دکتر بیز

محصولات دکتر بیز

دکتر بیز یک شرکت ایرانی و بین المللی است که با هدف تولید کالای با کیفیت ایرانی در شاخه های طب سنتی و گیاه درمانی از سال ۱۳۹۰ و با نام تجاری دکتر بیز شروع به فعالیت نموده است. محصولات دکتر بیز در زمینه ی محصولات سلامت محور و ارگانیک و با بهره گیری از علوم روز دنیا  و با استفاده از پیشرفته ترین و مدرن ترین تجهیزات روز دنیا تولید و عرضه می گردند. در ادامه درباره محصولات دکتر بیز ، خواص و نحوه خرید آنها بیشتر صحبت خواهیم کرد.
از سال ۹۴ تاکنون کمپانی دکتر بیز با تولید محصولات منحصربفرد و انحصاری همانند انواع قهوه های گانودرما که تا پیش از این در ایران امکان و شرایط تولید و فرآوری آنها وجود نداشت، توانسته است فرهنگ متفاوت و نوینی را از زندگی سلامت محور خلق کرده و آن را در اختیار همگان قرار دهد و قدم بزرگی را در راستای ارتقاء سلامتی افراد و خانواده های داخل و خارج از ایران بردارد. سایت گانودرما دات آی آر یعنی همین سایتی که در حال مشاهده آن هستید نمایندگی مستقیم محصولات شرکت دکتر بیز را دارا می باشد و لذا می توانید تازه ترین محصولات دکتر بیز را با مراجعه به این صفحه خریداری نمایید: فروشگاه گانودرما

دکتر بیز

اخیرا تخلفاتی در رابطه با محصولات دکتر بیز در اینستاگرام و برخی از سایت ها مشاهده و گزارش شده است. این تخلفات شامل عدم ارسال محصول، فروش محصول تقلبی یا دستکاری شده و یا معرفی محصولات شرکت با عناوین دیگر مانند: بسته افزایش قد، بسته توانبخشی جنسی، بسته ترک اعتیاد و… است. پیشنهاد می شود جهت جلوگیری از این مسائل، محصولات دکتر بیز را از سایت ها، صفحات اینستاگرام و نمایندگان معتبر عرضه کننده تخصصی این محصولات خریداری نمایید. شماره تماس شرکت دکتر بیز جهت شکایت از نمایندگان (واحد بازرسی) ٢۶۴٢١٢٨٩-٠٢١ , ٢۶۴٢١١٩۶-٠٢١ و سایت این شرکت به نشانی bizmlm.ir می باشد. همچنین جهت اطلاع از قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز و سایر محصولات دکتر بیز می توانید به این صفحه مراجعه فرمایید: قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز

در ادامه بیشتر به معرفی محصولات متنوع سلامت محور دکتر بیز که به صورت انحصاری توسط این شرکت تولید می شوند، خواهیم پرداخت. همچنین در صورت تمایل می توانید محصولات دکتر بیز را از نمایندگی مستقیم این شرکت خریداری فرمایید.

محصولات دکتر بیز

محصولات دکتر بیز

شرکت دکتر بیز محصولات سلامت محور خود را به صورت کاملا ارگانیک و از مرغوبترین مواد اولیه تهیه و تولید می نماید. محصولات دکتر بیز با استفاده از دانش روز دنیا در حوزه سلامتی و بهره گیری موثر از متخصصین طب سنتی و اساتید دانشگاه تولید می شوند. تمامی محصولات شرکت بیز ، دارای استاندارد ها و گواهینامه های معتبر از مراجع ذیصلاح داخلی و حتی بین المللی هستند که نشانه کیفیت و مرغوبیت آنها بوده و شما می توانید کیفیت کالاها را از این مراجع استعلام نمایید. مجوز ها و استاندارد های دکتر بیز
حال سوالی که به وجود می آید این است که محصولات دکتر بیز را از کجا تهیه کنیم تا هم خیالمان از اصالت محصولات راحت باشد و هم محصول را مستقیم، بدون واسطه و با جدیدترین تاریخ تولید تهیه کرده باشیم که در جواب باید بگوییم که شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به محصولات بیز و خرید محصولات شرکت بیز روی نام یا گروه مورد نظر که در ادامه قرار داده ایم کلیک کنید.

روش های سفارش: خرید آنلاین  ،  خرید در واتساپ 

در صورتی که وارد واتساپ نمی شوید، شماره ۰۲۱۲۸۴۲۶۷۷۳ را ذخیره نموده سپس پیام دهید.

انواع مختلف محصولات دکتر بیز عبارتند از:

  • محصولات گانودرما دکتر بیز شامل :
    قهوه های غنی شده با قارچ گانودرما لوسیدوم
    انواع شامپوهای تخصصی سر و بدن حاوی قارچ گانودرما لوسیدوم
    صابون دست و صورت حاوی قارچ گانودرما لوسیدوم
  • سبوس برنج قهوه ای تهیه شده از لایه ی دوم برنج قهوه ای
  • سبوس چند غله
  • پودر جوانه گندم
  • سیر سیاه
  • دمنوش لاغری
  • دمنوش مصفی خون
  • دمنوش ویژه بانوان
  • دمنوش مفرح
  • کلوچه بابونه
  • انواع خرمابار
  • انواع پودر نبات طعم دار
  • اسپری زعفران
  • انواع دمنوشهای قاشقی
  • چای ماچا

محصولات دکتر بیز با قیمت

محصولات دکتر بیز با قیمت را از طریق کلیک بر روی گروه های زیر می توانید مشاهده نمایید. سایت گانودرما دات آی آر نمایندگی مستقیم محصولات دکتر بیز را دارا می باشد که محصولات شرکت بیز را مستقیم و بدون واسطه به همراه جدیدترین تاریخ تولید به دست مصرف کنندگان می رساند. شما از طریق انتخاب گزینه های زیر می توانید محصولات دکتر بیز با قیمت رسمی و مستقیما و بدون واسطه از شرکت خریداری نمایید.

محصولات گانودرما دکتر بیز

قهوه گانودرما دکتر بیز

قهوه گانودرما دکتر بیز یک محصول منحصر بفرد و کاملا انحصاری این شرکت بوده که در حال حاضر شرکت بیز تنها تولید کننده ی استاندارد این محصول در ایران می باشد و در دنیا هم تعداد محدودی از کمپانی ها قهوه ی گانودرما را تولید می کنند که از معروف ترین این کمپانی ها می توان به شرکت کانادایی ارگانو گلد اشاره کرد.
نکته ی قابل توجه در رابطه با قهوه ی گانودرما دکتر بیز این است که این محصول با هدف رقابت یا نمونه های خارجی آن تولید و عرضه شده است و تمامی استاندارد های بین المللی لازم برای صادرات و فروش در بازار جهانی را هم اتخاذ کرده است.
نکته ی مهم دیگری که در رابطه با قهوه گانودرما دکتر بیز حائز اهمیت است این است که قهوه گانودرما ایده آل ترین شکل مصرف قارچ گانودرما در دنیا می باشد؛ کافئین، آنتی اکسیدان و خواص طبیعی موجود در قهوه نه تنها جذب گانودرما را در بدن تسریع می کند بلکه باعث تقویت خواص اولیه ی گانودرما و همچنین اضافه کردن خواص جدید مضاعف به آن نیز می شود. این محصول در چهار طعم عرضه می شود:

جهت مطالعه بیشتر:

