سوالات متداول درباره گانودرما

سوالات متداول درباره گانودرما و قهوه گانودرما

سوالات متداول درباره گانودرما و قهوه گانودرما

فهرست مطالب

هر قهوه با هر طعم، خواص جداگانه دارد یا فقط وجود خود قارچ گانودرما دارای همه این خواص است؟

خواص گفته شده مربوط به قارچ گانودرما می باشد و در تمامی طعمها وجود دارد اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که با قرار گرفتن گانودرما در کنار مواد مختلف مثل قهوه، کاکائو، شیر، جینسینگ و … برخی از خواص آن پررنگ تر شده و برای هر مشکل و یا هر بیماری، کاربرد بیشتری پیدا می کند.
جهت مطالعه بیشتر: خواص گانودرما

من بعد از مصرف گانودرما احساس کرده ام حالم بدتر شده و حتی شروع به جوش زدن هم کرده ام، آیا این موضوع طبیعی است؟

گانودرما به عنوان یکی از قویترین سمزداهای طبیعی در جهان شناخته می شود، و قطعا پروسه ی سمزدایی با برون ریزی همراه می باشد که این برون ریزی به شکلهای مختلفی از جمله جوش، خلت، تعریق، ادرار و مدفوع (به شکل اسهال در برخی افراد)، حالت تهوع و استفراغ و بعضا سردردهای خفیف خود را نشان می دهد؛ که به هیچ وجه جای نگرانی نیست و بعد از مدتی و با تداوم مصرف این نشانه ها از بین خواهد رفت.
جهت مطالعه بیشتر: مرحله دوم تاثیرات گانودرما

آیا محصولات دکتر بیز تخفیف دارند و یا می توان در ازای خرید تعداد بیشتر، محصولات را با قیمت پایینتری تهیه کرد؟

شرکت دکتر بیز یک شرکت تخصصی در حوزه ی تولید محصولات سلامت محور می باشد که محصولات خود را به صورت کاملا انحصاری و با قیمت مصوب و مشخص عرضه می کند. پس در نتیجه قیمت محصولات همواره مقداری مشخص و ثابت می باشد و هیچ تخفیف در ازای خرید بیشتر، به محصولات تعلق نمی گیرد.
در واقع مهمترین نشانه برای اینکه متوجه شویم محصولی که تهیه میکنیم اصل هست و آیا محصول مستقیم خود شرکت بیز می باشد یا خیر، توجه به همین قیمت محصول خریداری شده است چون اگر پایینتر از مقدار مشخص تعریف شده باشد اون محصول به هیچ وجه از کمپانی بیز خریداری نشده است.

لازم به ذکر است که در برخی مقاطع رمانی، تخفیفاتی جزئی از طرف شرکت بیز به طور رسمی اعلام می شود که اولا مقدار این تخفیفات مشخص و محدود بوده و ثانیا در مدت زمان کوتاهی ( مثلا ۱ روزه یا ۳ روزه) این تخفیف اعمال می شود که از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

دلیل وجود محصولات با قیمت های مختلف و پایینتر در برخی از سایت ها و پیج های اینستاگرامی چیست؟

محصولاتی که با قیمت پایینتر در برخی از سایتهای واسطه ای و فروشگاهی مانند ترب و … و یا پیج های اینستاگرامی به فروش می رسند محصول اصلی و مستقیم شرکت دکتر بیز نبوده و با محصولات تاریخ گذشته اند و یا نمونه های تقلبی و دستکاری شده که توسط دلال ها و واسطه ها از طریق بستر سایت های واسطه ای معتبر و یا پیج های اینستاگرامی به فروش می رسند.

این مراکز به هیچ وجه مورد تایید شرکت بیز و سایت Ganuderma.ir نیستند.

آیا امکان مصرف گانودرمای خالص وجود دارد؟ یا اینکه می بایست حتما قهوه گانودرما را مصرف کرد؟

با وجود اینکه افرادبسیاری از مصرف گانودرمای خالص به جای فرآورده های گانودرما استفاده می کنند ولی توصیه می شود تا جایی که می شود از قارچ گانودرمای خالص کمتر استفاده شود.

