سوالات متداول درباره گانودرما

سوالات متداول درباره گانودرما و قهوه گانودرما

سوالات متداول درباره گانودرما و قهوه گانودرما

فهرست مطالب

هر قهوه با هر طعم، خواص جداگانه دارد یا فقط وجود خود قارچ گانودرما دارای همه این خواص است؟

خواص گفته شده مربوط به قارچ گانودرما می باشد و در تمامی طعمها وجود دارد اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که با قرار گرفتن گانودرما در کنار مواد مختلف مثل قهوه، کاکائو، شیر، جینسینگ و … برخی از خواص آن پررنگ تر شده و برای هر مشکل و یا هر بیماری، کاربرد بیشتری پیدا می کند.
جهت مطالعه بیشتر: خواص گانودرما

من بعد از مصرف گانودرما احساس کرده ام حالم بدتر شده و حتی شروع به جوش زدن هم کرده ام، آیا این موضوع طبیعی است؟

گانودرما به عنوان یکی از قویترین سمزداهای طبیعی در جهان شناخته می شود، و قطعا پروسه ی سمزدایی با برون ریزی همراه می باشد که این برون ریزی به شکلهای مختلفی از جمله جوش، خلت، تعریق، ادرار و مدفوع (به شکل اسهال در برخی افراد)، حالت تهوع و استفراغ و بعضا سردردهای خفیف خود را نشان می دهد؛ که به هیچ وجه جای نگرانی نیست و بعد از مدتی و با تداوم مصرف این نشانه ها از بین خواهد رفت.
جهت مطالعه بیشتر: مرحله دوم تاثیرات گانودرما

آیا محصولات دکتر بیز تخفیف دارند و یا می توان در ازای خرید تعداد بیشتر، محصولات را با قیمت پایینتری تهیه کرد؟

شرکت دکتر بیز یک شرکت تخصصی در حوزه ی تولید محصولات سلامت محور می باشد که محصولات خود را به صورت کاملا انحصاری و با قیمت مصوب و مشخص عرضه می کند. پس در نتیجه قیمت محصولات همواره مقداری مشخص و ثابت می باشد و هیچ تخفیف در ازای خرید بیشتر، به محصولات تعلق نمی گیرد.
در واقع مهمترین نشانه برای اینکه متوجه شویم محصولی که تهیه میکنیم اصل هست و آیا محصول مستقیم خود شرکت بیز می باشد یا خیر، توجه به همین قیمت محصول خریداری شده است چون اگر پایینتر از مقدار مشخص تعریف شده باشد اون محصول به هیچ وجه از کمپانی بیز خریداری نشده است.

لازم به ذکر است که در برخی مقاطع رمانی، تخفیفاتی جزئی از طرف شرکت بیز به طور رسمی اعلام می شود که اولا مقدار این تخفیفات مشخص و محدود بوده و ثانیا در مدت زمان کوتاهی ( مثلا ۱ روزه یا ۳ روزه) این تخفیف اعمال می شود که از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

دلیل وجود محصولات با قیمت های مختلف و پایینتر در برخی از سایت ها و پیج های اینستاگرامی چیست؟

محصولاتی که با قیمت پایینتر در برخی از سایتهای واسطه ای و فروشگاهی مانند ترب و … و یا پیج های اینستاگرامی به فروش می رسند محصول اصلی و مستقیم شرکت دکتر بیز نبوده و با محصولات تاریخ گذشته اند و یا نمونه های تقلبی و دستکاری شده که توسط دلال ها و واسطه ها از طریق بستر سایت های واسطه ای معتبر و یا پیج های اینستاگرامی به فروش می رسند.

این مراکز به هیچ وجه مورد تایید شرکت بیز و سایت Ganuderma.ir نیستند.

آیا امکان مصرف گانودرمای خالص وجود دارد؟ یا اینکه می بایست حتما قهوه گانودرما را مصرف کرد؟

با وجود اینکه افرادبسیاری از مصرف گانودرمای خالص به جای فرآورده های گانودرما استفاده می کنند ولی توصیه می شود تا جایی که می شود از قارچ گانودرمای خالص کمتر استفاده شود.

دلیل اول اینکه مصرف گانودرما به صورت پودر شده و یا جوشانده شده در آب می تواند منجر به تولید سم در بدن و آسیب رساندن به اعضای مختلف بدن محصوصا کبد شود.