انواع شامپو حاوی عصاره قارچ گانودرما

یکی دیگر از محصولات دکتر بیز که حاوی عصاره ی قارچ گانودرما می باشد انواع شامپوهای تخصصی سر و بدن حاوی قارچ گانودرما لوسیدوم است که برای اولین بار توسط شرکت دکتر بیز در ایران تولید و عرضه شده است.
این شامپوها با فرمولاسیون کاملا منحصر بفرد و با گذراندن مراحل تست و آزمایش های اولیه و اخذ تمامی استانداردهای لازم به مرحله ی تولید رسیده اند و امروزه در اختیار افراد بسیاری با هر جنس پوست و مویی قرار گرفته اند. انواع مختلف این شامپوها عبارتند از:

همچنین جهت مطالعه بیشتر راجع به انواع شامپو با عصاره قارچ گانودرما لوسیدوم:

معرفی انواع شامپو گانودرما

صابون دست و صورت حاوی قارچ گانودرما

صابون دست و صورت حاوی قارچ گانودرما نیز همانند شامپو های گانودرما شرکت بیز از دیگر محصولات بهداشتی حاوی عصاره ی  قارچ گانودرما شرکت بیز به حساب می آید. که همانند سایر محصولات دکتر بیز که حاوی قارچ گانودرما هستند، این محصول هم برای اولین بار در کشورمان ایران به مرحله ی تولید رسیده است.
نکته ی مهمی که در رابطه با این صابون وجود دارد این است که برخلاف اکثر صابونهای موجود در بازار، به هیچ وجه باعث خشکی پوست نمیگردد و مصرف این صابون به متعادل کردن PH پوست صورت کمک بسیار زیادی میکند و برای تقویت و تغذیه ی پوست می تواند بسیار موثر باشد.
جهت مطالعه ی بیشتر: صابون گانودرما

سیر سیاه

سیر سیاه دکتر بیز شاید یک نام بسیار جدید در صنایع غذایی کشورمان باشد که به تازگی توسط شرکت بیز و برای اولین بار در کشورمان توسط این کمپانی تولید و عرضه شده است. و در میان محصولات دکتر بیز یکی از محبوب ترین ها و پر فابده ترین محصولات به شمار میرود.

سیر سیاه درواقع از تخمیر سیر سفید معمولی به دست می آید و فرآوری آن نزدیک به ۳ماه طول می کشد که در این مدت سیر سفید را در دمایی بین ۶۰ تا ۹۰ درجه و در رطوبت بین ۸۰ تا ۹۰ درصد نگه می دارند. البته به همین سادگی ها هم نیست و فرآوری آن نیاز به دقت بسیار بالا و تجهیزات بسیار دقیق و پیچیده دارد تا محصول نهایی با کیفیت مطلوب به دست آید.

نکته ی بسیار مهم در رابطه با سیر سیاه دکتر بیز این است که بر اثر تخمیر شدن سیر، خواص آن نسبت به سیر سفید معمولی چندین برابر بیشتر شده و بر خلاف سیر سفید به صورت صد در صد در بدن جذب می شود و بوی تندی که سیر سفید معمولی دارد هم در این محصول از بین می رود و با مصرف آن دهان بو نمی گیرد و مصرف آن بسیار راحتتر خواهد شد.
شما می توانید جهت خرید سیر سیاه دکتر بیز مستقیما از شرکت دکتر بیز به این صفحه مراجعه فرمایید: خرید سیر سیاه

همین افزایش خواص در سیر سیاه باعث شده است تا این محصول ارزشمند بتواند برای بیماری هایی مانند دیابت نوع دوم، کلسترول، بیماریهای قلبی و عروقی از جمله فشار خون بالا، بیماریها و مشکلات کبدی، سرطان، انواع حساسیتها، انواع التهابات درونی بدن و بیماریهای مغز و اعصاب و عملکرد و ادراک ذهن بسیار مفید باشد و خواص پیشگیری کنندگی نیز داشته باشد.

همچنین سیر سیاه یکی از محصولات لاغری دکتر بیز هم به حساب می آید و مصرف این محصول می تواند تاثیر بسیار خوبی بر چربی سوزی و کوچک شدن توده های چربی ذخیره شده در بدن داشته باشد و از این رو به عنوان یک مکمل عالی برای لاغری میتواند بسیار موثر باشد.
جهت مطالعه بیشتر و دقیقتر: سیر سیاه دکتر بیز

سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز تهیه شده از لایه ی دوم

سبوس به پوسته ی غلات گفته میشود که یکی از ارزشمند ترین فرآورده های غلات می باشد که سرشار از ویتامینهای مورد نیاز بدن از جمله تمامی ویتامین های گروه B، ویتامین E و ویتامین A می باشد. مصرف و قرار دادن سبوس در رژیم غذایی همواره از طرف متخصصین علوم تغذیه توصیه شده است.
نکته ی مهمی که بسیاری از افراد راجع به سبوس نمی دانند این است که سبوس اگر تا مدت زمان کوتاهی بعد از فرآوری شدن مصرف نشود بسیاری از خواص خود را از دست می دهد و مصرف آن هیچ فایده ای نخواهد داشت.
در میان محصولات دکتر بیز سبوس های تولید شده ی این شرکت ویژگی منحصر به فردی دارند که در واقع مربوط به نحوه ی تولید و بسته بندی آن ها می باشد. اصلی ترین تفاوت سبوس های تولید شده ی شرکت بیز با سایر سبوس های موجود در بازار در این است که این سبوس ها جهت استفاده بهینه از تمام ویتامین های موجود در آن ها به پایداری رسیده اند و سپس عملیات بسته بندی به صورت ساشه ای صورت گرفته است که هر فرد متناسب با نیاز خود می تواند بعد از باز کردن این ساشه ها سبوس را مصرف کرده و از تمامی خواص آن بهره ببرد.

برنج قهوه ای چیست ؟

دانه ی کامل برنج چندین لایه دارد که اگر فقط لایه ی بیرونی آن را جدا کنیم آنچه که به دست می آوریم برنج قهوه ای نام دارد. این ماده ی خوراکی جزو غلات سبوس داری است که علاوه بر اینکه تمامی مواد مغذی خود را حفظ کرده، از برنج سفید هم عطر و طعم بهتری دارد و خوش خوراک تر هم هست.
نکته ی مهم دیگر در رابطه با برنج قهوه ای این است که سبوس آن در میان سایر سبوسهای غلات مختلف یکی از کاملترین و مغذی ترین سبوس ها به شمار می آید.

خواص سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز

سبوس برنج قهوه ای حاوی املاح معدنی آهن و منگنز، فیبر و ویتامین های گروه B از جمله A – E – B1 – B2 – B5 – B6 بوده که از مهمترین خواص آن بهبود عملکرد سیستم قلب و عروق، دستگاه گوارش، مغز و سیستم عصبی میباشد.
وجود ویتامینهای گروه B باعث افزایش متابولیسم بدن، رشد و تقسیم سلولها می شود همچنین آنتی اکسیدانهای فراوان موجود در سبوس برنج قهوه ای می تواند بر روی طیف وسیعی از بیماری ها از جمله فشار خون بالا، کلسترول، استرس، افسردگی، یبوست، بهبود عملکرد دستگاه عصبی، بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن، تقویت و جلوگیری از ریزش مو، ناراحتی های پوستی و لاغری تاثیرات مثبت بسیاری بگذارد.