دلیل اول اینکه مصرف گانودرما به صورت پودر شده و یا جوشانده شده در آب می تواند منجر به تولید سم در بدن و آسیب رساندن به اعضای مختلف بدن محصوصا کبد شود.

دلیل دوم اینکه گانودرما گونه های فراوانی دارد که ارزشمندترین و پر خاصیت ترین گونه ی آن، گونه ی گانودرما لوسیدوم می باشد که بسیار کمیاب و گران قیمت بوده و در حال حاضر در ایران، کمپانی دکتر بیز اولین و تنها کمپانی دارنده ی مجوز رسمی واردات و فرآوری گانودرما لوسیدوم می باشد و سایر برندها و قارچهای موجود در بازار فاقد مجوز رسمی و استاندارد های معتبر می باشند.
پس در نتیجه پیدا کردن قارچ گانودرمای خالص هم گرانتر هست و هم سختتر.

دلیل سوم اینکه، بهترین حالت مصرف گانودرما، حالت فرآوری شده ی آن می باشد که در حال حاضر در جهان بهترین ماده ی مکمل گانودرما لوسیدوم، قهوه بوده که علاوه بر اضافه کردن خواص جدید به آن باعث افزایش جذب و تاثیرگذاری گانودرما در بدن نیز می شود.
پس در نتیجه با مصرف قهوه ی گانودرما، در واقع از تمام ظرفیت اثر بخشی قارچ بهره مند می شویم.
جهت مطالعه بیشتر: همه چیز درباره قهوه گانودرما + خرید قهوه گانودرما اصل

می توان قارچ گانودرما را به صورت جداگانه تهیه کرد و به صورت خانگی با قهوه ترکیب کرد و نوشید؟

قارچ گانودرما یک گیاه به شدت واکنش پذیر و حساس بوده و کوچکترین اشتباهی در ترکیب آن با مواد دیگر نه تنها برایمان هیچ خاصیتی نخواهد داشت بلکه می تواند منجر به وارد شدن صدمات بسیار جدی به بدن هم بشود.

از طرفی ترکیب گانودرما با مواد مختلف، نیاز به داشتن دانش کامل آزمایشگاهی و آگاهی کامل از قارچ گانودرما است. به همین دلیل است که امروزه کمپانی های کمی در دنیا موفق یه تولید و فرآوری گانودرما با قهوه شده اند.
جهت مطالعه بیشتر: قارچ گانودرما در ایران

آیا گانودرما باعث درمان صد در صد می شود؟

گانودرما یک قارچ منحصر به فرد با خواص فراوان بوده که امروزه در دنیا کاربرد بسیاری در زمینه های مختلفی از جمله سلامتی، زیبایی، تغذیه، ورزش و … پیدا کرده است، اما خوب است بدانیم که گانودرما بیشتر از اینکه یک دارو باشد، یک مکمل بسیار ویژه و کاربردی است که می تواند تاثیرات مثبت بسیاری داشته باشد.
بهتر است که بگوییم گانودرما یک پیشگیری کننده ی فوق العاده است که مانع از ابتلای ما به خیلی از مشکلات و بیماری ها می شود و همچنین کمک بسیار زیادی به بهبود و درمان بیماریهایی که به آنها مبتلا هستیم می کند نه اینکه صد در صد درمان می کند.
جهت مطالعه بیشتر: گانودرما چیست

گانودرما را برای چه مدتی باید مصرف کرد؟

مدت زمان مصرف گانودرما وابسته به عوامل متعددی می باشد، عواملی مثل علت مصرف گانودرما، نوع بیماری و فرد مصرف کننده. به عنوان مثال تاثیر آن بر روی بدن کسی که ورزش می کند و رژیم غذایی خود را هم رعایت میکند بسیار سریعتر از کسی خواهد بود که این کارها را نمی کند.
و یا علائم اثر بخشی گانودرما در فردی که بیماری اش خفیف تر باشد، زودتر خود را نشان می دهد به نسبت کسی که بیماری در بدنش پیشرفت کرده باشد.