دلیل دوم اینکه گانودرما گونه های فراوانی دارد که ارزشمندترین و پر خاصیت ترین گونه ی آن، گونه ی گانودرما لوسیدوم می باشد که بسیار کمیاب و گران قیمت بوده و در حال حاضر در ایران، کمپانی دکتر بیز اولین و تنها کمپانی دارنده ی مجوز رسمی واردات و فرآوری گانودرما لوسیدوم می باشد و سایر برندها و قارچهای موجود در بازار فاقد مجوز رسمی و استاندارد های معتبر می باشند.
پس در نتیجه پیدا کردن قارچ گانودرمای خالص هم گرانتر هست و هم سختتر.

دلیل سوم اینکه، بهترین حالت مصرف گانودرما، حالت فرآوری شده ی آن می باشد که در حال حاضر در جهان بهترین ماده ی مکمل گانودرما لوسیدوم، قهوه بوده که علاوه بر اضافه کردن خواص جدید به آن باعث افزایش جذب و تاثیرگذاری گانودرما در بدن نیز می شود.
پس در نتیجه با مصرف قهوه ی گانودرما، در واقع از تمام ظرفیت اثر بخشی قارچ بهره مند می شویم.
جهت مطالعه بیشتر: همه چیز درباره قهوه گانودرما + خرید قهوه گانودرما اصل

می توان قارچ گانودرما را به صورت جداگانه تهیه کرد و به صورت خانگی با قهوه ترکیب کرد و نوشید؟

قارچ گانودرما یک گیاه به شدت واکنش پذیر و حساس بوده و کوچکترین اشتباهی در ترکیب آن با مواد دیگر نه تنها برایمان هیچ خاصیتی نخواهد داشت بلکه می تواند منجر به وارد شدن صدمات بسیار جدی به بدن هم بشود.

از طرفی ترکیب گانودرما با مواد مختلف، نیاز به داشتن دانش کامل آزمایشگاهی و آگاهی کامل از قارچ گانودرما است. به همین دلیل است که امروزه کمپانی های کمی در دنیا موفق یه تولید و فرآوری گانودرما با قهوه شده اند.
جهت مطالعه بیشتر: قارچ گانودرما در ایران

آیا گانودرما باعث درمان صد در صد می شود؟

گانودرما یک قارچ منحصر به فرد با خواص فراوان بوده که امروزه در دنیا کاربرد بسیاری در زمینه های مختلفی از جمله سلامتی، زیبایی، تغذیه، ورزش و … پیدا کرده است، اما خوب است بدانیم که گانودرما بیشتر از اینکه یک دارو باشد، یک مکمل بسیار ویژه و کاربردی است که می تواند تاثیرات مثبت بسیاری داشته باشد.
بهتر است که بگوییم گانودرما یک پیشگیری کننده ی فوق العاده است که مانع از ابتلای ما به خیلی از مشکلات و بیماری ها می شود و همچنین کمک بسیار زیادی به بهبود و درمان بیماریهایی که به آنها مبتلا هستیم می کند نه اینکه صد در صد درمان می کند.
جهت مطالعه بیشتر: گانودرما چیست

گانودرما را برای چه مدتی باید مصرف کرد؟

مدت زمان مصرف گانودرما وابسته به عوامل متعددی می باشد، عواملی مثل علت مصرف گانودرما، نوع بیماری و فرد مصرف کننده. به عنوان مثال تاثیر آن بر روی بدن کسی که ورزش می کند و رژیم غذایی خود را هم رعایت میکند بسیار سریعتر از کسی خواهد بود که این کارها را نمی کند.
و یا علائم اثر بخشی گانودرما در فردی که بیماری اش خفیف تر باشد، زودتر خود را نشان می دهد به نسبت کسی که بیماری در بدنش پیشرفت کرده باشد.

اما به صورت کلی حداقل مدت زمان مصرف گانودرما ۴ الی ۶ ماه میباشد که دقیقتر آن توسط مشاورین مجرب Ganuderma.ir و پس از بررسی شرایط و وضعیت مصرف کنندگان به آنها گفته خواهد شد.
جهت مطالعه بیشتر: مراحل تاثیرات گانودرما

گانودرما را به چه مقدار باید مصرف کرد؟

میزان مصرف گانودرما بستگی به نوع بیماری و یا دلیل مصرف گانودرما دارد که توسط مشاوران و متخصصان این حوزه باید مشخص شود.
اما مقدار مجاز مصرف گانودرما برای هر فرد به صورت روزانه ۴ گرم می باشد و با توجه به اینکه بسته های قهوه گانودرما دکتر بیز به صورت ساشه ای فرآوری شده اند، در هر ساشه به مقدار ۲گرم پودر قارچ گانودرما وجود دارد که در نتیجه مصرف بیش از ۲ساشه آن در طول یک روز به هیچ وجه توصیه نمیگردد.
جهت مطالعه بیشتر: مراحل تاثیرات گانودرما