همچنین سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز یکی از محصولات لاغری دکتر بیز هم به حساب می آید که می تواند فرآیند هضم و دفع مواد غذایی در بدن را بهبود داده و تسریع کند و یکی از مکمل های اصلی دمنوش لاغری دکتر بیز برای لاغری می باشد.

سبوس چند غله

علاوه بر سبوس برنج قهوه ای که پیش تر به آن اشاره کردیم، نوع دیگری از سبوس که در میان محصولات دکتر بیز وجود دارد سبوس چند غله دکتر بیز می باشد که سرشار از فیبر، املاح معدنی و ویتامین های ضروری برای بدن می باشد.
سبوس چند غله در واقع شامل سه سبوس ارزشمند در کنار یکدیگر است:

  • سبوس گندم
  • سبوس جو
  • سبوس برنج

سبوس گندم منبع غنی از فیبر خوراکی و انواع املاح معدنی و ویتامین هاست که باعث شده خواص تغذیه ای فوق العاده ای داشته باشد. سبوس گندم همچنین حاوی کربوهیدرات و فیبرهای خوراکی و مقادیر کمتری نیز چربی و پروتئین است که منجر به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی می شود. سبوس گندم علاوه بر این که منبع غنی از ویتامین های گروه B است منبع غنی از هشت ماده معدنی مهم شامل منگنز، منیزیم، سلنیوم، فسفر، آهن، پتاسیم و روی هم است.

سبوس جو نیز حاوی مقدار قابل توجهی فیبر خوراکی، پروتئین و سلنیوم است.

سبوس برنج هم غنی از مواد مغذی مانند اوریزانول ها، توکوفرول ها، توکوترینول ها، فیتواسترول ها و فیبرهای رژیمی می باشد. سبوس برنج یک منبع غنی از پروتئین ها، ویتامین ها، فیبرها و آنتی اکسیدان ها بوده که می تواند در ارتقای سطح سلامتی نقش بسیار قابل توجهی داشته باشد.

عسل بکر کوهی

عسل بکر کوهی یکی دیگر از محصولات دکتر بیز می باشد که از جهات بسیاری منحصر بفرد و یونیک بوده و می تواند به عنوان یک محصول کم نظیر از آن یاد کرد. این عسل در واقع ﯾﮑﯽ از ﮐﻢ ﯾﺎب ﺗﺮﯾﻦ ﮔﻮﻧﻪ های ﻋﺴﻞ در ایران می باشد که بسیار ﺧﺎﻟﺺ و ﻃﺒﯿﻌﯽ بوده و از ﻟﺤﺎظ ﻃﻌﻢ، رﻧﮓ، ﺑﻮ و ﻏﻠﻈﺖ ﺑﺎ اﻧﻮاع دﯾﮕﺮ ﻋﺴﻞ ﻫﺎ دارای تفاوتهای بسیاری می باشد.

خوب است بدانید ﮐﻪ اﯾﻦ ﻋﺴﻞ ﺑﺎ ﮐﻤﺘﺮﯾﻦ ﻣﯿﺰان ﺣﺮارت ﻣﻤﮑﻦ ﺗﺼﻔﯿﻪ و ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻨﺪی ﺷﺪه اﺳﺖ و به همین دلیل ﺗﻤﺎﻣﯽ وﯾﺘﺎﻣﯿﻦ ﻫﺎ، اﻣﻼح و ﻣﻮاد ﻣﻌﺪﻧﯽ ﻣﻔﯿﺪ ﻣﻮﺟﻮد در ﻋﺴﻞ به شکلی ﺑﮑﺮ در داخل آن حفظ شده است. و ساکاروز موجود در این عسل کمتر از ۲ درصد می باشد

ﻋﺴﻞ ﺑﮑﺮ ﮐﻮﻫﯽ دکتر بیز از ﺷﻬﺪ ﺟﻤﻊ آوری ﺷﺪه ی ﮔﯿﺎﻫﺎن و ﮔﻞ ﻫﺎی ﮐﻮﻫﺴﺘﺎن به دست می آید، گل ها و گیاهانی که به صورت کاملا طبیعی و ارگانیک در دل طبیعت رشد می کنند و نه در گلخانه ها و به همین دلیل مواد شیمیایی مضر و اضافی که معمولا برای سم پاشی و نگهداری گلها استفاده می شود، در این عسل وجود ندارد. ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ دلیل است که ﻋﺴﻞ ﺑﮑﺮ ﮐﻮﻫﯽ دﮐﺘﺮ ﺑﯿﺰ، از جمله ﻣﻮاد ﻏﺬاﯾﯽ ارﮔﺎﻧﯿﮏ، در دﻧﯿﺎ ﺑﻪ ﺷﻤﺎر ﻣﯽ رود ﮐﻪ اﯾﻦ ﮔﻮﻧﻪ ﻣﻮاد ﻏﺬاﯾﯽ در ﺑﺎزار ﺟﻬﺎﻧﯽ ارزش ﺑﺴﯿﺎر ﺑﺎﻻی ﻏﺬاﯾﯽ دارﻧﺪ و ﺑﻪ ﻟﺤﺎظ ﻗﯿﻤﺖ و ﮐﯿﻔﯿﺖ و ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻣﺤﺼﻮل ﺑﺎ ﻧﻤﻮﻧﻪ ﻫﺎی ﻏﯿﺮ ارﮔﺎﻧﯿﮏ، ﺗﻔﺎوت ﭼﺸﻤﮕﯿﺮی دارﻧﺪ.

این عسل در دو اندازه ی ۵۰۰ گرمی و ۹۰۰ گرمی عرضه می شود.

دمنوش لاغری تخصصی

یکی از قابل توجه ترین محصولات دکتر بیز دمنوش لاغری تخصصی دکتر بیز می باشد که جزء محصولات لاغری دکتر بیز به حساب می آید و اولین و تنها دمنوش لاغری کاملا استاندارد تولید شده در ایران است که بر پایه ی جدیدترین علوم تغذیه ای و استانداردهای رزیمی دنیا و زیر نظر پزوهشکده ی جهاد دانشگاهی ایران و بعد از گذراندن تستهای آزمایشگاهی اولیه و کسب نمرات مطلوب به مرحله ی تولید رسیده است.

ویژگیهای دمنوش لاغری دکتر بیز

نکته ی حائز اهمیت در رابطه با دمنوش لاغری دکتر بیز که بزرگترین و اصلی ترین تفاوت آن را با سایر دمنوش های رایج در بازار به وجود آورده است این است که این محصول تنها دمنوش لاغری تولید شده در ایران می باشد که توسط سازمان غذا و دارو به عنوان یک دمنوش لاغری شناخته می شود. دمنوش لاغری دکتر بیز که جزء اصلی محصولات لاغری دکتر بیز به حساب می آید در مدت زمانی نزدیک به ۲ سال در مرحله ی آزمایش و بررسی های تخصصی از طرف پژوهشکده ی جهاد دانشگاهی ایران و زیر نظز متخصصین تغذیه و کارشناسان طب سنتی و گیاهان دارویی بوده و سپس به مرحله ی تولید رسیده است که هم اکنون تمامی تاییدیه های تغذیه ای از جمله سیب سلامت و تاییدیه سازمان غذا و دارو را هم اخذ نموده است.

