گانودرما و سردرد

گانودرما و سردرد

سردرد در دنیای مدرن امروزی به عنوان یکی از جدی ترین موضوعات و چالشها ی رایج در حوزه ی سلامت مطرح میباشد. که تقریبا همه ی ما در طول زندگیمان به شکلهای گوناگون آن را تجربه کرده ایم.
در ادامه با سردرد و انواع مختلف آن بیشتر آشنا شده و به بررسی گانودرما و سردرد پرداخته و متوجه خواهیم شد که چگونه گانودرما میتواند به کنترل و از بین بردن سردرد های مختلف کمک کند.

گانودرما چیست

گانودرما به عنوان یکی از منحصربفرد ترین گیاهان شناخته شده در جهان به شمار میرود. که به دلیل مولفه ها و ترکیبات طبیعی فراوانی که در درون خود دارد منجر شده تا توجه خاصی به این گیاه ارزشمند در دنیا بشود.
طبق تحقیقات، آزمایشها و ارزیابی های انجام شده، مواد موجود در گانودرما میتواند بر روی پیشگیری و کمک به درمان بسیاری از بیماریها و اختلالات و همچنین تقویت قوای جسمانی تاثیر موثر و مثبتی داشته باشد و امروزه به عنوان یکی از اصلی ترین مواد در رژیم غذایی بسیاری از مردم جهان قرار بگیرد و کاربردهای فراوانی را پیدا کند.

بیماری سردرد چیست

خوب است بدانید سردرد به خودی خود یک بیماری نیست. بلکه نشانه ای از عدم سلامتی و وجود اختلالات مخفی در بدن شماست. بنابراین، برای آنکه به درستی سردرد را متوقف کنید باید دلیل ریشه ای آن را بشناسید و فقط آن زمان است که می توانید مشکل اصلی را برطرف کنید.
مشکلات چشم، گوش و بینی، انسداد و اختلال در گردش خون، حرارت بیش از اندازه بدن خصوصا در کبد، معده و روده، ضعف در انرژی کلیه ها و حتی رشد تومور در سر از عوامل ایجاد درد شدید در سر هستند.
با اینکه دلایل دیگری هم برای سردرد وجود دارند، می توانیم این دلایل را به سه دسته اصلی تقسیم کنیم، یعنی:

  • درد عصبی (میگرن)
  • درد ماهیچه ای
  • درد عروق خونی

ازجمله اصلیترین دلایل سردرد هستند. در ادامه به بررسی فواید گانودرما برای سردرد می پردازیم.

گانودرما و سردرد

خیلی ناراحت کننده است که ببینیم افراد زیادی مشکل سردرد خود را با مسکن ها برطرف می کنند.هرچند این داروها نشانه های درد را به سرعت از بین می برند، اما حقیقتا هیچ درمانی برای علت سردرد نیستند. بعد از مدتی درد دوباره برمی گردد و ریشه اصلی حل نشده باقی می ماند. در نتیجه، با گذر زمان متوجه می شوید که برای آرام کردن درد باید دوز بیشتری مصرف کنید. و از طرفی این مسکن ها به مرور زمان باعث بوجود آمدن مشکلات جدی تری در معده، کبد و کلیه ها میشود.
حقیقت این است که قرص های مسکن با قطع کردن سیگنال درد عمل می کنند، سیگنالی که درخواست کمک را به مغز می فرستد. به عبارت دیگر، قرص مسکن اعصاب شما را سر می کند.

گانودرما برای سردرد

گانودرما باعث بهبود جریان خون و برطرف کردن انسداد در عروق خونی میشود. در واقع تری ترپن ها و آدنوزین مونوفسفات (AMP) موجود در این گیاه به خوبی کلسترول ناخواسته، مواد چرب و حتی لخته های خونی که باعث انسداد در رگ های خونی مغز می شوند را از بین می برد.
به علاوه، گیاه گانودرما عامل تمدد اعصاب است. بنابراین به بهبود سردردهای ناشی از درد عصبی کمک می کند.
همچنین لسیتین موجود در گانودرما یک مکمل خوب دیگر برای اعصاب است که لایه محافظتی اطراف اعصاب مغز را تقویت می کند. و از این طریق باعث بهبود سردرد میشود.