گانوتراپی چیست؟

به پیشگیری و کنترل بیماریها، اختلالات و نواقص تغذیه ای توسط قارچ گانودرما، گانوتراپی گفته میشود که مدت زمان لازم برای کامل کردن یک دوره ی گانوتراپی ۳ سال می باشد که در این مدت تمامی مراحل تاثیرات گانودرما به صورت کامل اتفاق می افتد و بالاترین میزان اثر گذاری گانودرما را شامل می شود.
جهت مطالعه بیشتر: مراحل تاثیرات گانودرما

مگر می شود یک قارچ این همه خاصیت داشته باشد و این همه کار از آن بربیاید؛ چطور ممکنه؟

شاید باور این موضوع که یک قارچ بتواند این همه خاصیت داشته باشد و این حجم عظیم کارایی و سودمندی را در خود جای دهد کمی سخت باشد. ولی بد نیست که بدانیم، در واقع وجود چهار مولفه ی بسیار ارزشمند و کمیاب، آن هم در کنار یکدیگر در قارچ گانودرما، باعث تبدیل شدن این قارچ به یک ماده ی خوراکی فوق العاده شده است؛

ژرمانیوم ارگانیک، پلی ساکاریدها، تری ترپن ها، سوپر اکسید دیسموتاز چهار مولفه ای هستند که باهم و یکجا در درون قارچ گانودرما جای گرفته اند. اتفاقی که به ندرت نمونه اش در ماده ای دیگر در طبیعت پیدا میشود.
جهت مطالعه بیشتر: گانودرما چیست

بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز چه زمانی است؟

مصرف قهوه های گانودرما از لحاظ زمان مصرف (صبح، ظهر، بعد از ظهر، عصر، غروب، شب) حساسیت خاصی ندارد، ولی بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز، زمانیست که معده نه خیلی پُر باشد و نه خیلی خالی؛ به عنوان مثال صبح ها بعد از صبحانه و یا عصر ها بعد از عصرانه زمان مناسبی می باشد.

نکته ی مهم بعدی در رابطه با بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز این است که اگر این محصول ترجیحا در یک بازه ی زمانی مشخص و به صورت روزانه مصرف شود خیلی بهتر و موثر تر خواهد بود.

می توان گانودرما را به صورت ناشتا و با معده خالی مصرف کرد؟

نکته ی حائز اهمیت این است که، در هنگام مصرف گانودرما، بهتر است که معده خالی نباشد و ترجیحا قبل از نوشیدن و یا همراه با صرف  قهوه های گانودرما یک چیز سبک مثل یک تکه کیک میل شود.
البته این بدین معنا نیست که معده پُر باشد و مثلا بلافاصله بعد از غذا بهتر است قهوه ی گانودرما مصرف نشود.

مصرف قارچ گانودرما چقدر برای ترک اعتیاد موثر است؟

قارچ گانودرما باعث ترک اعتیاد نمی شود بلکه به فردی که تصمیم به ترک گرفته و در پروسه ی ترک است کمک می کند تا این دوران را با سرعت بیشتر و سختی های کمتری پشت سر بگذارد.

قارچ گانودرما با منظم کردن ترشح دوپامین در بدن که اصلی ترین عامل وسوسه برای استفاده ار مواد به حساب می آید، میل به مصرف مواد مخدر را کمتر می کند و با تقویت قوای جسمانی، از ضعف بدنی در حین ترک جلوگیری می کند.

آیا قهوه سوپریم گانودرما برای زود انزالی مناسب است؟

نظرات در باره ی قهوه سوپریم گانودرما بسیار است و یکی از اصلی ترین پرسش ها این است که آیا قهوه سوپریم برای زود انزالی مناسب است یا خیر؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم که زود انزالی موضوعیست که می تواند دلایل متعددی برای آن وجود داشته باشد و قبل از هرچیزی باید غلت زود انزالی مشخص شود. اما به صورت کلی می توان گفت مصرف قهوه سوپریم گانودرما می تواند در پروسه ی درمانی زود انزالی نقش داشته باشد نه اینکه باعص درمان آن شود.

قهوه سوپریم گانودرما می تواند ترشح هورمون های جنسی از جمله تستسترون را بهبود داده، پروسه ی اسپرم سازی را تقویت کرده و باعث افزایش سرعت تحرک اسپرم ها هم بشود.