نکته ی مهم دیگر خاصیت چند منظوره بودن دمنوش لاغری دکتر بیز است که باعث شده تمام آنچه که یک فرد برای رسیدن به وزن و سایز ایده آل خود، به دنبال آن است را در یک پک در اختیار او قرار دهد؛ انتظاراتی از جمله خاصیت چربی سوزی، کاهش اشتها و پاکسازی سیستم گوارش.
جهت مطالعه بیشتر: دمنوش لاغری دکتر بیز

دمنوش مصفی خون

در میان محصولات دکتر بیز دمنوش مصفی خون یکی از دمنوش های دارویی شرکت بیز به حساب می آید که کاملا ارگانیک و گیاهی و زیر نظر متخصصین علوم تغذیه و کارشناسان طب سنتی طراحی و تولید شده است. و یکی از قوی ترین محصولات گیاهی-دارویی شرکت بیز به حساب می آید.
این محصول به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد می تواند بر طیف گسترده ای از اختلالات قلبی عروقی تاثیر مثبت بگذارد؛ از جمله مهمترین تاثیرات مصرف دمنوش مصفی خون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تقویت و تنظیم آنزیم های کبدی
  • پاکسازی کبد از سموم
  • بهبود و درمان کبد چرب
  • مناسب برای کاهش چربی خون
  • مناسب برای کاهش کلسترول بد
  • مناسب برای برطرف کردن غلظت خون

لازم به ذکر است که از دمنوش مصفی خون می توان برای درمان بیماری و اختلالات کبدی استفاده کرد و مصرف تنها یک بسته از این دمنوش می تواند یک گِرِید از چربی کبد را کاهش دهد.
جهت مطالعه بیشتر: دمنوش مصفی خون

دمنوش ویژه بانوان

دمنوش ویژه ی بانوان هم از دیگر محصولات شرکت بیز می باشد که برای اولین بار توسط شرکت بیز در ایران تولید شده است.
این دمنوش را می توان به عنوان یک دمنوش کاملا گیاهی درنظر گرفت که  مهم ترین و اصلی ترین ویژگی آن را باید قاعده آور و شیرافزا بودن آن بدانیم که منجر به منظم شدن دوران قاعدگی و همچنین کاهش درد های ناشی از آن می شود.
در نتیجه موارد مصرف این محصول را میتوان به شکل زیر بیان کرد:

  • تنظیم دوره قاعدگی
  • کاهش دردهای قاعدگی
  • تنظیم ترشح هورمون های زنانه (استروژن و پروژسترون)
  • تسکین علائم یائسگی
  • شیر افزا
  • جلوگیری از پیری زودرس در بانوان
  • تقویت رحم

لازم به ذکر است که ترکیبات این محصول کاملا گیاهی بوده و زیر نظر متخصصین علوم تغذیه و کارشناسان طب سنتی تولید شده و موفق به اخذ مجوز سازمان غذا و دارو نیز شده است.
جهت مطالعه بیشتر: دمنوش ویژه بانوان

دمنوش مفرح

یکی دیگر از دمنوش های قابل توجه شرکت بیز دمنوش مفرح دکتر بیز می باشد که در میان محصولات دکتر بیز مخصوصا دمنوش های آن بسیار پر طرفدار است. این دمنوش که زیر نظر متخصصین طب سنتی و اساتید دانشگاه طراحی و فرآوری شده است می تواند منجر به افرایش نشاط، تقویت حافظه و تمرکز و کاهش استرس و خستگی در طول روز شود و به عنوان یک نوشیدنی عالی در طول روز مورد استفاده قرار بگیرد.

مهمترین ماده ی تشکیل دهنده ی این دمنوش گیاه بادرنجبویه می باشد که می تواند با افسردگی مقابله کرده و منجر به کاهش اضطراب، وسواس و خستگی ذهن شود.
جهت مطالعه بیشتر: دمنوش مفرح

کلوچه بابونه

شاید دیدن نام کلوچه بابونه در نگاه اول کمی عجیب و متفاوت به نظر برسد اما کمپانی دکتر بیز با تولید و فرآوری کلوچه بابونه موفق شد اولین و تنها کمپانی در ایران باشد که توانسته است اولین کلوچه سلامت محور را در کشورمان تولید و عرضه کند و این محصول ارزشمند را به سبد کالایی محصولات دکتر بیز اضافه کند.
نکته ی حائز اهمیت در رابطه با کلوچه ی بابونه این است که این محصول مضرات کلوچه های معمولی را به هیچ وجه ندارد و وجود گیاه بابونه به همراه ترکیبات گیاهی مفید دیگر از جمله استویا و عصاره مالت به عنوان شیرین کننده در این کلوچه باعث به وجود آمدن خواص منحصر بفرد و مفید بسیاری در این محصول شده است و مصرف آن را برای بیماران دیابتی امکان پذیر کرده است.

خواص کلوچه بابونه

وجود گیاه بابونه در این محصول باعث شده تا خواص بیشمار گیاه بابونه نیز در این کلوچه وجود داشته باشد که از جمله ی این خواص میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تقویت سلولهای مغزی و افزایش قدرت حافظه
  • مناسب برای بیماران دیابتی
  • خاصیت ضد آلزایمری
  • اثرات آرام بخشی
  • ضد اضطراب و ضد استرس
  • ضد افسردگی
  • بهبود و تنظیم وضعیت خواب
  • بهبود و تقویت معده و روده
  • کمک به هضم بهتر غذا
  • بهبود رفلاکس و نفخ معده
  • موثر در درمان یبوست
  • درمان جوش و آکنه
  • ضد التهاب، ورم و قرمزی پوست
  • رقیق کننده خون
  • کاهنده فشار خون
  • کاهنده چربی خون

خرمابار دکتر بیز

یکی دیگر از محصولات منحصربفردی که شرکت دکتر بیز اقدام به تولبد آن کرده است خرمابار دکتر بیز می باشد که محصولی انحصاری و قابل توجه در میان محصولات دکتر بیز بوده و در چند طعم مختلف عرضه می شود.
خرما بار در واقع ترکیبی از خرما، هسته ی خرما و گیاهانی است که با مقادیر مشخصی باهم ترکیب شده و می توان از آن به عنوان یک میان وعده ی بسیار مقوی در مدرسه، محل کار، خانه و … استفاده کرد و از خواص آن بهره مند شد.

خرمابار حاوی ویتامین های B1 و B2 و B3 بوده و همچنین منبعی غنی از پتاسیم، منیزیم، آهن، فسفر، سلفور، کلسیم، مس و … می باشد که در شش طعم طبیعی، تقویتی، انرزی زا، رژیمی، زنجبیلی و دارچینی عرضه می شود که هر طعم ترکیبات گیاهی مخصوص به خود را داشته که مصرف آن می تواند برای اختلالات قلبی عروقی، اختلالات گوارشی، دیابت، چاقی و افرادی که اختلالات جنسی دارند بسیار مفبد باشد.
از جمله مهمترین خواص خرمابار دکتر بیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برطرف کننده و تقویت کننده ی مشکلات گوارش
  • حفظ سلامت سیستم عصبی
  • بر طرف کننده ی مشکلات پوستی
  • جلوگیری از تشکیل رادیکال های آزاد
  • تنظیم فشار خون
  • مناسب برای کم خونی
  • تقویت استخوان ها
  • بهبود فعالیت سلول های مغزی

لازم به ذکر است که خرمابار رژیمی حاوی زیره، شوید، چای سبز و … بوده که مصرف آن برای بیماران دیابتی توصیه می شود.
و همچنین خرمابار انرژی زا حاوی آویشن، به لیمو، رزماری و … می باشد که مصرف آن در طول روز باعث می شود که فرد کمتر احساس خستگی کرده و با ایجاد تعادل هورمونی در بدن می تواند استرس را کاهش دهد.