اما به صورت کلی حداقل مدت زمان مصرف گانودرما ۴ الی ۶ ماه میباشد که دقیقتر آن توسط مشاورین مجرب Ganuderma.ir و پس از بررسی شرایط و وضعیت مصرف کنندگان به آنها گفته خواهد شد.
جهت مطالعه بیشتر: مراحل تاثیرات گانودرما

گانودرما را به چه مقدار باید مصرف کرد؟

میزان مصرف گانودرما بستگی به نوع بیماری و یا دلیل مصرف گانودرما دارد که توسط مشاوران و متخصصان این حوزه باید مشخص شود.
اما مقدار مجاز مصرف گانودرما برای هر فرد به صورت روزانه ۴ گرم می باشد و با توجه به اینکه بسته های قهوه گانودرما دکتر بیز به صورت ساشه ای فرآوری شده اند، در هر ساشه به مقدار ۲گرم پودر قارچ گانودرما وجود دارد که در نتیجه مصرف بیش از ۲ساشه آن در طول یک روز به هیچ وجه توصیه نمیگردد.
جهت مطالعه بیشتر: مراحل تاثیرات گانودرما

گانوتراپی چیست؟

به پیشگیری و کنترل بیماریها، اختلالات و نواقص تغذیه ای توسط قارچ گانودرما، گانوتراپی گفته میشود که مدت زمان لازم برای کامل کردن یک دوره ی گانوتراپی ۳ سال می باشد که در این مدت تمامی مراحل تاثیرات گانودرما به صورت کامل اتفاق می افتد و بالاترین میزان اثر گذاری گانودرما را شامل می شود.
جهت مطالعه بیشتر: مراحل تاثیرات گانودرما

مگر می شود یک قارچ این همه خاصیت داشته باشد و این همه کار از آن بربیاید؛ چطور ممکنه؟

شاید باور این موضوع که یک قارچ بتواند این همه خاصیت داشته باشد و این حجم عظیم کارایی و سودمندی را در خود جای دهد کمی سخت باشد. ولی بد نیست که بدانیم، در واقع وجود چهار مولفه ی بسیار ارزشمند و کمیاب، آن هم در کنار یکدیگر در قارچ گانودرما، باعث تبدیل شدن این قارچ به یک ماده ی خوراکی فوق العاده شده است؛

ژرمانیوم ارگانیک، پلی ساکاریدها، تری ترپن ها، سوپر اکسید دیسموتاز چهار مولفه ای هستند که باهم و یکجا در درون قارچ گانودرما جای گرفته اند. اتفاقی که به ندرت نمونه اش در ماده ای دیگر در طبیعت پیدا میشود.
جهت مطالعه بیشتر: گانودرما چیست

بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز چه زمانی است؟

مصرف قهوه های گانودرما از لحاظ زمان مصرف (صبح، ظهر، بعد از ظهر، عصر، غروب، شب) حساسیت خاصی ندارد، ولی بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز، زمانیست که معده نه خیلی پُر باشد و نه خیلی خالی؛ به عنوان مثال صبح ها بعد از صبحانه و یا عصر ها بعد از عصرانه زمان مناسبی می باشد.

نکته ی مهم بعدی در رابطه با بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز این است که اگر این محصول ترجیحا در یک بازه ی زمانی مشخص و به صورت روزانه مصرف شود خیلی بهتر و موثر تر خواهد بود.

می توان گانودرما را به صورت ناشتا و با معده خالی مصرف کرد؟

نکته ی حائز اهمیت این است که، در هنگام مصرف گانودرما، بهتر است که معده خالی نباشد و ترجیحا قبل از نوشیدن و یا همراه با صرف  قهوه های گانودرما یک چیز سبک مثل یک تکه کیک میل شود.
البته این بدین معنا نیست که معده پُر باشد و مثلا بلافاصله بعد از غذا بهتر است قهوه ی گانودرما مصرف نشود.

