سوالات متداول درباره گانودرما

سوالات متداول درباره گانودرما و قهوه گانودرما

سوالات متداول درباره گانودرما و قهوه گانودرما

فهرست مطالب

هر قهوه با هر طعم، خواص جداگانه دارد یا فقط وجود خود قارچ گانودرما دارای همه این خواص است؟

خواص گفته شده مربوط به قارچ گانودرما می باشد و در تمامی طعمها وجود دارد اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که با قرار گرفتن گانودرما در کنار مواد مختلف مثل قهوه، کاکائو، شیر، جینسینگ و … برخی از خواص آن پررنگ تر شده و برای هر مشکل و یا هر بیماری، کاربرد بیشتری پیدا می کند.
جهت مطالعه بیشتر: خواص گانودرما

من بعد از مصرف گانودرما احساس کرده ام حالم بدتر شده و حتی شروع به جوش زدن هم کرده ام، آیا این موضوع طبیعی است؟

گانودرما به عنوان یکی از قویترین سمزداهای طبیعی در جهان شناخته می شود، و قطعا پروسه ی سمزدایی با برون ریزی همراه می باشد که این برون ریزی به شکلهای مختلفی از جمله جوش، خلت، تعریق، ادرار و مدفوع (به شکل اسهال در برخی افراد)، حالت تهوع و استفراغ و بعضا سردردهای خفیف خود را نشان می دهد؛ که به هیچ وجه جای نگرانی نیست و بعد از مدتی و با تداوم مصرف این نشانه ها از بین خواهد رفت.
جهت مطالعه بیشتر: مرحله دوم تاثیرات گانودرما

آیا محصولات دکتر بیز تخفیف دارند و یا می توان در ازای خرید تعداد بیشتر، محصولات را با قیمت پایینتری تهیه کرد؟

شرکت دکتر بیز یک شرکت تخصصی در حوزه ی تولید محصولات سلامت محور می باشد که محصولات خود را به صورت کاملا انحصاری و با قیمت مصوب و مشخص عرضه می کند. پس در نتیجه قیمت محصولات همواره مقداری مشخص و ثابت می باشد و هیچ تخفیف در ازای خرید بیشتر، به محصولات تعلق نمی گیرد.
در واقع مهمترین نشانه برای اینکه متوجه شویم محصولی که تهیه میکنیم اصل هست و آیا محصول مستقیم خود شرکت بیز می باشد یا خیر، توجه به همین قیمت محصول خریداری شده است چون اگر پایینتر از مقدار مشخص تعریف شده باشد اون محصول به هیچ وجه از کمپانی بیز خریداری نشده است.

لازم به ذکر است که در برخی مقاطع رمانی، تخفیفاتی جزئی از طرف شرکت بیز به طور رسمی اعلام می شود که اولا مقدار این تخفیفات مشخص و محدود بوده و ثانیا در مدت زمان کوتاهی ( مثلا ۱ روزه یا ۳ روزه) این تخفیف اعمال می شود که از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

دلیل وجود محصولات با قیمت های مختلف و پایینتر در برخی از سایت ها و پیج های اینستاگرامی چیست؟

محصولاتی که با قیمت پایینتر در برخی از سایتهای واسطه ای و فروشگاهی مانند ترب و … و یا پیج های اینستاگرامی به فروش می رسند محصول اصلی و مستقیم شرکت دکتر بیز نبوده و با محصولات تاریخ گذشته اند و یا نمونه های تقلبی و دستکاری شده که توسط دلال ها و واسطه ها از طریق بستر سایت های واسطه ای معتبر و یا پیج های اینستاگرامی به فروش می رسند.

این مراکز به هیچ وجه مورد تایید شرکت بیز و سایت Ganuderma.ir نیستند.