دمنوش های گیاهی (خارخاسک ، بادرنجبویه ترکیبی ، رازیانه ترکیبی)

از دیگر محصولات دکتر بیز می توان به دمنوش های گیاهی تخصصی شرکت بیز اشاره کرد که به صورت تخصصی و برای بهبود اختلالات درونی بدن طراحی و تولید شده اند.
همانند سایر دمنوش های تخصصی شرکت بیز این دمنوش ها نیز زیر نظر متخصصین علوم تغدیه و کارشناسان طب سنتی طراحی و تولید شده اند که هر کدام برای بر طرف کردن یک اختلال درونی بدن در نظر گرفته می شود.

دمنوش خارخاسک

دمنوش خارخاسک دکتر بیز یکی از محصولات شرکت بیز می باشد که برای تقویت و بهبود اختلالات کلیه ها و مثانه طراحی و تولید شده و از خواص آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمک به دفع سنگ کلیه و مثانه
  • مسکن درد مثانه
  • مدر (ادرار آور)

مصرف این دمنوش، به دلیل داشتن فلانوئید های فراوانی که دارد سبب تغییر شکل و اندازه ی کریستال های اگزالات کلسیم می شود و آنها را به کلسیم اگزالات دی هیدرات تبدیل می کند که راحتتر از طریق ادرار دفع می شود. به همین دلیل می تواند اثر مهاری خوبی در ابتلا به سنگ کلیه ی اگزالات کلسیمی داشته باشد.

دمنوش بادرنجبویه ترکیبی

یکی دیگر از محصولات دکتر بیز و دمنوش های تخصصی شرکت بیز دمنوش بادرنجبویه ترکیبی دکتر بیز می باشد که یک آرام بخش طبیعی بوده و جهت کمک به بهبود خواب طراحی و تولید شده است. از خواص این دمنوش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آرام بخش
  • ضد اضطراب
  • بهبود بی خوابی

این دمنوش علاوه بر بادرنجبویه حاوی ترکیبات گیاهی دیگری نیز می باشد که به شرح زیر است:

  • بابونه
  • پرتقال
  • گل ساعتی
  • شیرین بیان
  • عصاره خشک بابونه
  • عصاه خشک گل ساعتی

مصرف این دمنوش با ایجاد آرامش در سیستم عصبی بدن و از بین بردن اضطراب می تواند باعث آرامش عضلات و بهبود کیفیت خواب شود.

دمنوش رازیانه ترکیبی

محصول دیگری که در میان محصولات دکتر بیز طرفدار زیادی دارد دمنوش رازیانه ترکیبی است که به صورت تخصصی برای کمک به بهبود نفخ طراحی و تولید شده است. از خواص این دمنوش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش نفخ معده
  • تقویت دستگاه گوارش (معده و روده ها)
  • کاهش باد شکم
  • درمان اختلالات دستگاه گوارش

این دمنوش علاوه بر رازیانه حاوی ترکیبات گیاهی دیگری نیز می باشد که به شرح زیر است:

  • بابونه
  • انیسون
  • زیره سیاه
  • نعناع فلفلی
  • شیرین بیان

ترکیبات موجود در این دمنوش حاوی ترپنوئید ها و فلاونوئید ها می باشد که باعث افزایش سلامت دستگاه گوارش شده و آن را تقویت می کند همچنین مصرف این دمنوش می تواند باد شکم را کاهش دهد و به طور سنتی برای درمان اختلالات دستگاه گوارش مورد استفاده قرار بگیرد. علاوه بر آن استفاده از این دمنوش بعد از خوردن غذاهای سنگین باعث کاهش نفخ معده می گردد.

دمنوش های قاشقی

یکی دیگر از محصولات شرکت بیز که هم ترکیبات منحصر بفردی دارد و هم ظاهری متفاوت، دمنوش های قاشقی دکتر بیز می باشد که در چهار طعم مختلف یعنی دمنوش میوه ای هاوایی، دمنوش گیاهی، دمنوش چای سبز با علف لیمو و دمنوش چای سیاه زعفرانی عرضه می شود.
نکته ی قابل توجه در رابطه با این دمنوش ها شکل ظاهری و ساختار متفاوت آنها می باشد که برای سهولت در استفاده به جای بَگ، به صورت قاشق طراحی شده اند که جنس آن از مواد نشاسته ای طبیعی بوده که به راحتی در طبیعت تجزیه می شود و بر اثر تماس با آب داغ سرطان زا نبوده و مضرتی ایجاد نمی کند و از تماس مستقیم دست با دمنوش جلوگیری کرده، مانع از چکیدن آن به اطراف می شود و نیازی به قاشق برای هم زدن ندارد.

در ادامه به طور مختصر با هرکدام از این دمنوش ها آشنا می شویم.

دمنوش میوه ای هاوایی قاشقی

در میان محصولات دکتر بیز دمنوش میوه ای قاشقی دکتر بیز یک دمنوش منحصر بفرد و بسیار خوش طعم از ترکیب گیاهان و میوه های معطر است که می تواند طعمی متفاوت از دمنوش را برای ما به ارمغان بیاورد.
ترکیبات موجود در این دمنوش به شرح زیر است:

  • برگ توت فرنگی
  • سیب
  • گل آفتاب گردان
  • چای ترش
  • رزهیپ 

مصرف دمنوش میوه ای قاشقی دکتر بیز می تواند در کاهش کلسترول و فشار خون موثر باشد و اسپاسم معده و روده را کاهش دهد. همچنین برگ های توت فرنگی موجود در این محصول سرشار از آنتی اکسیدان بوده که در افزایش سطح سلامتی و بهبود بازیابی سلولی در بدن نقش دارد.

همچنین مصرف این دمنوش می تواند به بهبود کارکرد سیستم گوارش کمک کرده و به دلیل اثرات سم زدایی که دارد یبوست را از بین برده و مجاری ادراری را پاکسازی کند.

دمنوش گیاهی قاشقی

یکی دیگر از دمنوش های قاشقی شرکت بیز که در میان محصولات شرکت بیز بسیار پر طرفدار است دمنوش گیاهی قاشقی این شرکت می باشد. این دمنوش ترکیبی کامل از پر خاصیت ترین گیاهان موجود در طبیعت است که با دوز های مشخصی در کنار هم قرار گرفته اند .
ترکیبات موجود در این دمنوش به شرح زیر است:

  • غنچه نسترن زرد
  • غنچه گل محمدی
  • پنیرک
  • بهار نارنج
  • بابونه
  • گل گاوزبان
  • به لیمو
  • اسطوخودوس
  • بادرنجبویه
  • لیمو عمانی
  • چای ترش

مصرف دمنوش گیاهی قاشقی دکتر بیز می تواند تاثیر بسیار زیادی در سمزدایی و پاکسازی بدن داشته باشد، خون را تصفیه کند و بوی بد دهان را از بین ببرد. همچنین مصرف این دمنوش می تواند برای بهبود و تسکین بیماری های گوارشی از جمله ورو روده مفید باشد، التهاب کلیه ها و مثانه را رفع کند و از بدن در مقابل رادیکال های آزاد محافظت کند.