مصرف قارچ گانودرما چقدر برای ترک اعتیاد موثر است؟

قارچ گانودرما باعث ترک اعتیاد نمی شود بلکه به فردی که تصمیم به ترک گرفته و در پروسه ی ترک است کمک می کند تا این دوران را با سرعت بیشتر و سختی های کمتری پشت سر بگذارد.

قارچ گانودرما با منظم کردن ترشح دوپامین در بدن که اصلی ترین عامل وسوسه برای استفاده ار مواد به حساب می آید، میل به مصرف مواد مخدر را کمتر می کند و با تقویت قوای جسمانی، از ضعف بدنی در حین ترک جلوگیری می کند.

آیا قهوه سوپریم گانودرما برای زود انزالی مناسب است؟

نظرات در باره ی قهوه سوپریم گانودرما بسیار است و یکی از اصلی ترین پرسش ها این است که آیا قهوه سوپریم برای زود انزالی مناسب است یا خیر؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم که زود انزالی موضوعیست که می تواند دلایل متعددی برای آن وجود داشته باشد و قبل از هرچیزی باید غلت زود انزالی مشخص شود. اما به صورت کلی می توان گفت مصرف قهوه سوپریم گانودرما می تواند در پروسه ی درمانی زود انزالی نقش داشته باشد نه اینکه باعص درمان آن شود.

قهوه سوپریم گانودرما می تواند ترشح هورمون های جنسی از جمله تستسترون را بهبود داده، پروسه ی اسپرم سازی را تقویت کرده و باعث افزایش سرعت تحرک اسپرم ها هم بشود.

از کجا مطمئن بشوم که محصول اورجینال و اصلی را تهیه می کنم؟

سایت تخصصی Ganuderma.ir به صورت مستقیم با کمپانی دکتر بیز در ارتباط بوده و با تهیه ی مستقیم محصولات از این کمپانی، این محصول را در سریعترین زمان ممکن و به شکلی کاملا حرفه ای و تخصصی و در فضایی کاملا امن به شما عزیزان عرضه میکند. فروشگاه گانودرما
همچنین در اینستاگرام نیز ما با نام ganuderma.ir در راستای سهولت در امر سفارشات و بهبود ارتباطات با مشتریان و افزایش کیفیت مشاوره تخصصی به شما عزیزان خدمت رسانی میکنیم. جهت مطالعه بیشتر: همه چیز درباره قهوه گانودرما + خرید قهوه گانودرما اصل

اطلاع از اخبار از طریق پیامک:




207 دیدگاه در “سوالات متداول درباره گانودرما و قهوه گانودرما

  • باسلام برای زگیل تناسلی به من قهوه ی سوپیریم و موکا دادن باتوجه به گفته شما قهوه سوپریم رایساعت بعد صبحانه و موکاراعصر چه ساعتی میل کنیم ممنون.

    • گانودرما را زمانی میل کنید که معدتون نه خیلی خالی باشد و نه خیلی پر و ترجیحا در یک بازه ی زمانی مشخص.
      جهت مشاوره ی تخصصی گانوتراپی عضو باشگاه مشتریان ما شوید.

    • خیر؛ اتفاقا برعکس باعث تنظیم و تقویت کبد شده و میتونه باعث افزایش سرعت در بازسازی سلولهای کبدی نیز بشود

  • سلام
    یجا به من گفتن با معده خالی استفاده کنم قهوه موکا رو، ینی یک ساعت قبل از صبحانه، آیا درسته؟

    • به صورت کلی بهترین زمان برای مصرف گانودرما زمانیست که معده نه خیلی خالی هست و نه خیلی پر به عنوان مثال ۱ساعت بعد از صرق صبحانه

  • سلام.خدا قوت.گانو درما یا همون تراپی واسه مشکل شنوایی خوبه.من از یکی داخل اینستاپرسید گفت باید ۱۸بسته استفاده کنی به مدت۶ماه هر بسته ۲۰روزه۶۶۰درسته؟ممنون میشم راهنمایی کنید.