از کجا مطمئن بشوم که محصول اورجینال و اصلی را تهیه می کنم؟

سایت تخصصی Ganuderma.ir به صورت مستقیم با کمپانی دکتر بیز در ارتباط بوده و با تهیه ی مستقیم محصولات از این کمپانی، این محصول را در سریعترین زمان ممکن و به شکلی کاملا حرفه ای و تخصصی و در فضایی کاملا امن به شما عزیزان عرضه میکند. فروشگاه گانودرما
همچنین در اینستاگرام نیز ما با نام ganuderma.ir در راستای سهولت در امر سفارشات و بهبود ارتباطات با مشتریان و افزایش کیفیت مشاوره تخصصی به شما عزیزان خدمت رسانی میکنیم. جهت مطالعه بیشتر: همه چیز درباره قهوه گانودرما + خرید قهوه گانودرما اصل

اطلاع از اخبار از طریق پیامک:




207 دیدگاه در “سوالات متداول درباره گانودرما و قهوه گانودرما

    • در شروع مصرف به دلیل خاصیت سمزدایی گانودرما امکان برون ریزی وجود داره که این موضوع رفته رفته از بین میره

      جهت دریافت مشاوره تخصصی لطفا فقط با شماره های قرار داده شده داخل پیج تماس بگیرید و یا از طریق واتس اپ پیام دهید

    • به مدت ۲ سال انقضا دارند محصولات چک کنید ببینید بزای چه ماهی هست، ضمن اینکه همیشه محصولات رو از مراکز معتبر تهیه کنید که جدیدیترین تاریخ تولید براتون ارسال بشه

  • من حدود یک ماه و نیمه از قهوه سوپریم استفاده میکنم برای تبخال تناسلی ولی خیلی بیشتر از قبل داره درمیادیعنی هر دوهفته یک بار تقریبا.چکار کنم؟همزمان سبوس برنج و مصفی شاهتره ام استفاده میکنم

    • در شروع مصرف به دلیل خاصیت سمزدایی گانودرما امکان برونریزی هست که این امر طبیعیه، البته نحوه ی مصرفتون هم مهمه، مصرف رو ادامه بدین و متوقف نکنید

      جهت دریافت مشاوره تخصصی لطفا فقط با شماره های قرار داده شده داخل پیج تماس بگیرید و یا از طریق واتس اپ پیام دهید

    • قهوه ی گانودرما به دلیل تری‌ترپنویید هایی که داره میتونه از لخته شدن خون در عروق خونی جلوگیری کنه و مانع از سکته بشه

      جهت دریافت مشاوره تخصصی لطفا فقط با شماره های قرار داده شده داخل پیج تماس بگیرید و یا از طریق واتس اپ پیام دهید

  • سلام من ۷ ماهه که سه ماه اول ماسالا و لاته وسه ماه دوم سوپریم و هات چاکلت خوردم برای زیگیل و دوبارم لیزر کردم اما بازم برون ریزی داره اینسری تو دوره ی سومم و روزی دوتا سوپریم و یه موکا میخورم بازم زیگیل ریز زده بنظرتون چند وقت برون ریزی داره و ایا موثر هست؟خواهش میکنم منو کامل راهنمایی کنید

    • حد مجاز مصرف برای گانودرما روزی ۲ ساشه هست که از طعم سوپریم و ماسالا استفاده کنید

      در کنارش حتما از سیر سیاه استفاده کنید

      لطفا مشاوره ی خودتون رو از مشاورین معتبر دریافت کنید که متحمل هزینه های اضافی نشید

      جهت دریافت مشاوره تخصصی لطفا فقط با شماره های قرار داده شده داخل پیج تماس بگیرید و یا از طریق واتس اپ پیام دهید

  • سلام خسته نباشید من ی جایی خونده نوشته بود بعد ۱۰۰روز ی هفته مصرف گانودرما رو قطع کنید برای ریکاوری خواستم بپرسم ببینم واقعا راسته ؟!
    ممنون میشم پاسخ بدید

    • بله هر ۱۰۰ روز مصرف نیاز به یک هفته الی ۱۰ روز توقف مصرف داره

      این مطلب رو احتمالا داخل سایت ما خوندید و بعید میدونم جای دیگه ای این رو گفته باشه چون یکی از اصول گانوتراپی هست

      جهت دریافت مشاوره تخصصی لطفا فقط با شماره های قرار داده شده داخل پیج تماس بگیرید و یا از طریق واتس اپ پیام دهید

  • سلام من مقداری قهوه گانودرما داشتم و استفاده نکردم الان ۳ ماه از تاریخ انقضای اون گذشته، میخواستم بدونم میشه استفاده کنم ازش؟ آخه واقعا حیفم میاد بندازمش دور🙊، سوال دیگم اینه خواصش از بین نمیره با تاریخ انقضای گذشتش؟؟؟؟

  • با سلام یه خانمی با نام خانوادگی ذولفقار به نام پکیج ترک اعتیاد دو تا بسته قهوه و یک بسته دمنوش مصفی خون رو به ما فروختن به قیمت یک میلیون و دویست هزار تومان، من حلالش نمیکنم

    • متاسفانه افراد بسیاری از طریق پیج های اینستاگرامی و سایتهای واسطه ای و فروشگاهی اقدام به فروش و عرضه ی محصولات ما اون هم به شکلی غیر تخصصی و کاملا سود جویانه می‌کنند.