از طرفی این دمنوش خواص آرام بخشی نیز داشته و می تواند در آرام کردن اعصاب نقش مهمی را ایفا کند و اثرات ضد اضطراب، ضد افسردگی، ضد اسپاسم، ضد درد، ضد باکتری، ضد انگل و ضد ویروسی داشته باشد.

از دیگر خواص آن می توان به تقویت کنندگی سیستم ایمنی اشاره کرد. همچنین مصرف این دمنوش می تواند اثرات ضد التهابی و ضد آلرژی هم داشته باشد و فشار خون و چربی خون را هم کاهش دهد.

دمنوش چای سبز با علف لیمو قاشقی

یکی دیگر از محصولات دکتر بیز که در شاخه ی محصولات سلامت محور این کمپانی قرار می گیرد دمنوش چای سبز با علف لیمو است که یک دمنوش پر خاصیت با خواص قابل توجه می باشد.

ترکیبات موجود در این دمنوش شامل چای سبز و علف لیمو می باشد.

این دمنوش علاوه بر داشتن تمام خواص چای سبز، به دلیل قرار گرفتن در کنار علف لیمو می تواند تاثیرات قابل توجهی بر تقویت سیستم ایمنی بدن و همچنین بی خوابی داشته باشد و به عنوان یک مکمل، اثر بخشی چای سبز را افزایش دهد.

دمنوش چای سیاه زعفرانی قاشقی

چای سیاه زعفرانی همواره یکی از محبوب ترین نوشیدنی های سنتی ایرانی به حساب می آید که تقریبا اکثر افراد علی الخصوص آنهایی که خیلی به نوشیدن چای علاقه دارند از آن استقبال می کنند که این بار به شکل آماده و در قالب دمنوش های قاشقی در میان محصولات دکتر بیز قرار گرفته است.

ترکیبات موجود در این دمنوش شامل چای سیاه و زعفران می باشد.

این دمنوش علاوه بر داشتن تمام خواص چای سیاه از تمام خواص زعفران هم بهره مند است و مصرف آن می تواند باعث افزایش نشاط و شادی در فرد مصرف کننده شود و خستگی را در طول روز کاهش دهد.

چای ماچا

یکی از منحصر بفرد ترین و قابل توجه ترین محصولات شرکت بیز چای ماچا (Matcha) می باشد که در میان محصولات دکتر بیز جای گاه ویژه ای دارد. چای ماچا در واقع نوعی چای سبز پودر شده است که با چای سبز معمولی فرق دارد و از برگهای چایی تهیه می‌شود که از تابش آفتاب حفاظت شده‌ است.

چای ماچا نوعی پودر چای سبز بسیار خوش رنگ و بو می باشد که نسبت به انواع دیگر چای، عطر و رایحه ی دلچسب تری دارد و دارای نوعی طعم شیرین ظریف و پنهان است. اصالت و زادگاه این چای به کشور ژاپن بر می گردد و به نوعی چای سنتی زاپن به حساب می آید که در مراسمات سنتی چای نوشی ژاپنی، از آن استفاده می شده و از قرن دوازدهم میلادی به بعد نوشیدنی تشریفاتی محسوب می شده است.

برای تهیه ی چای ماچا، برگ های ماچا را به دور از تابش مستقیم خورشید و زیر سایبان های مخصوصی قرار می دهند تا در چنین شرایطی رشد کنند، سپس برگهای جوان و با کیفیت را برداشت کرده و در سایه خشک می کنند و به وسیله ی آسیابهای مخصوص گرانیتی پودر می کنند تا چای ماچا با کیفیت به دست آید.

اگر به زبان ساده تر بخواهیم بگوییم ما با دم کردن و صرف یک فنجان چای سبز در واقع از بخش محدودی از خواص آن بهره مند می شویم چرا که بخش قابل توجهی از خواص آن در برگ های چای موجود است که در نهایت به شکل تفاله ی چای دور ریخته می شود حال برای بهره بردن از تمام خواصی که چای سبز دارد ما باید برگ های آن را مورد استفاده قرار دهیم. در حقیقت، تنها روش سود بردن واقعی از پتانسیل کامل چای سبز مصرف آن بصورت برگ کامل است. اما این بدان معنا نیست که باید برگ های چای را بنوشید بلکه ساده ترین راه این است که از یک فنجان چای ماچا لذت ببرید.

چای ماچا منبع غنی از آنتی اکسیدان است که مصرف آن برای حداقل یک بار در روز می تواند تمرکز را افزایش داده و منجر به بهبود عملکرد مغز شود.

ganuderma.ir

درباره گانودرما دات آی آر

سایت تخصصی Ganuderma.ir به عنوان اولین و معتبرترین سایت تخصصی و فروشگاه محصولات معتبر گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه می نماید. ضمنا سایت Ganuderma.ir اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمین می نماید.

همه ی شما عزیزان از این پس میتوانید با ثبت سفارش از Ganuderma.ir عضو باشگاه مشتریان ما با نام “گانو اکانت” شده و علاوه بر دریافت امتیازات و خدمات مخصوص اعضای باشگاه، سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

برخی از مهمترین ویژگیهای کلیدی Ganuderma.ir :

  • تخفیف های باورنکردنی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
  • مشاوره تخصصی و دوره ای (حین مصرف) مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
  • مشارکت در فروش: پرداخت پورسانت معرفی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
  • پیشنهاد های ویژه که از طریق پیامک مطلع خواهید شد

و برنامه هایی که به زودی افتتاح می شود…

اطلاع از اخبار از طریق پیامک:




183 دیدگاه در “محصولات دکتر بیز

    • تمامی سفارشات فردای روزی که ثبت میشن داخل سایت آماده سازی میشن و جهت ارسال به شرکت پست تحویل داده میشه. محصولات مستقیم از طرف خود کمپانی بیز ارسال میشه خدمتتون.
      در تاریخی که فرمودین و در واقع از ابتدای شهریور ماه شبکه ی پستی کشور به صورت سراسری دچار احتلال شده و تمامی سفارشات پستی با تاخیر ارسال میشن و این موضوع دست ما نیست واقعا کمی صبور باشید بسته به دستتون میرسه حتما.

  • سلام، درحال حاضر صفحه های اینستاگرامی زیادی محصولات شما رو می فروشند و همگی اذعان دارند که محصولات اصلی است و از شما پورسانت دریافت می کنند. چطور بفهمیم اونا اصل هستند؟

    • حقیقتا ما پیحهای اینستاگرامی رو نه رد میکنیم و نه تایید اما صراحتا اعلام می کنیم که این پیجها هیچ ارتباطی با مجموعه ی Ganuderma.ir ندارند و فعالیتهای اونها زیر نظر ما نمی باشد.
      لطفا جهت دریافت مشاوره تخصصی فقط با شماره ی قرار داده شده داخل سایت تماس بگیرید و یا از طریق همان شماره داخل واتس اپ پیام بدهید.

  • سلام وقت بخیر
    پیج salamat_shabanii ادعا دارن محصولاتشون ساخت کشور فرانسه هست که با برند ایرانی biz به دست ما مشتری ها میرسه. آیا محصولات شما رو تبلیغ میکنن؟ ایشون ویزیتور هستن یا از مشاورین شما؟

    • این پیج رو نمی شناسیم و تایید هم نمی کنیم
      محصولات دکتر بیز تماما ایرانی هستند و در ایران تولید و عرضه میشن
      مواظب کلاه برداران اینترنتی و افرادی که از اسم دکتر بیز سو استفاده می کنند باشید
      لطفا جهت دریافت مشاوره تخصصی فقط با شماره ی قرار داده شده داخل سایت تماس بگیرید و یا از طریق همان شماره داخل واتس اپ پیام بدهید.