آیا امکان مصرف گانودرمای خالص وجود دارد؟ یا اینکه می بایست حتما قهوه گانودرما را مصرف کرد؟

با وجود اینکه افرادبسیاری از مصرف گانودرمای خالص به جای فرآورده های گانودرما استفاده می کنند ولی توصیه می شود تا جایی که می شود از قارچ گانودرمای خالص کمتر استفاده شود.

دلیل اول اینکه مصرف گانودرما به صورت پودر شده و یا جوشانده شده در آب می تواند منجر به تولید سم در بدن و آسیب رساندن به اعضای مختلف بدن محصوصا کبد شود.

دلیل دوم اینکه گانودرما گونه های فراوانی دارد که ارزشمندترین و پر خاصیت ترین گونه ی آن، گونه ی گانودرما لوسیدوم می باشد که بسیار کمیاب و گران قیمت بوده و در حال حاضر در ایران، کمپانی دکتر بیز اولین و تنها کمپانی دارنده ی مجوز رسمی واردات و فرآوری گانودرما لوسیدوم می باشد و سایر برندها و قارچهای موجود در بازار فاقد مجوز رسمی و استاندارد های معتبر می باشند.
پس در نتیجه پیدا کردن قارچ گانودرمای خالص هم گرانتر هست و هم سختتر.

دلیل سوم اینکه، بهترین حالت مصرف گانودرما، حالت فرآوری شده ی آن می باشد که در حال حاضر در جهان بهترین ماده ی مکمل گانودرما لوسیدوم، قهوه بوده که علاوه بر اضافه کردن خواص جدید به آن باعث افزایش جذب و تاثیرگذاری گانودرما در بدن نیز می شود.
پس در نتیجه با مصرف قهوه ی گانودرما، در واقع از تمام ظرفیت اثر بخشی قارچ بهره مند می شویم.
جهت مطالعه بیشتر: همه چیز درباره قهوه گانودرما + خرید قهوه گانودرما اصل

می توان قارچ گانودرما را به صورت جداگانه تهیه کرد و به صورت خانگی با قهوه ترکیب کرد و نوشید؟

قارچ گانودرما یک گیاه به شدت واکنش پذیر و حساس بوده و کوچکترین اشتباهی در ترکیب آن با مواد دیگر نه تنها برایمان هیچ خاصیتی نخواهد داشت بلکه می تواند منجر به وارد شدن صدمات بسیار جدی به بدن هم بشود.

از طرفی ترکیب گانودرما با مواد مختلف، نیاز به داشتن دانش کامل آزمایشگاهی و آگاهی کامل از قارچ گانودرما است. به همین دلیل است که امروزه کمپانی های کمی در دنیا موفق یه تولید و فرآوری گانودرما با قهوه شده اند.
جهت مطالعه بیشتر: قارچ گانودرما در ایران

آیا گانودرما باعث درمان صد در صد می شود؟

گانودرما یک قارچ منحصر به فرد با خواص فراوان بوده که امروزه در دنیا کاربرد بسیاری در زمینه های مختلفی از جمله سلامتی، زیبایی، تغذیه، ورزش و … پیدا کرده است، اما خوب است بدانیم که گانودرما بیشتر از اینکه یک دارو باشد، یک مکمل بسیار ویژه و کاربردی است که می تواند تاثیرات مثبت بسیاری داشته باشد.
بهتر است که بگوییم گانودرما یک پیشگیری کننده ی فوق العاده است که مانع از ابتلای ما به خیلی از مشکلات و بیماری ها می شود و همچنین کمک بسیار زیادی به بهبود و درمان بیماریهایی که به آنها مبتلا هستیم می کند نه اینکه صد در صد درمان می کند.
جهت مطالعه بیشتر: گانودرما چیست

گانودرما را برای چه مدتی باید مصرف کرد؟

مدت زمان مصرف گانودرما وابسته به عوامل متعددی می باشد، عواملی مثل علت مصرف گانودرما، نوع بیماری و فرد مصرف کننده. به عنوان مثال تاثیر آن بر روی بدن کسی که ورزش می کند و رژیم غذایی خود را هم رعایت میکند بسیار سریعتر از کسی خواهد بود که این کارها را نمی کند.
و یا علائم اثر بخشی گانودرما در فردی که بیماری اش خفیف تر باشد، زودتر خود را نشان می دهد به نسبت کسی که بیماری در بدنش پیشرفت کرده باشد.

