری به صورت خودکار مصرف می کنید.

از سوی دیگر، مطالعات روی اثرات چای سبز بر اشتها نتایج متناقضی را به همراه داشته اند و میزان این کاهش اشتها در همه ی افراد به یک مقدار نبوده است

چای سبز می تواند به کاهش چربی، به ویژه چربی های مضر شکم کمک کند

از دیگر ویژگی های مهم چای سبز این است که چای سبز می تواند به کاهش چربی، به ویژه چربی های مضر شکم کمک کند و این برای افرادی که مخصوصا در ناحیه ی شکم و پهلو دارای چربی هستند می تواند بسیار مهم باشد.

بر اساس بسیاری از آزمایش‌های انجام شده روی مکمل‌های چای سبز، افراد به طور متوسط حدود ۳ پوند (۱.۳ کیلوگرم) از چربی های ناحیه ی شکم و پهلو خود را از دست داده اند. اما این نیز هم است که به خاطر داشته باشید که همه چربی ها یکسان نیستند.

علاوه بر چربی زیر جلدی، ممکن است چربی احشایی نیز داشته باشید که به آن چربی شکم نیز می‌گویند. چندین بیماری جدی، از جمله دیابت نوع ۲ و بیماری قلبی، به شدت با مقادیر بالای چربی احشایی مرتبط هستند. پس باید ان را جدی گرفت. چای سبز می تواند به کاهش چربی، به ویژه چربی های مضر شکم کمک کند بنابراین، چای سبز باید خطر ابتلا به بسیاری از بیماری‌های مهم را کاهش دهد، که ممکن است منجر به زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر شود.

زیره

زیره یک ادویه محبوب در آشپزی در سراسر جهان است. زیره که از دانه های گیاهی زیره سبز تهیه شده است، از خانواده جعفری است و بیشتر در چین، هند و مکزیک رشد می کند. همچنین یک عنصر رایج در پودر فلفل قرمز و کاری است.

زیره ممکن است متابولیسم شما را افزایش دهد، سطح کلسترول را کاهش دهد و قند خون شما را کاهش دهد. مطالعات تایید می کنند که زیره آسیاب شده به کاهش وزن برخی افراد کمک می کند.

در حالی که هیچ تضمینی وجود ندارد که زیره سبز باعث کاهش وزن شود، خواص منحصر به فرد و سایر فواید سلامتی آن، ارزش امتحان کردن آن را برای بیشتر افراد بالا می برد.

زیره چیست؟

زیره ادویه ای است که قرن هاست برای طعم دادن به غذا و برای مصارف مختلف دارویی استفاده می شده است. اخیراً، زیره به دلیل پتانسیل آن برای کمک به کاهش وزن محبوبیت پیدا کرده است. مطالعات نشان داده اند که زیره می تواند به افزایش چربی سوزی و کاهش وزن بدن کمک کند و آن را به ابزاری ارزشمند برای کاهش وزن تبدیل کند.

اعتقاد بر این است که ترکیب فعال موجود در زیره، تیموکینون، کلید خواص زیره برای کاهش وزن است. این ترکیب به تجزیه سلول های چربی و کاهش تجمع چربی در بدن کمک می کند. همچنین نشان داده شده است که زیره باعث بهبود متابولیسم می شود که منجر به سوزاندن موثر کالری می شود.

زیره را می توان به راحتی به رژیم غذایی خود اضافه کرد. به عنوان چاشنی می توان از آن در انواع غذاها از سالاد و سوپ گرفته تا ماهی، مرغ و حتی دسر استفاده کرد. همچنین می توان آن را به اسموتی ها اضافه کرد یا به عنوان مکمل مصرف کرد.

علاوه بر کمک به کاهش وزن، زیره ممکن است به بهبود هضم و کاهش التهاب نیز کمک کند. بنابراین، زیره نه تنها می تواند به کاهش وزن شما کمک کند، بلکه می تواند برای سلامت و رفاه کلی شما نیز مفید باشد.

اگر به دنبال کاهش وزن هستید، زیره را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. این ادویه خوش طعم می تواند کلید سلامتی و لاغری شما باشد.

چگونه از پودر زیره برای کاهش وزن استفاده کنیم؟

برای پاسخ به این سوال که چگونه از پودر زیره برای کاهش وزن استفاده کنیم ابتدا باید تیمو کینون را بشناسیم. تیموکینون، یک ماده شیمیایی طبیعی با خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است، که جزء منحصر به فرد زیره است که ممکن است به کاهش وزن کمک کند.