    • ما ایشون رو نمی شناسیم،
      رسانه ی ganuderma.ir اولین مرجع تحصصی گانوتراپی در ایران می باشد که جهت عرضه ی محصولات گانودرما مستقیما با شرکت دکتر بیز که تنها تولید کننده ی استاندارد و حرفه ای فرآورده های گانودرما در ایران می باشد همکاری کرده و محصولات را بدون واسطه و مستقیم از خود کمپانی خدمت شما ارسال می کند.

  • سلام، پیج dr nabarvari محصولات شما رو برای ناباروری تجویز میکنه. ایشون میگن عضو تیم تحقیقاتی دانشگاه خوارزمی هستند. اسمشون امیر محمد ساکی هست. میخواستم بدونم شما ایشون رو تایید میکنید؟ و اصلا برای مشکلات ناباروری واسه خانم ها دارویی دارین یا نه؟ ممنونم میشم اگه جواب بدین

    • ما ایشون رو نمی شناسیم.
      موضوع ناباروری موضوع بسیار تخصصی می باشد که برای آن حتما باید به پزشک متخصص مراجعه بکنید. محصولات ما از جمله قهوه سوپریم گانودرما (بیشتر برای آقایان) و دمنوش تخصصی بانوان صرفا به تقویت قوای جنسی و منظم شدن تزشح هورمونهای جنسی در افراد کمک می کند.
      جهت مشاوره ی دقیقتر لطفا با شماره ی قرار داده شده در داخل سات تماس بگیرید.

  • سلام وقت بخیر
    جالبه شما در همه چی اولین و تنهاترین هستین، اولین و تنهاترین در تولید، فروش، محصولات سلامت محور و…
    این اولین و تنهاترین بودنها خطرناکه و کمی بوی فریبکاری داره، طبق کدوم رفرنسی این همه ادعا راجع به یک قارچ میکنید طوری ادعا میکنید انگار که گانودرما اکسیر زندگی هست. در حالی که هیچ منبع علمی لاتین یا فارسی ادعاهای شما رو تایید نمیکنه. متاسفانه شرکتهای چون شما فقط با استفاده از عامی بودن مردم و کلمات اغواگرایانه مردم رو فریب میدن. کاش هر کسی قبل از خرید از شما یه سرچ کوچیک راجع به شما و محصولات شما بکنه تا بدونه با کی طرفه. راستی یه سوال محصولات شما قادر به درمان کرونا هم هست؟؟؟ (فکر کنم اینو یادتون رفته ادعا کنید)

    • اگر کمی وقت بزارید و حوصله کنید با مطالعه ی دقیقتر سایت ما متوجه خواهید شد که ما به گانودرما به هیچ وجه اکسیر زندگی و یا کلمات دیگه ای که از جاهای مختلف شنیدین نسبت نداده ایم. و تمامی موضوعات گفته شده درباره ی قارچ گانودرما در داخل سایت ما موضوعاتی هستند که هم به اثبات رسیده اند و هم رفرنس مشخصی دارند که این رفرنس ها در داخل خود سایت هم جهت مزالعه ی کاملتر قرار داده شده.
      همچنین مقالات معتبر مختلفی چه به زبان فارسی و چه به زبان انگلیسی به بررسی تحصصی قارچ گانودرما پرداخته اند که برخی از خواص آن را نیز اثبات کرده اند که تماما به همراه تمامی منابع و رفرنسها در داخل سایت قرار داده شده که آنها هم قابل مطالعه هستند.

      فکر می کنم کسی که نیاز به سرچ بیشتر و تخصصی تر راجع به قارچ گانودرما داشته باشه خود شما هستین دوست عزیز.
      ضمنا اگر برای اطمینان بیشتر نیاز به مشاوره و اطلاعات تکمیلی هم دارید می توانید با شماره ی قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید.

  • سلام بسیاری از دوستان تو مطالبشون نوشتن که محصولات شما رو از ویزیتور خریدن و تأثیر نداشته.شما هم تأیید میکنید ولی می‌فرمایید اگه از خودمان خرید بکنید تأثیر داره.
    چه فرقی می‌کنه اونا هم که محصولات شما رو فروختن پس اگه تأثیر نداشته خرید از شما هم بی تأثیره

    • متاسفانه بسیاری از افراد که اقدام به فروش این محصولات در فضای مجازی (بیشتر اینستاگرام) می کنند عمدتا ویزیتور هستند و نه مشاور و متخصص. این افراد محصولات دست کاری شده و یا تاریخ گذشته رو عرضه می کنند و دلیل بی اثز بودن محصولات هم همین هست.
      سایت ganuderma.ir بدون واسطه جدیدترین و تازه ترین تولیدات شزکت بیز را به صورت مستقیم برای مشتریان ارسال می کند همراه با مشاوره ی تخصصی قیل و در حین مصرف محصولات.

    • ما در واقع دارو عرضه نمی کنیم بلکه فرآورده های گانودرما از جمله قهوه ی گانودرما عرضه می کنیم که این محصول صرفا میتونه التهابات ناشی از دیسک رو بهبود بده.
      جهت مشاوره ی دقیق تر لطفا با شماره تلفن قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید و یا با همان شماره از طریق واتس اپ پیام بدهید

    • برای برطرف شدن زود انزالی موضوع مهم یکی تقویت قوای جنسی است و دیگری تمرینهای ذهنی چرا که زود انزالی بیشتر از آنکه فیزیکی باشد ذهنی است. قهوه ی گانودرما می تواند در بهبود مورد اول یعنی تقویت قوای جنسی موثر باشد و نه بیشتر

    • شما میتونید از طریق شماره تماس قرار داده شده در داخل سایت با مشاورین ما ارتباط برقرار کرده و مشاوره بگیرید همچنین با ذخیره ی همون شماره می توانید از طریق واتس اپ هم با مشاورین ما در ارتباط باشید

  • سلام خانومی به اسم محمدی در اینستاگرام در ارتباط با لاغری محصولات شمارو فرستادن که قبلا ازشون سوال کردم گفتن دمنوش و قهوه و گانودرما نیست اما دقیقا همینهارو برای من ارسال مردن و من الان میخوام مرجوع کنم راهش چیه لطفا راهنمایی کنید
    من محصولات شما رو دارم و نیاز مجدد نداشتم
    الان ایشون جوابگو نیست تکلیف چیه من ۱ میلیون پول دادم mohamadi.diiet

    • افرادی که از طریق پیجهای اینستاگرام اقدام به فروش این محصولات می کنند که عمدتا ویزیتور و فروشنده ی این محصولات هستند و نه مشاور و متخصص ارتباطی به سایت ما و مجموعه ی Ganuderma.ir ندارند.
      لطفا موقع خرید به اصالت فروشنده بیشتر توجه بکنید تا اولا محصول اصلی رو تهیه کنید و دوما از مشاوره ی تخصصی و دائمی بهره مند بشین تا این اتفاقات رو تجربه نکنید.