اما به صورت کلی حداقل مدت زمان مصرف گانودرما ۴ الی ۶ ماه میباشد که دقیقتر آن توسط مشاورین مجرب Ganuderma.ir و پس از بررسی شرایط و وضعیت مصرف کنندگان به آنها گفته خواهد شد.
جهت مطالعه بیشتر: مراحل تاثیرات گانودرما

گانودرما را به چه مقدار باید مصرف کرد؟

میزان مصرف گانودرما بستگی به نوع بیماری و یا دلیل مصرف گانودرما دارد که توسط مشاوران و متخصصان این حوزه باید مشخص شود.
اما مقدار مجاز مصرف گانودرما برای هر فرد به صورت روزانه ۴ گرم می باشد و با توجه به اینکه بسته های قهوه گانودرما دکتر بیز به صورت ساشه ای فرآوری شده اند، در هر ساشه به مقدار ۲گرم پودر قارچ گانودرما وجود دارد که در نتیجه مصرف بیش از ۲ساشه آن در طول یک روز به هیچ وجه توصیه نمیگردد.
جهت مطالعه بیشتر: مراحل تاثیرات گانودرما

گانوتراپی چیست؟

به پیشگیری و کنترل بیماریها، اختلالات و نواقص تغذیه ای توسط قارچ گانودرما، گانوتراپی گفته میشود که مدت زمان لازم برای کامل کردن یک دوره ی گانوتراپی ۳ سال می باشد که در این مدت تمامی مراحل تاثیرات گانودرما به صورت کامل اتفاق می افتد و بالاترین میزان اثر گذاری گانودرما را شامل می شود.
جهت مطالعه بیشتر: مراحل تاثیرات گانودرما

مگر می شود یک قارچ این همه خاصیت داشته باشد و این همه کار از آن بربیاید؛ چطور ممکنه؟

شاید باور این موضوع که یک قارچ بتواند این همه خاصیت داشته باشد و این حجم عظیم کارایی و سودمندی را در خود جای دهد کمی سخت باشد. ولی بد نیست که بدانیم، در واقع وجود چهار مولفه ی بسیار ارزشمند و کمیاب، آن هم در کنار یکدیگر در قارچ گانودرما، باعث تبدیل شدن این قارچ به یک ماده ی خوراکی فوق العاده شده است؛

ژرمانیوم ارگانیک، پلی ساکاریدها، تری ترپن ها، سوپر اکسید دیسموتاز چهار مولفه ای هستند که باهم و یکجا در درون قارچ گانودرما جای گرفته اند. اتفاقی که به ندرت نمونه اش در ماده ای دیگر در طبیعت پیدا میشود.
جهت مطالعه بیشتر: گانودرما چیست

بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز چه زمانی است؟

مصرف قهوه های گانودرما از لحاظ زمان مصرف (صبح، ظهر، بعد از ظهر، عصر، غروب، شب) حساسیت خاصی ندارد، ولی بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز، زمانیست که معده نه خیلی پُر باشد و نه خیلی خالی؛ به عنوان مثال صبح ها بعد از صبحانه و یا عصر ها بعد از عصرانه زمان مناسبی می باشد.

نکته ی مهم بعدی در رابطه با بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز این است که اگر این محصول ترجیحا در یک بازه ی زمانی مشخص و به صورت روزانه مصرف شود خیلی بهتر و موثر تر خواهد بود.