تیموکینون علاوه بر هدف قرار دادن رادیکال های آزاد در بدن، به بدن شما در دفع سموم کمک می کند. با کمک به سلول های شما در پاسخ به انسولین و گلوکز، قند خون شما را ثابت نگه می دارد.

زیره می تواند رسوبات چربی و التهاب را در بدن شما در صورت ترکیب با یک رژیم غذایی سالم و ورزش کاهش دهد. مصرف زیره ممکن است علائم نفخ، تورم و خستگی را در زمانی که همه چیز با هم کار می کند کاهش دهد.

این ایده که زیره می‌تواند به کاهش وزن شما کمک کند توسط تحقیقات پشتیبانی می‌شود، اما مطالعات بیشتری برای تصمیم گیری قاطع مورد نیاز است.

سایر فواید زیره سبز

زیره فقط برای کاهش وزن مفید نیست بلکه از سایر فواید زیره سبز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرشار از آهن است، ماده معدنی که افراد بسیاری در رژیم غذایی خود به اندازه کافی آن را دریافت نمی کنند
  • می تواند نسبت کلسترول HDL (خوب) و LDL (بد) را بهبود بخشد
  • به دلیل خواص ضد میکروبی و آنتی بیوتیکی که دارد می تواند به پیشگیری از مسمومیت غذایی کمک کند
  • از سیستم ایمنی بدن شما حمایت می کند و شما را بیشتر اوقات سالم نگه می دارد
  • خاصیت مبارزه با سرطان دارد

زغال اخته

زغال اخته یا کرن بری از یک بوته کوتوله یا گیاه همیشه سبز می آید. آنها را می توان در مناطق سردسیرتر جهان یافت. در ایالات متحده آنها را می توان در بخش هایی از نیوانگلند، اورگان، واشنگتن و سایر ایالت ها یافت. در کانادا آنها را با نام ماس بری نیز می شناسند. زغال اخته که یک محصولات تجاری بزرگ است، برای اولین بار توسط بومیان آمریکا برای اهداف مختلف از جمله غذا، مصارف دارویی و رنگ استفاده شد.

زغال اخته خواص ضد سرطانی دارد. آنها سرشار از آنتی اکسیدان هستند که می تواند به کاهش رادیکال های آزاد که می تواند به سلول ها آسیب برساند و منجر به سرطان شود، کمک کند. آنها همچنین حاوی پلی فنول ها هستند که خواص ضد سرطانی دارند.

چگونه کرن بری به کاهش وزن کمک می کند

برای اینکه به این سوال که چگونه کرن بری به کاهش وزن کمک می کند پاسخ دهیم باید سری به مطالعات صورت گرفته در این زمینه بزنیم در مطالعات صورت گرفته نشان داده شده است که کرن بری حاوی انواع خاصی از اسیدهای آلی است که محققان معتقدند برای حل کردن رسوبات چربی مفید هستند. خلاص شدن از شر رسوبات چربی دشوار است زیرا آنها در بدن رسوب می کنند.و به سادگی و حتی با فعالیت بدنی از بدن بیرون نمی روند.

یکی دیگر از دلایلی که می تواند نشان دهد کرن بری به کاهش وزن کمک می کند مصرف آب زغال اخته است که می تواند به کاهش وزن طبیعی پس از شکسته شدن رسوبات چربی کمک کند. همچنین شواهدی وجود دارد که نشان می دهد آنزیم های موجود در زغال اخته ممکن است با کمک به متابولیسم، کاهش وزن را افزایش دهد.

سایر مزایای سلامتی زغال اخته

زغال اخته به جز کمک به کاهش وزن، فواید سلامتی دیگری نیز دارد. سایر مزایای سلامتی زغال اخته را می توان به سلامت دستگاه ادراری ربط داد، از دیرباز برای حفظ سلامت دستگاه ادراری و مبارزه با عفونت های دستگاه ادراری مصرف زغال اخته توصیه می شده است. بنیاد ملی کلیه بیان می کند که “مطالعات نشان داده اند که نوشیدن ۱۰ اونس کوکتل آب زغال اخته در روز ممکن است به کاهش شانس ابتلا به UTI کمک کند.” آنها همچنین اضافه می کنند که کرن بری ممکن است از چسبیدن باکتری ها به دیواره دستگاه ادراری جلوگیری کند.