      لطفا به راحتی به این مراکز اعتماد نکنید و اقدام به خرید نکنید که متحمل ضرر نشین.

      هیچ‌کدام از محصولات ما باعث ترک اعتیاد نمیشن بلکه در قالب مکمل می‌تونن پروسه ی ترک اعتیاد رو سرعت بدن و سختی‌های دوران ترک رو کمتر بکنند که این موضوع هم نیاز به دریافت مشاوره و مصرف صحیح محصول هست

      لطفا برای دریافت مشاوره ی تخصصی و رایگان فقط از طریق شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید و یا داخل واتس اپ پیام دهید (بر روی آیکون واتس اپ در کنار شماره کلیک کنید)

  • سلام من حدود ۸ماه پیش ی بسته قهوه گانودرما لاته و یک بسته سیر سیاه مصرف کردم برای دفاع بدنم و متاسفانه بعد از اون دچار ورم پلک شدم و ۸ماه هرکاری نیکنم درست نمیشه لطفا راهنماییم کنید

    • ورم پلک شما ارتباطی به مصرف محصولات نداره و توصیه میشه به یک پزشک مراجعه کنید تا دلیلش مشخص بشه
      نکته ی مهم دیگه اینکه اکثرا افراد با شروع مصرف گانودرما به دلیل خاصیت سمزدایی گانودرما و همچنین واکنش‌های اولیه ی مصرف دچار برون ریزی میشن که این برون ریزی در افراد مختلف هم متفاوت هست و به شکل های مختلف دیده میشه که موقتی هم هست و اینکه شما مدت زمان خیلی کوتاهی در حد ۲۰ روز از قهوه استفاده کردین که حتی در این مدت خیلی ها متوجه برون ریزی نمیشن چون بازه ی زمانی مصرف خیلی کوتاه هست

  • سلام. میخوام بدونم چه مدت میشه محصولات گانودرما رو استفاده کرد. تو وبسایت های خارجی نوشته ۱۶ هفته. مصرف بیشتر آیا مشکلی ایجاد میکنه؟

  • سلام روز بخیر. من بابت مشکل پسوریازیس از این قهوه استفاده میکنم. تو روزهای اول عارضه های پوستیم و کلا پوسته ریزیم بیشتر شده. طبیعیه؟

    • در شروع مصرف گانودرما به دلیل واکنش های اولیه ی گانودرما در بدن و خاصیت سمزدایی اون، مشاهده ی برون ریزی که به شکلهای مختلفی نمود پیدا می کنن کاملا طبیعی هست و به مرور کمتر شده و متوقف می شود. در این مدت مصرف رو به هیچ عنوان قطع نکنید
      لطفا جهت دریافت مشاوره ی تخصصی فقط با شماره ی قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید و یا با همان شماره از طریق واتس اپ پیام دهید

  • سلام من چند بسته قهوه گانودرما سوپریم دارم تاریخ انقضای آن ها ۹۷/۷ تموم شده
    مصرف آن ها مضر هست یا میتونم استفاده کنم

  • سلام
    قهوه گانودرما
    برای ریزش موی سکه ای وکلا ریزش مو هم خوبه ؟ و اگر جواب مثبته کدوم نوعش را پیسنهاد میکنید ؟

    • قهوه ی گانودرما با بهبود و افزایش خون رسانی به فولیکول های مو می تواند باعث تقویت ریشه ی مو شود و همچنین می تواند سطح استرس را هم کم بکند که یکی از اصلی ترین دلایل ریزش مو و ریزش موی سکه ای در افراد می باشد اما به عنوان داروی درمان کننده در نظر گرفته نمی شود
      همچنین لازم هست تا شرایط شما دقیقتر بررسی بشود تا دلیل اصلی ریزش مو مشخص شود
      لطفا جهت دریافت مشاوره ی تخصصی فقط با شماره ی قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید و یا با همان شماره از طریق واتس اپ پیام دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.