  • سلام من ارمحصولات دکتربیز سیرسیاه گرفتم اگرممکنه طریقه مصرفش وچندوعده وچه زمانی برایم توضیح دهیدممنونم

    • جهت دریافت مشاوره دقیق لطفا با شماره تلفن قرار داده شده در سایت تماس بگیرید و یا از طریق واتس اپ اقدام کنید

    • بله، گانودرما به دلیل اینکه می تواند منجر به تقویت سیستم ایمنی بدن بشود میتواند بر روی بیماری های ویروسی از جماه HPV و HSV که تنها راه کنترل آنها تقویت سیستم ایمنی بدن هست تاثیر مثبت بگذارد.

      جهت دریافت مشاوره دقیق لطفا با شماره تلفن قرار داده شده در سایت تماس بگیرید و یا از طریق واتس اپ اقدام کنید

  • سلام خسته نباشید
    منم از طریق یک صفحه اینستگرام به نام سوپر بلک جامیکا خرید کردم
    الان یک سوال دارم خدمتون من قهوه و سبوس را از طریق همان کانال خرید کردم الان بنظرم دمنوش لاغریش هم بخرم خوبه
    آیا شعبه ای در شمال تهران دارید؟ یا حتما اینترنتی باید باشد

    • این پیجی که معرفی کردید رو ما نمی شناسیم و کلا نمی تونیم اصالت محصولاتی که توسط پیجهای اینستاگرام فروخته میشه رو تایید کنیم. در خریدتون دقت کنید تا محصول اصلی رو با کیفیت اصلی تهیه کنید.

      جهت دریافت مشاوره دقیق لطفا با شماره تلفن قرار داده شده در سایت تماس بگیرید و یا از طریق واتس اپ اقدام کنید

    • تنها راه کنترل ویروس HPV تقویت سیستم ایمنی بدن هست چرا که این بیماری ویروسی بوده و برای دفع و کنترل آن سیستم ایمنی بدن باید تقویت شود
      قهوه ی گانودرما هم چون می تواند تاثیرات مثبت و قابل توجهی بر روی سیستم ایمنی بدن بگذارد می تواند برای کنترل این ویروس در بدن موثر عمل بکند

    • خیر متاسفانه نمیشناسیم ایشون را

      لطفا در خرید خود دقت کنید و محصولات را از جای معتبر تهیه کنید و براساس یک مشاوره ی تخصصی و صحیح مصرف رو شروع کنید. سپاسگزارم

      • هر کس اسمی داده خدمتتون میگین که نمیشناسین..وارد سیستم میکنین و بعد جواب میدین یا کلاً به همه همین جوابو میدین؟که در اینصورت مشاورین و بازاریاباتونو دچار مشکا میفرمایین

        • مشاورین ما به صورت تخصصی و معتبر فقط از طریق پنل ارتباطی ما یعنی شماره ی تماس قرار داده شده در داخل سایت و یا پیام از طریق واتس اپ به شما مشاوره می دهند
          بدیهی ست اسامی که میفرمایید مربوط به ویزیتورهایی هست که بیشتر در اینستاگرام فعالیت می کنند و تعدادشون واقعا خیلی زیاد هست که طبیعتا ما نه می شناسیمشون و نه اونها رو تایید یا رد می کنیم چون هر روز هم به تعدادشون هم اضافه میشه.
          توصیه ما دریافت مشاوره تخصصی قبل از ثبت سفارش و خرید از جای معتبر می باشد راهنمایی های لازم در این زمینه داخل سایت قرار دارد

    • ما متاسفانه ایشون را نمیشناسیم

      لطفا در خرید خود دقت کنید و محصولات را از جای معتبر تهیه کنید و براساس یک مشاوره ی تخصصی و صحیح مصرف رو شروع کنید. سپاسگزارم

  • با سلام..دو حالت داره..یا محصولاتشون اصل هست و یا تقلبی..اگه اورجیناله از شما خریداری کردن..پس لطفا باهاشون قرارداد نبندین..تا جلوی ضرر ملت بدبخت گرفته بشه و مردم بیچاره فقط از خود شرکت شما خریداری کنن..اگه هم تقلبیه ک بحثش جدا هست..الان محصولی ک واسه من اومد کاملا پلمپ بود..چطور بفهمم اصله یا تقلبی؟!!….

    • ببینیدکسانی که از ما خرید میکنند اعلام نمی کنند که قصد فروش مجدد محصولات رو دارند و این موضوع رو هم نمیشه تشخیص داد ولی متاسفانه خیلی ها محتویات داخلی ساشه های اصلی رو با قهوه ی معمولی تغییر میدن و یا ساشه های تاریخ گذشته رو داخل جعبه های گانودرمای تاریخ دار قرار میدن که هیچ کدوم از اینها هم قابل تشخیص نیست.
      تنها راه اطمینان از خرید محصول اصلی سفارش از مراکز معتبر عرضه ی این محصول هست

      • عذر میخوام چطور مشخص نیس؟!!وقتی توی حجم زیاد ازشرکت شما خریداری کنن واضحه ک برای مصرف شخصی نمیخوان و قصد فروش مجدد رو دارن!!!من اگه شخصا خودم بخوام نهایت یکی دو بسته سفارش میدم.!!
        در حال حاضر روی بسته های قهوه من تاریخ پرس شده هست..میتونم اطمینان کنم؟
        متاسفانه این پیج مشخص نکرد چ محصولی رو میفرسته و فقط گفت یه پودر گیاهی هست..
        خدا لعنتشون کنه..تو این اوضاع گرونی اینهمه پول بدی آخرش هم شک داشته باشی ک محصولت سالمه یا نه؟!!میترسم هزار جور مواد مختلف دیگه ای باشه ک باعث هزار درد و مرض بشه.

        • حرف شما درسته کاملا ولی اینکه کسی تعداد بالا خریداری می کند الزاما نشان دهنده ی اینکه قصد فروش مجدد این محصول را دارد نیست چرا که بسیاری از افراد به تعداد برای اعضای خانواده ی خود خریداری می کنند یا بسیاری از عزیزان ساکن در شهرستانها و روستا ها به دلیل مشکلات عبور و مرو و دسترسی درست به اینترنت و یا … در زمان سفارش به تعداد مصرف چندین ماه محصول را خریداری می کنند.

          فقط باید در هنگام خرید دقت کنید و از جای معتبر محصول را دریافت کنید

  • سلام ازتون سوال پرسیدم پاسخگوش نبودین
    مشاورینتون ادعای بازگشت وجه دارن در صورته عدم تاثیر و برای خیلیها این مشکل پیش اومده ولی پاسخگو نیستن باید چسکار کنیم الان ما؟ الان چجوری پیامم تکراری شده وقتی جوابی نگرفتم؟

    • دوست عزیز تمام سوالاتی که پرسیده میشن پاسخ داده میشن
      ما فقط و فقط نسبت به آنچه که بر روی سایت قرار میگیرد پاسخگو هستیم و راه برقراری ارتباط با مشاوران ما فقط شماره های قرار داده شده بر روی سایت رسمی گانودرما دات آی آر هست و نه جاهای دیگه پس اون افرادی که شما باهاشون صحبت کردین و به شما قول بازگشت وجه رو دادن ارتباطی با ما و مجموعه ی ما ندارند

      با توجه به تعدد کلاه برداران و متخلافان در رابطه با محصولات گانودرما در خرید محصولات بیشتر دقت کنید و از جاهای معتبر تهیه کنید تا مشکلات این چنینی براتون به وجود نیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.