گانودرما و آرتریت روماتوئید

گانودرما و آرتریت روماتوئید

گانودرما و آرتریت روماتوئید

آرتریت روماتوئید که بیشتر با نام آرتروز شناخته میشود نام بیماری ای خود ایمنی میباشد که امروزه افراد زیادی به آن مبتلا هستند و بر خلاف تصور رایجی که از این بیماری وجود دارد دچار شدن به آن هیچ ارتباطی به افزایش و کهولت سن ندارد و هرکسی میتواند در معرض ابتلا به این بیماری قرار داشته باشد.
در ادامه به بررسی گانودرما و آرتریت روماتوئید پرداخته وعلاوه بر آشنایی بیشتر با این بیماری از نحوه ی اثر بخشی گانودرما بر آن نیز اطلاعاتی به دست می آوریم.

گانودرما چیست

گانودرما نام یک قارچ کمیاب با خواص فراوان است که به دلیل دارا بودن ترکیبات و مولفه های ویژه، از گذشته های دور تا به امروز کاربرد فراوانی در زمینه ی سلامتی و طب گیاهی داشته است و عضو اصلی رژیم غذایی افراد بسیاری در سرتاسر دنیا میباشد که یا برای افزایش راندمان در فعالیتهای ورزشی خود یا برای پیشگیری از بیماریهای مختلف و یا برای سرعت بخشیدن به فرآیند درمانی خود ناشی از یک بیماری و یا اختلال خاص که در گیر آن هستند، اقدام به مصرف آن میکنند.

بیماری آرتریت روماتوئید چیست

آرتریت روماتوئید نام یک بیماری خود ایمنی بوده که بر اثر حمله ی سیستم ایمنی بدن به مفاصل اتفاق میفتد.
بر اثر این اتفاق درد پیوسته در بدن احساس میشود و معمولا مفاصل کوچک، خصوصا مچ دست ها، بازوها و پا را تحت تاثیر قرار می دهد. بر اثر این بیماری درد، خشکی و ورم مفاصل اتفاق میفتد که مخصوصا در ساعات ابتدایی صبح به اوج خود میرسد. با گذر زمان باقی مفاصل مانند کتف، آرنج ها، ران ها، زانوها و مچ پا هم درگیر این بیماری می شوند و فرد مبتلا به این بیماری برای گرفتن قاشق و چنگال در درست، باز کردن شیرهای آب، لباس پوشیدن و نوشتن مشکل پیدا خواهد کرد.
بعلاوه، ممکن است این بیماری به دیگر قسمت های بدن مانند ماهیچه ها، ششها، پوست، رگ های خونی، اعصاب و چشم هم حمله کند.

گانودرما و آرتریت روماتوئید

در واقع دلیل اصلی اتفاقی که در بیماریهای خود ایمنی مخصوصا آرتریت روماتوئید رخ میدهد این است که سیستم ایمنی بدن توسط گروهی از سلول های ایمنی خصوصا سلول های لنفاوی، اینترفرون آلفا، اینترفرون بتا و اینترفرون گاما تنظیم می شود. این سلول ها در حالت طبیعی دیگر سلول های ایمنی بیش فعال را سرکوب کرده و سلول های ایمنی ضعیف تر را تقویت می کنند. به همین خاطر، در تنظیم سیستم ایمنی بدن و تعادل میان سلول های ایمنی بدن نقش مهمی ایفا می کنند. زمانی که این تنظیم کننده های ایمنی ضعیف می شوند سیستم ایمنی به هم ریخته و حتی به سلول های خودش هم حمله می کند.

تاثیر گانودرما بر آرتریت روماتوئید

در رابطه با درمان آرتریت روماتوئید توسط گانودرما تحقیقات نشان داده که خواص موجود در گانودرما میتواند سلول های اینترفرون آلفا و گاما را تقویت می کند و می تواند عملکرد آنها را تنظیم کند. پس در نتیجه با مصرف قارچ گانودرما می توان سلول های ایمنی فعال را سرکوب کرده و شرایط بیماری آرتریت روماتوئید را در بلندمدت بهبود بخشد.

همچنین مصرف گانودرما میتواند منجر به کاهش استرس و تنشهای عصبی بشود که نتیجه ی آن کاهش حملات ناشی از بیماری و کنترل آن خواهد بود.

در لینک زیر یک مقاله بین المللی درباره گانودرما و آرتریت روماتوئید را می توانید مشاهده فرمایید:

تاثیر گانودرما بر آرتریت روماتوئید

تهیه و مصرف گانودرما

حال که تاثیر گانودرما و آرتریت روماتوئید را به خوبی بررسی کردیم، خوب است که بدانیم قارچ گانودرما دارای چندین گونه ی مختلف میباشد که اکثر آنها سمی و غیر قابل مصرف میباشند. در واقع بهترین و ارزشمند ترین گونه ی گانودرما، گونه ی لوسیدوم آن میباشد که دارای همه ی خواص و ویژگیهای منحصر بفرد گانودرما میباشد که بسیار کمیاب بوده و خود این گونه بر اساس نحوه ی کشت گانودرما میتواند کیفیت های مختلفی داشته باشد.