در لینک زیر میتوانید یکی از مقالات دانشگاهی بین المللی درباره خواص بهبودی گانودرما برای سردرد را مشاهده فرمایید:

مقابله با سردرد با قارچ گانودرما

تهیه و مصرف گانودرما

حال که با فواید گانودرما برای سردرد آشنا شدید، جالب است بدانید که قارچ گانودرما دارای گونه های مختلفی میباشد که ارزشمندترین و بهترین گونه ی آن گونه ی لوسیدوم گانودرما میباشد.
کم یاب بودن گانودرما لوسیدوم باعث شده تا متاسفانه افراد بسیاری برای کسب منافع شخصی و سودجویانه  خود اقدام به فروش گونه های بی کیفیت و فاقد ارزش این قارچ بکنند و حتی در کشور خودمون هم افراد بسیاری اقدام به تبلیغات و توزیع گونه های بی ارزش گانودرما کرده اند آن هم به شکلها و روشهای مختلف که مصرف آنها نه تنها هیچ تاثیر مثبتی ندارد بلکه میتواند منجر به وارد شدن آسیب های جدی به بدن نیز بشود.

خوشبختانه در ایران و برای اولین بار شرکت دکتر بیز اقدام به فرآوری و توزیع قارچ گانودرما لوسیدوم آن هم به صورتی کاملا علمی و کارشناسانه کرده است و در حال حاضر تنها کمپانی ایرانی میباشد که این قارچ را با اخذ تمامی مجوزهای قانونی گانودرما و به شکلی کاملا حرفه ای و هدفمند عرضه میکند.

خرید گانودرما

قهوه گانودرما

طبق آخرین تحقیقات و آزمایشاتی که در رابطه با روشهای مختلف مصرف قارچ گانودرما لوسیدوم در دنیا انجام شده، بهترین روش مصرف گانودرما، ترکیب آن با قهوه میباشد.

قهوه به دلیل دارا بودن کافئین، آنتی اکسیدان و ترکیبات طبیعی که دارد میتواند به عنوان یک مکمل و فعال کننده ی بسیار خوب و کارآمد در کنار گانودرما عمل کند و علاوه بر افزایش سرعت جذب آن در بدن، خواص مضاعفی را نیز به آن اضافه کرده و به این ترتیب قدرت اثر بخشی گانودرما را افزایش دهد.

خرید قهوه گانودرما

کافه موکا گانودرما

مصرف قهوه موکا گانودرما که در آن ما شاهد ترکیب شدن و درکنار هم قرار گرفتن قهوه، گانودرما و کاکائو هستیم باعث میشود تا سیستم عصبی و طبع درونی بدن منظم و متعادل شده و احساس آرامش بیشتری بکنیم.

گانودرما و سایر بیماری ها

خواص گانودرما برای سردرد محدود به این مشکل نیست بلکه قارچ گانودرما با خواص ویژه و مولفه های بسیاری که در درون خود دارد میتواند تاثیر بسیار مثبت و موثری بر روی بیماریهای مختلف و سایر اختلالات گوناگونی که امکان ابتلا به آنها وجود دارد داشته باشد که در زیر نام برخی از این بیماری ها آورده شده است:

چرا ganuderma.ir

اگر قصد مصرف گانودرما برای سردرد دارید، سایت گانودرما با افتخار همراه شما در مبارزه با این مشکل خواهد بود.

سایت تخصصی ganuderma.ir به عنوان اواین و معتبرترین سایت تخصصی گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه از معتبرترین و تنها کمپانی تولید کننده ی این محصولات در ایران یعنی شرکت دکتر بیز کرده است.

همه ی شما عزیزان از این پس میتوانید با ثبت سفارش از ganuderma.ir عضو باشگاه مشتریان آن شده و علاوه بر دریافت امتیازات و ویژگیهای مخصوص اعضای باشگاه با خیالی راحت و به شکلی کاملا کارآمد از مصرف گانودرما لذت برده و سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

برخی از مهمترین ویژگیهای کلیدی در ganuderma.ir :

  • مشاوره های کاملا تخصصی و به صورت دوره ای مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
  • تخفیف های باورنکردنی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
  • طراحی کد اختصاصی برای کسب تخفیفات ویژه بیشتر و اخذ پورسانت معرفی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
  • و …

 

اطلاع از اخبار از طریق پیامک:




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.