می توان گانودرما را به صورت ناشتا و با معده خالی مصرف کرد؟

نکته ی حائز اهمیت این است که، در هنگام مصرف گانودرما، بهتر است که معده خالی نباشد و ترجیحا قبل از نوشیدن و یا همراه با صرف  قهوه های گانودرما یک چیز سبک مثل یک تکه کیک میل شود.
البته این بدین معنا نیست که معده پُر باشد و مثلا بلافاصله بعد از غذا بهتر است قهوه ی گانودرما مصرف نشود.

مصرف قارچ گانودرما چقدر برای ترک اعتیاد موثر است؟

قارچ گانودرما باعث ترک اعتیاد نمی شود بلکه به فردی که تصمیم به ترک گرفته و در پروسه ی ترک است کمک می کند تا این دوران را با سرعت بیشتر و سختی های کمتری پشت سر بگذارد.

قارچ گانودرما با منظم کردن ترشح دوپامین در بدن که اصلی ترین عامل وسوسه برای استفاده ار مواد به حساب می آید، میل به مصرف مواد مخدر را کمتر می کند و با تقویت قوای جسمانی، از ضعف بدنی در حین ترک جلوگیری می کند.

آیا قهوه سوپریم گانودرما برای زود انزالی مناسب است؟

نظرات در باره ی قهوه سوپریم گانودرما بسیار است و یکی از اصلی ترین پرسش ها این است که آیا قهوه سوپریم برای زود انزالی مناسب است یا خیر؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم که زود انزالی موضوعیست که می تواند دلایل متعددی برای آن وجود داشته باشد و قبل از هرچیزی باید غلت زود انزالی مشخص شود. اما به صورت کلی می توان گفت مصرف قهوه سوپریم گانودرما می تواند در پروسه ی درمانی زود انزالی نقش داشته باشد نه اینکه باعص درمان آن شود.

قهوه سوپریم گانودرما می تواند ترشح هورمون های جنسی از جمله تستسترون را بهبود داده، پروسه ی اسپرم سازی را تقویت کرده و باعث افزایش سرعت تحرک اسپرم ها هم بشود.

از کجا مطمئن بشوم که محصول اورجینال و اصلی را تهیه می کنم؟

سایت تخصصی Ganuderma.ir به صورت مستقیم با کمپانی دکتر بیز در ارتباط بوده و با تهیه ی مستقیم محصولات از این کمپانی، این محصول را در سریعترین زمان ممکن و به شکلی کاملا حرفه ای و تخصصی و در فضایی کاملا امن به شما عزیزان عرضه میکند. فروشگاه گانودرما
همچنین در اینستاگرام نیز ما با نام ganuderma.ir در راستای سهولت در امر سفارشات و بهبود ارتباطات با مشتریان و افزایش کیفیت مشاوره تخصصی به شما عزیزان خدمت رسانی میکنیم. جهت مطالعه بیشتر: همه چیز درباره قهوه گانودرما + خرید قهوه گانودرما اصل

اطلاع از اخبار از طریق پیامک:




207 دیدگاه در “سوالات متداول درباره گانودرما و قهوه گانودرما

  • سلام ببخشید برای درمان ادنوم هیپوفیز که منجر به بالارفتن پرولاکتین و عدم عادت ماهیانه و بارداری میشه هم موثره؟اگر موثره کدوم قهوه و چه مدت؟

    • بله به صورت کلی مصرف قهوه ی گانودرما میتواند تمامی متابولیسم‌های درونی بدن از جمله ترشح هورمون‌های مختلف در بدن رو منظم کند، ضمن اینکه در کنار استفاده از قهوه ی گانودرما با بررسی دقیقتر شرایطتون توسط مشاورین ما مصرف دمنوش ویژه ی بانوان هم احتمالا موثر خواهد یود،
      لطفا جهت دریافت مشاوره ی تخصصی فقط با شماره ی قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید و یا با همان شماره از طریق واتس اپ پیام دهید

  • سلام و خسته نباشید ، من با مصرف قهوه فوری سوپریم دلپیچه و اسهال گرفتم خواستم ببینم طبیعیه؟ لطفا راهنماییم کنید🙏🙏