  • سلام وقت بخیر
    دخترم ۱۳سالش هست .اضافه وزن داره .پریودی نامنظم . گانودرما بهش کمک میکنه …. باتوجه به سنش ضرری نداره؟ چه نوع آن رو پیشنهاد میدید؟

    • اصولا برای افراد زیر ۱۸ سال مصرف گانودرما توصیه نمیشه، ما بهتون توصیه میکنیم برای مشکل اضافه وزن برنامه ی ورزشی مرتب روزانه برای دخترتون تعریف کنید و برای تنظیم دوره ی عادت ماهیانش حتما به یک متخصص زنان مراجعه کنید همچنین اگر تمایل به مصرف گانودرما دارند توصیه میکنیم با روزی نصفه ساشه طعم موکا مصرف رو شروع کنند.
      جهت مشاوره تخصصی لطفا فقط با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس حاصل کنید.

  • سلام وقتتون بخیر من خیلی لاغر هستم و خیلی پر خواب باید چه نوع گانودرما استفاده کنم که اینقدر بی حال نباشم و سرحال باشم؟

    • دلایل بی حالی میتواند کم خونی و یا غلظت خون باشد توصیه میکنیم حتما یک چکاپ کامل بدین تا وضعیت سلامتی و درونی بدنتون مشخص بشه ضمن اینکه مصرف گانودرما هات چاکلت میتواند با منظم کردن عملکرد قلب و عروق بر روی غلظت خون و کم خونی تاثیرات موتری داشته باشد.

  • با سلام من کیست تخمدان دارم ایا موکا رویش اثر داره؟
    ۶ ماه هات شاکلت خوردم
    ۲ ماه قطع کردم الان دارم موکا میخورم

    • میتواند تاثیر گذار باشد. بهتره طعم لاته میل کنید.
      لطفا جهت مشاوره ی دقیقتر و تخصصی تر فقط با شماره های قرار داده شده داخل سایت تماس بگیرید

  • سلام من بیماری ای ال اس دارم دیسک گردن و دیسک کمر هم دارم و پنج ماهه دارم از گاندورما سوپریسم استفاده میکنم اوایلش سینه ام جوش زد سه ماه مریض شدم و قهوه را ترک کرده بودم در مدت و الان چهار ماهه که دارم دوباره مصرف می‌کنم وهر وقت مصرف می‌کنم شادابی قدرت
    درصحبت کردن راه رفتن رااحساس میکنم وروزی سه ساشه استفاده میکنم قبلا هانمی تونستم آب دهنمرا کنترل کنم ولی الان خیلی خوب هستم به نظرشماروزی به چهار ساشه افزایش دهم یانه

    • خیر؛ حد مجاز مصرف گانودرما برای یک فرد بالغ نهایت روزی ۴ گرم هست.
      هر ساشه قهوه ی گانودرمای دکتر بیز محتوی ۲ گرم گانودرما هست در نتیجه حد مجاز مصرف روزی ۲ساشه است و ن۸ه بیشتر از اون.

  • سلام خسته نباشید من از فروردین امسال شروع کردم به خوردن گانودرما سوپریم صبح ها قبل از صبحانه ؛پریودم قبل از مصرف گانودرما هفت هشت روزی با تاخیر بود؛ماه اول هم که استفاده کردم بعد از ۸روزتاخیر پریود شدم اما این ماهی الان ۲۰روزه که از پریودیم گذشته و نشدم ؛وقتی ۸روز بود گذشته بود بیبی چک زدم منفی بود الانم ۲۰روزه و هیچ علائمی از بارداری احتمالی هم ندارم ؛میشه راهنماییم کنید چون ده سال هشت سابقه نازایی دارم و الانم به همین منظور دارم استفاده میکنم الان نمیدونم قطع کنم ادامه بدم چیکار کنم ؟؟؟؟

    • توصیه میکنم مصرف رو ادامه بدین چون اگر از ابتدای فروردین مصرف رو شروع کردین مدت زمان زیادی از مصرفتون نمیگذره و بهتره که حداقل ۶ ماه مصرف کنید.
      ترجیحا ناشتا میل نکنید گانودرما رو مخصوصا طعم سوپریم، بهترین زمان مصرف نیک ساعت الی یک ساعت بعد از صرف صبحانه است که معدتون نه خیلی خالی باشه و نه خیلی پر.
      جهت مشاوره دقیقتر و تحصصی تر لطفا فقط با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید.