از دیگر مزایای سلامتی زغال اخته می توان به مقادیر بالای آنتی اکسیدانی آن اشاره کرد. کرن بری سرشار از آنتی اکسیدان است که با رادیکال های آزاد در بدن که می توانند باعث سرطان شوند، مبارزه می کند. کرن بری علاوه بر پیشگیری از بیماری قلبی و کاهش کلسترول، به دلیل توانایی آن در بهبود کلسترول خوب و کاهش کلسترول بد نیز مورد مطالعه قرار گرفته است. در تحقیقات جدید، زغال اخته از نظر توانایی آن در پیشگیری از زخم معده، بهبود سلامت دندان و احتمالاً مبارزه با پیری مورد بررسی قرار گرفته است.

قوی ترین دمنوش لاغری

پس از آنکه با مهمترین خوراکی های طبیعی موثر بر لاغری و چربی سوزی آشنا شدیم حال نوبت به معرفی قوی ترین دمنوش لاغری موجود در ایران می رسد.

همانطور که پیشتر گفتیم یک دمنوش لاغری ایده آل و استاندارد و موثر دمنوشی است که اولا کاملا طبیعی و ارگانیک باشد و دوما حاوی ترکیباتی از خوراکی های موثر بر چربی سوزی و لاغری باشد که فرد بتواند تمام آن چیزی که برای چربی سوزی و لاغر شدن نیاز دارد را در قالب یک مکمل دمنوشی دریافت کند.

امروزه برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که هرکدام به نوعی خود را قوی ترین دمنوش لاغری می‌دانند و معرفی می‌کنند اما آیا واقعا اینطور استو این ادعا حقیقت دارد؟ پاسخ این سوال روشن است، مطمئنا تمام برندهایی که دمنوش های لاغری تولید می‌کنند به طور صد در صد استاندارد و ایده ال نیستند و نمی توان بر روی همه ی انها به عنوان قوی ترین دمنوش لاغری حساب باز کرد چون اکثر این ادعا ها برای بازارگرمی و فروش بیشتر تولیدات ان برند است.

حال باید چه کرد؟ ایا تمامی این برند ها را یک به یک امتحان کنیم تا به دمنوش ایده ال خود برسیم؟ قطعا نه چون این کار نیاز به زمان و هزینه ی زیادی دارد و جدای از اون خیلی از این برندهای تولیدی هیچگونه استانداردی را در مواد اولیه و روند تولید محصول رعایت نمیکنند که این موضوع می‌تواند برای سلامتی بسیار مضر باشد.

اما جای نگرانی نیست، ما این تحقیقات را برای شما انجام داده ایم و با در نظر گرفتن تمامی استاندارد های لازم قصد داریم تا قوی ترین دمنوش لاغری موجود در ایران را به شما معرفی کنیم. سایت گانودرما دات آی ار به عنوان اولین رسانه ی تخصصی گانوتراپی و یکی از برترین رسانه های سلامت محور در ایران شناخته می شود که شما را در انتخاب موثر ترین و سالم ترسن محصولات راهنمایی می‌کند.

دمنوش لاغری دکتر بیز

یه جرات می توان گفت که شرکت بیز یکی از برترین تولید کنندگان محصولات سلامت محور در ایران است که با چندین سال تجربه و بهره گیری از دانش روز دنیا و همچنین مواد اولیه ی بسیار با کیفیت اقدام به تولید انواع محصولات ارگانیک و سلامت محور از جمله انواع قهوه گانودرما و دمنوش های تخصصی کرده است و دمنوش لاغری دکتر بیز یکی از برترین محصولات این شرکت و قوی ترین دمنوش لاغری موجود در ایران به حساب می آید

دمنوش لاغری دکتر بیز تمامی خوراکی های گفته شده در این مقاله را دارد و علاوه بر آن دارای ترکیبات دیگری نیز می باشد که همگی به طور موثر بر روی چربی سوزی و لاغری موثر خواهند بود.

همچنین لازم به ذکر است که مصرف دمنوش لاغری دکتر بیز علاوه بر چربی سوزی می تواند بر روی کاهش اشتها و همچنین پاکسازی سیستم گوارش و تنظیم متابولیسم بدن هم موثر باشد و از این حیث یک دمنوش چند منظوره ی لاغری به حساب می آید پس می توان آن را به جرات قوی ترین دمنوش لاغری موجود در ایران نامید

دمنوش لاغری دکتر بیز تمامی استانداردها و مجوزهای داخل ایران و بین المللی را دارا می باشد و می توان به عنوان یک دمنوش کاملا استاندارد و بدون عوارض مصرف شود.

شما جهت ثبت سفارش این محصول میتوانید از لینک رو به رو اقدام کنید: خرید دمنوش لاغری دکتر بیز

اطلاع از اخبار از طریق پیامک:




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.