    • در شروع مصرف گانودرما به دلیل خصلت سمزدایی گانودرما و همچنین واکنشهای اولیه ی گانودرما در بدن مشاهده ی علائمی از جمله اسهال، حالت تهوع، جوش، خلط، التهابات پوستی و … کاملا طبیعی هست و بعد از مدتی از بین می رود. در این زمان مصرف را قطع نکنید.
      لطفا جهت دریافت مشاوره تخصصی فقط با شماره ی قرار داده شده داخل سایت تماس بگیرید و یا از طریق همان شماره داخل واتس اپ پیام بدهید.

  • سلام.مشکل تنگی کانال نخاعی دارم وبه همین دلیل در کف دوپا،بویژه پای راست احساس مورمور شدن وخواب رفتگی دارم وساق پا هم ضعیف شده،به طوری که در بالا رفتن وپایین آمدن از پله مشکل دارم.کدام نوع گانودرما برای این مورد مناسب هست البته با توجه به اینکه تیروئید هم دارم.ممنون

    • گانودرما با منظم کردن جریان خون در سطح بدن میتونه تا حدودی کمکتون کنه، توصیه ما قهوه موکا هست
      جهت مشاوره ی دقیقتر لطفا با شماره ی قرار داده شده در داخل سات تماس بگیرید.

  • سلام برای لاغری قهوه سوپریم استفاده میخواهم بکنم. ۴۳ ساله با وزن ۸۵ هستم. کم کاری تیرویید دارم که قرص لووتریکیسن استفاده میکنم. قرص ابترکس روزهای پنجشنبه و جمعه روزی ۲ عدد استفاده می کنم. به دلیل رماتیسم وکیسه صفرا را جراحی کردم و همچنین عمل برداشتن رحم هم انجام دادم. سردردمیگرن هم بعضی مواقع دارم. چندسال پیش در سونوگرافی کبد چرب درجه ۲ داشتم قهوه سوپریم را روزی چند بار استفاده کنم تا چه مدت؟ هر روز استفاده کنم یا یک روز در میان برای لاغر شدن؟ در ضمن سبوس برنج قهوه ای هم میخواهم مصرف کنم سبوس رو روزی چندبار و تا چه مدت توصیه میکنید با قهوه تعارضی ندارد؟
    ممنون

    • لطفا جهت دریافت مشاوره ی سریعتر و دقیقتر با شماره ی قرار داده شده در داخل سات تماس بگیرید و یا با همان شماره از طریق واتس اپ پیام دهید.

  • سلام من بعد ۲۰ روز که ساشه های قهوه گانودرما استفاده کردم ۳روز گردنم و سرشونه هام پر بثورات پوستی شده باید قطع کنم یا ادامه بدم

    • مصرف را ادامه دهید.
      مصرف گانودرما به دلیل خاصیت سم زدایی می تواند منجر به برون ریزی در شروع مصرف بشود که کاملا طبیعی بوده و جاب نگرانی نیست.
      لطفا جهت دریافت مشاوره ی سریعتر و دقیقتر با شماره ی قرار داده شده در داخل سات تماس بگیرید و یا با همان شماره از طریق واتس اپ پیام دهید.

  • سلام وقت بخیر من تنبلی تخمدان و تخمدان پلی کیستیک دارم همکارانتون استفاده از سوپریم فقط یک بار در روز اون هم صبح ها را بهم توصیه کرده اند. آیا تاثیرگذار است؟

    • می تواند تاثیرگذار باشد البته یادتان باشد که گانودرما دارو نیست و یک مکمل غذایی به حساب می آید که می تواند تاثیرات کمکی قابل توجهی داشته باشد.
      لطفا جهت دریافت مشاوره ی سریعتر و دقیقتر با شماره ی قرار داده شده در داخل سات تماس بگیرید و یا با همان شماره از طریق واتس اپ پیام دهید.