  • سلام من برا لاغری گرفتم بچه هم شیر میدم بچم‌یک‌سال و یک‌ماهشه میتونم مصرف کنم بهم گفتن بچت تا حد مرگ میره اگ‌مصرف کنی و بخاطرجیسینگ بچت پیش فعال میشه این راسته عایا ؟من مصرف کنم یا ن؟

    • ببنید مصرف گانودرما برای بانوانی که باردار هستند یا در دوران شیردهی به فرزندان خود هستند ممنوع هست؛ دلیلش هم خاصیت سمزدایی گانودرماست که میتواند از طریق شیر مادر خارج شود و به کودک آسیب وارد کند.

  • سلام وقتتون بخیر
    من یه مقدار افت فشار دارم و در شرایطی که استرس داشته باشم ضربان قلبم بالا میره. چن وقت پیش واسه اینکه وزنم بالا بره و اشتهام افزایش پیدا کنه هات چاکلت رو از طریق مشاورا سفارش دادم. الان باخوندن مطالب بالا به شک افتادم. مشکلی نیست اگه مصرف کنم؟ موثره؟

  • با سلام
    به من قهوه سوپریم رو برای لاغری پیشنهاد کردن منم خریدم ولی نمیدونم چجوری مصرف کنم میشه لطفا راهنماییم کنید که چجوری مصرف کنم

    • داخل یک فنجان آب جوش حل کنید و میل کنید.
      بهترین زمان برای مصرف در مواقعی هست که معدتون نه خیلی خالی باشه و نه خیلی پر مثلا یک ساعت بعد از صبحانه

  • به من برای لاغری و کاهش وزن سوپریم معرفی کردن منم تهیه کردم ولی نمیدونم چجوری باید مصرف کنم میشه راهنماییم کنید لطفا

    • داخل یک فنجان آب جوش حل کنید و میل کنید.
      بهترین زمان برای مصرف در مواقعی هست که معدتون نه خیلی خالی باشه و نه خیلی پر مثلا یک ساعت بعد از صبحانه

        • در رابطه با قهوه ی گانودرما مشکلی نیست و بهترم هست که نیم ساعت قبل از فعالیت بدنی روزانتون میل کنید که باعث چربی سوزی بیشتر میشه

          لطفا برای دریافت مشاوره ی تخصصی و رایگان فقط از طریق شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید و یا داخل واتس اپ پیام دهید (بر روی آیکون واتس اپ در کنار شماره کلیک کنید)

  • سلام خسته نباشید من IBDدارم و بیماری انسداد مجرای صفرا الان دوازه روزه گانودرما میخورم ولی اسهال دارم و بعدش خون دیدم

    • این شرایط طبیعی هست چرا که گانودرما به دلیل دارا بودن خواص سمزدایی، بعد از مصرف برون ریزی هایی را برای فرد مصرف کننده ایجاد میکند که در افراد مختلف یه شکلهای مختلفی از جمله اسهال، خلت، حالت تهوع، تعریق و … دیده میشود.
      البته نکته ی بسیار مهم برای شما این است که فقط از طعم لاته استفاده کنید.
      جهت مشاوره تخصصی فقط با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرین.

  • سلام من ازمایش پاپ اسمیر دادم مثبت شد ولى زیگیل نداشتم از قهوه سوپریم استفاده کردم الان بعد استفاده دو بسته از قهوه برام زیگیل درومده!!!!! ایا طبیعى هستش؟

    • زگیل ها در شرایط مختلفی ظاهر میشوند. این امکان وجود دارد که ویروس در بدن شما باشد ولی زگیلی مشاهده نکنید و بعد از چندروز و یا چند هفته زگیلها نمایان بشوند.
      مصرف گانودرما میتواند باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شما و در نتیجه کنترل بیماریتون بشود

      • بله می تواند تاثیرگذار باشد و مانع از رشد و افزایش سایز کیست شود
        لطفا جهت مشاوره دقیق تر با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید و یا با همین شماره از طریق واتس اپ پیام دهید.