در کشور ما ایران، در حال حاضر کمپانی دکتر بیز اولین و تنها کمپانی میباشد که به صورت کاملا استاندارد و علمی اقدام به فرآوری و عرضه با کیفیت ترین گونه ی گانودرما لوسیدوم کرده است.

خرید گانودرما

قهوه گانودرما

طبق آخرین تحقیقاتی که در رابطه با روشهای مختلف مصرف گانودرما در دنیا انجام شده، بهترین روش مصرف گانودرما، ترکیب آن با قهوه میباشد.

قهوه به دلیل دارا بودن کافئین، آنتی اکسیدان و ترکیبات طبیعی که دارد میتواند با قرار گرفتن در کنار گانودرما علاوه بر اینکه جذب آن را در بدن سریعتر کند خواص مضاعفی را نیز به آن اضافه کرده و به این ترتیب قدرت اثر بخشی گانودرما را افزایش دهد.

خرید قهوه گانودرما

کافه لاته گانودرما

در کافه لاته گانودرما یا قهوه لاته گانودرما، قرار گرفتن گانودرما در کنار شیر و قهوه باعث شده تا اثر بخشی آن بر روی مفاصل و التهابات و اختلالات ناشی از بیماری آرتریت روماتوئید بیشتر بوده و موثر تر عمل بکند.

گانودرما و سایر بیماری ها

گانودرما و خواص بی نظیر آن محدود به آرتریت روماتوئید نمی باشد و برای پیشگیری، کنترل و سرعت بخشیدن به درمان بسیاری از بیماری ها و اختلالات می تواند موثر باشد. برای کسب اطلاعات دقیق درباره هر بیماری می توانید روی آن کلیک کنید:

اطلاع از اخبار از طریق پیامک:




10 دیدگاه در “گانودرما و آرتریت روماتوئید

    • اصلی ترین سوال این هست که از کدام طعم برای رماتیسم استفاده کردین؟
      معمولا در شروع مصرف گانودرما بروز برخی ناملایمتی ها مثل جوش، خلط، حالت تهوع، درد، اسهال، التهابات پوستی و … طبیعی هست و به دلیل واکنشهای اولیه ی گانودرما در بدن اتفاق میفته و جای نگرانی نیست

      توصیه می‌‌شه قبل از شروع مصرف مشاوره ی کامل در این باره دریافت بکنید تا طعم مناسب رو مصرف کنید.
      لطفا برای دریافت مشاوره ی تخصصی و رایگان فقط از طریق شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید و یا داخل واتس اپ پیام دهید (بر روی آیکون واتس اپ در کنار شماره کلیک کنید)

  • سلام خسته نباشید بنده دیابت و چربی خون دارم وزانوهایم خیلی درد می کند قهوه سوپریم گانودرما خریدم مصرف می کنم لطفا راهنمایی بفرمایید کدامین محصولات شما برای بنده خوب است تا بخرم متشکرم از لطف جنابعالی

    • برای چربی خون و غلظت خون محصولی که بهتون توصیه می شه دمنوش مصفی خون هست
      برای دیابت یهتره که قهوه ی گانودرما، سیر سیاه و سبوس برنج قهوه ای رو استفاده کنید
      برای درد زانو هم ابتدا باید شرایطتون بررسی بشه که دلیل درد زانو مشخص بشه و بعد اقدام به بر طرف کردن اون بکنیم
      لطفا جهت دریافت مشاوره ی تخصصی فقط با شماره ی قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید و یا با همان شماره از طریق واتس اپ پیام دهید

    • لطفا جهت دریافت مشاوره ی تخصصی و بررسی شرایطتون فقط با شماره ی قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید و یا با همان شماره از طریق واتس اپ پیام دهید

  • سلام دوستان است سوپریم بهم دادن اصلان خوب نشدم هیچی بدتر شدم آیا کدومشون برای روماتیسم خوبه لطفاً راهنماییم کنیید

    • متاسفانه محصول اشتباهی رو مصرف کردین؛ شما باید مصرف رو با لاته شروع میکردین
      جهت مشاوره تخصصی فقط با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرین.

    • بله ولی نیاز به مشاوره تخصصی هست تا اولا نوع مشکل معدشون مشخص بشه و دوما مناسبترین طعم بهشون معرفی بشه.
      جهت مشاوره تخصصی لطفا فقط با شماره های قرار داده شده بر روی سایت تماس گرفته یا از طریق پیج اینستاگرام دایرکت بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.