  • سلام خسته نباشید
    من بیماری پیسی دارم و پیوند روده هم انجام داده ام اگر من از گانودرما استفاده کنم مشکل بیماری من حل میشه ازکجا بسته را تهیه کنم وطول درمانش چه قدره تو را خدا راهنماییم کنید ممنون میشم

    • لطفا جهت دریافت مشاوره ی سریعتر و دقیقتر با شماره ی قرار داده شده در داخل سات تماس بگیرید و یا با همان شماره از طریق واتس اپ پیام دهید.

    • قهوه گانودرما می تواند گردش خون را به آلت تناسلی افزایش دهد و همچنین باعث افزایش قوای جنسی شود اما به این معنا نیست که اختلال نعوظ را درمان کند چرا که اولا گانودرما دارو نیست و یک مکمل غذایی است و ثانیا اختلال نعوظ مشکلی است که برای برطرف شدن ان می بایست به پزشک اورولوژی مراجعه نمایید.

    • قهوه گانودرما اصولا متابولیسم بدن را متعادل می کند پس انتظار افزایش وزن صرفا با خوردن قهوه گانودرما، انتظاری دور از ذهن می باشد. برای افزایش وزن بهتر است که تعداد وعده های غذایی را افزایش دهید و حجم آن را کم کنید، ضمن اینکه در میان این وعده های غذایی می توان از خواص قهوه گانودرما نیز بهره مند شد.

  • سلام .‌من دو ماهه متوجه شدم زگیل تناسلی نوع ۶ دارم ۳۷ روزه که روزی یه ساشه قهوه ی گانودرما (یه روز سوپریم و یه روز موکا) و دو عدد سیر سیاه و۱قرص پاورفیت میخورم . زگیل هام هنوز نریخته. بعد از مصرف قهوه ها همه ی بدنم خارش داشت ولی الان کمی بهتر شده .اما کف پا و بعضی از قسمت های بدنم داغ میشه و میسوزه. کمی کشاله ی رانم ورم کرده وخلط پشت گلو دارم گاهی.. اینا ربطی به عفونت زگیل داره ؟ یا به مصرف گانودرما؟ خیلی استرس دارم و نگرانم. و ایا با همین روش درمان میشم؟ لطفا راهنماییم کنید

    • نشانه هایی که فرمودید به خاطر خاصیت سم زدایی گانودرماست، زگیل تناسلی ناشی از ویروس hpv بوده که تنها راه کنترل آن تقویت سیستم ایمنی می باشد که با مصرف قهوه گانودرما و سیر سیاه امکانپذیر است.

  • سلام وقت بخیر،من بخاطر ویروس اچ پی وی نزدیک به یکماه هست که مصرف روزی دوساشه لاته،سوپریم و موکا سوپریم و شروع کردم فقط در مورد اینکه چه چیزهایی رو مصرف کنم و چه چیزهایی رو مصرف نکنم کمی شک دارم به رژیمم .مثلا آجیل ها بدون نمک و یا لبنیات و نباید مصرف کنم؟ اگه ی توضیحی در مورد رژیم بهم بدید ممنون میشم مصرف شیرینیجات و فست فود و سرخ کردنی رو کامل قطع کردم

    • با توجه به اینکه زگیل تناسلی بیماری ویروسی بوده تنها راه کنترل آن تقویت سیستم ایمنی بدن می باشد پس در نتیجه هر ماده غذایی و خوراکی ای که سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند می تواند تاثیر مثبتی بر روی این بیماری داشته باشد.
      لطفا جهت مشاوره دقیق تر با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید و یا با همین شماره از طریق واتس اپ پیام دهید.

    • ابتدا باید بررسی شود که ممنوعیت مصرف قهوه دارید یا خیر و بعد بتوان راجع به مصرف گانودرما نظر داد.
      لطفا جهت مشاوره دقیق تر با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید و یا با همین شماره از طریق واتس اپ پیام دهید.