        • سلام. من کف پاهام زگیل میزنه میخوام ازقهوه گانودرما استفاده کنم. ولی شنیدم باعث لاغری میشه. من خودم لاغر هستم. از چه نوعی باید استفاده کنم؟؟

          • قهوه ی گانودرما درواقع متابولیسم بدن رو منظم میکنه که به شما کمک میکنه به وزن ایده آل برسید؛ البته مصرف قهوه ی گانودرما منجر به افزایش گردش خون در بدن و در نهایت چربی سوزی طبیعی بدن نیز خواهد شد که اگر توده چربی در بدن ندارید جای نگرانی نیست.
            جهت مشاوره ی دقیقتر لطفا با شماره ی قرار داده شده در داخل سات تماس بگیرید.

  • سلام، من مجردم و سه روزه که مصرف گانودرما رو برای بیماری تنبلی تخمدان شروع کردم چند ساله با مصرف دارو هیچ نتیجه ای نگرفتم، دیگه حاضر نیستم دارو مصرف کنم برای درمان بیماریم با این قهوه چه مراقبت ها و درمانهای مکملی توصیه میکنید؟ مشاورم گفته بعد از شش ماه مصرف درمان میشم، همچین چیزی ممکنه؟ هزینه هاش برام سنگینه چیکار کنم که مصرف این قهوه تاثیرش بیشتر بشه؟

    • نکته ی مهم اینکه گانودرما دارو نیست که درمان کنه و یک مکمل غذایی هست که باعث کنترل و عدم پیشرفت بیماری میشه
      پس گفتن این حرف که بعد از ۶ ماه درمان میشین خیلی علمی و حرفه ای نیست ( این رو به مشاورتون بگین)
      برای این موضوع حتما به پزش مراجعه کنید و در کنار توصیه های پزشکیتون گانودرما رو مصرف کنید پون ما گانوتراپیست هستیم نه پزشک
      البته مشورت با پزشک الزاما به معنای مصرف داروهای شیمیایی نیست.
      جهت مشاوره تخصصی فقط با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرین.

  • با سلام
    من کیست تخمدان از نوع انرومتریوز داشتم سال ۹۳ یک بار جراحی کردم و بعد از چند ماه دوباره عور کرد. حدود ۵ ماه است که شروع کردم به مصرف قهوه گانودرمای سوپریم و هر روز صبح ها قبل از صبحانه بدون حتی یک روز وقفه مصرف کرده ام و فعلا مصرف می کنم. حدود ۱۰ روز پیش دچار تنگی نفس و درد کمر و ناحیه پایین شکم شدم که اولش زیاد بود ولی بعدش به مرور زمان کم شد و سپس خوب شدم. دوباره از پریروز با دچار همین علایم شدم درد در قسمت پشت و ناحیه شکم و تنگی نفس. نمیدونم این علائم مربوط به استرس شرایط موجود (کرونا) هست یا مربوط به مصرف گانودرما. لطفا راهنماییم کنید خیلی نگران هستم. به خاطر شرایط فعلی دوست ندارم بیرون برم و آزمایش و سونوگرافی و… انجام بدم.
    من بی صبرانه منتظر راهنمایی های شما هستم.
    با تشکر

    • بهتره برای مشکلی که فرمودید طعم لاته رو مصرف کنید چون طعم موکا کمی قوی هست برای مشکل شما.
      همچنین بهتره که حتما با پزشک خودتون مشورت کنید.
      بهترین زمان برای مصرف گانودما زمانیه که معدتون نه خیلی خالی باشه و نه خیلی پر مثلا ۱ ساعت بعد از صبحانه
      جهت مشاوره تخصصی فقط با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.