  • سلام من در دوران باردا ی کبد چرب و سنگ صفرا و چ بی خون گرفتم و الانم شیر میدم میتونم از موکا استفاده کنم

  • من زگیل تناسلی دارم.به من سوپریم معرفی کردن ..ولی چون کبد چرب گرید ۲ دارم..مصفی خون روزی دوعدد.بهم گفتن استفاده کنم..الان یه وقتایی از روز احساس تلخی در دهانم یا زبانم میکنم.این علتش چیه؟

    • مشاوره تخصصی ما فقط مختص اعضای باشگاه مشتریانمون هست.
      تلخی دهان دلایل متعددی میتونه داشته باشه که باید بررسی بشن ولی یکی از مهمترین دلایلش میتونه مربوط به کبدتون باشه

  • سلام وقت بخیر
    باردار شدم ولی به خاطر فیبروم ۵ سانتی لکه بینی داشتم و جنین رشد نکرده بود مجبور به سقط شدم.الان میخوام فیبروم رو کوچیک کنم و دوباره باردار بشم بهم قهوه موکا گانودرما پیشنهاد دادن میخواستم نظر شما رو بدونم

    • مبتواند تاثیر گذار باشد
      لطفا جهت مشاوره تخصصی با شماره قرار داده شده داخل سایت تماس بگیرید و یا به همین شماره داخل واتس اپ پیام دهید

  • با سلام و عرض ادب
    توی اینیستا یه قهوه ای رو تبلیغ میکنن برای لاغری ۹ کیلو در ۲۵ روز که بنده سفارش دادم و الان محصولات شمارو برام فرستادن اونم قهوه سوپریم رو
    میخواستم بدونم آیا این قهوه واقعیت در چربی سوزی و کاهش وزن تاثیر داره و اگر به این صورت هستش نحوه مصرف رو بهم بگید
    ممنونم

    • گانودرما به دلیل داشتن ژرمانیوم ارگانیک منجر به افزایش گردش خون در بدن میشه که نتیجه ی این افزایش گردش خون در بدن، چربی سوزی خواهد بود. ولی گانودرما محصول مخصوص لاغری نیست و یک مکمل برای لاغری به حساب میاد.
      محصول مخصوص لاغری دمنوش لاغری دکتر بیز هست که به صورت تخصصی برای رژیم لاغری در نظر گرفته شده است

    • بهتره برای شروع از موکا استفاده کنید
      جهت مشاوره ی تخصصی و راهنمایی بیشتر با شماره های داخل سایت تماس بگیرید

    • گانودرما باعث منظم شدن متابولیسم بدنتون میشه که این موضوع باعث ثبات وزنی میشه یعنی نه چاق و نه لاغر

    • باسلام سوال داشتم از اینستا قهوه گانودرما خریداری کردم ،وصبح بعد از صبحانه باشیر میخوردم،بعداز خوردن ،ترشحات واژن دارم وجوش صورت در قسمت چانه ،چهار شاسه بیشتر نخوردم ،به دلیل این عوارضی که گفتم ،آیا طبیعی هستش ،؟؟؟

      • گانودرما به دلیل داشتن خاصیت سم زدایی در شروع مصرف همراه با برون ریزی هست که این برون ریزی به شکلهای محتلفی از جمله جوش، التهابات پوستی، تعریق، حالت تهوع، اسهال و … در افراد مختلف مشاهده میشه که کاملا طبیعی بوده و جای نگرانی نیست و بعد از مدتی از بین میره مصرف رو قطع نکنید و این موضوع رو هم در نظر بگیرید که از جای معتبری محصول رو تهیه بکنید که دستکاری شده و تاریخ گذشته نباشه.
        لطفا جهت دریافت مشاوره تخصصی فقط با شماره ی قرار داده شده داخل سایت تماس بگیرید و یا از طریق همان شماره داخل واتس اپ پیام بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.