گانودرما و ام اس

گانودرما و ام اس

ام اس نام بیماری است که به آرامی شروع شده و رفته رفته شدت پیدا میکند و شرایط زندگی را برای فرد مبتلا سخت تر و سخت تر میکند این بیماری در دسته ی بیماری های خود ایمنی قرار میگیرد که امروزه افراد بسیاری در دنیا چه پیر و چه جوان درگیر این بیماری هستند و با آن دست و پنجه نرم میکنند.
در ادامه قصد داریم راجع به گانودرما و ام اس صحبت کرده و با نحوه ی چگونگی کنترل این بیماری توسط قارچ گانودرما بیشتر آشنا شویم.

گانودرما چیست

گانودرما نام یک قارچ است اما نه یک قارچ معمولی. وجود مولفه های فعال درون گانودرما باعث شده تا این قارچ بی نظیر برای سالیان سال مورد توجه و استفاده های فراوان قرار بگیرد و افراد بسیاری برای بهره مندی از تمام خواص گانودرما از آن استفاده بکنند.

در ادامه ابتدا به معرفی بیماری ام اس و علائم آن پرداخته ایم و بعد از آن با نحوه ی چگونگی تاثیر قارچ گانودرما بر روی این بیماری  بیشتر آشنا خواهیم شد.
چنانچه با بیماری ام اس و علائم آن آشنایی کامل دارید می توانید از مطالعه ی پاراگراف بعدی صرف نظر کنید.

بیماری ام اس چیست

یکی از رایج ترین سوالات چند سال آخیر در کشور ما این است که بیماری ام اس چیست و چگونه میتواند باعث ضعیف تر شدن بدن و در نهایت از بین رفتن بیمار بشود ؟

بیماری اِم اِس از دسته بیماری های خود ایمنی هست. بیماریهای خود ایمنی بیماریهایی هستند که در آنها سیستم ایمنی بدن که وظیفه شان حفاظت از بدن و نابود کردن عوامل آسیب زننده ی خارجی مانند باکتری هاست، اشتباهاً شروع به حمله به بافت‌های بدن مینماید.

بیماری ام اس (Multiple sclerosis) یک بیماری ناتوان‌کننده است که مغز و نخاع را تحت تاثیر قرارداده و باعث از دست‌دادن کنترل، دید، تعادل و بی حسی می‌شود. در بیماری ام اس اعصاب، مغز و نخاع توسط سیستم ایمنی بدن آسیب می‌بینند که به این اختلال بیماری خودایمنی می‌گویند.

علائم و نشانه های بیماری ام اس

نشانه‌ها و علایم ابتلا به ام اس بین افراد مختلف، مکان اعصاب تحت‌تاثیر و در زمان‌های مختلف متفاوت بوده و می‌توانند تغییر یابند، علایم ام اس شامل:

ضعف و یا بحسی یکی یا تعدادی از اعضای بدن
ازدست دادن نسبی و یا کامل بینایی معمولا در یک چشم (اختلال عصب بینایی)
دوبینی یا تاری دید
سوزن سوزن شدن و یا درد در بعضی از بخش‌های بدن
لرزش بدن و یا عدم هماهنگی بدن
لکنت زبان
گیجی
خستگی

دلایل ابتلا به بیماری ام اس

هیچ کس در مورد دلایل اصلی اشتباه سیستم ایمنی بدن برای حمله به اعصاب در ام اس نمی‌تواند نظر قطعی دهد. بعضی از دانشمندان معتقدند ترکیبی از ژنتیک و چیزی در محیط زیست می‌تواند باعث ابتلا به این بیماری شود.

چگونگی درمان بیماری ام اس

طیف گسترده‌ای از داروهای مختلف وجوددارند که می‌توانند شدت و تکرار علایم بیماری ام اس را کاهش دهند. همچنین بعضی از انواع داروها می‌توانند سرعت پیشرفت بیماری را کاهش دهند. سایر داروها می‌توانند حملات بیماری را کوتاه کنند و همچنین علایم و مشکلات ام اس را بهبود بخشند(مانند درد، مشکلات ادراری و خشکی ماهیچه‌ها)

جالبه که بدونید امروزه افراد بسیاری در سراسر دنیا به منظور بهبود فرآیند درمان و یا حتی پیشگیری از ام اس، به قرار دادن قارچ گانودرما در رژیم غذایی خود روی آورده اند. که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

گانودرما و ام اس

بد نیست بدونیم که گانودرما به دلیل دارا بودن خواص و ترکیبات منحصر بفرد و همچنین خاصیت آداپتوژن سازی خود تاثیر بسیار زیاد و مثبتی بر بیماری ام اس داشته و میتواند نقش موثری در کنترل این بیماری ایفا کند، به همین دلیل گانودرما و ام اس ارتباط بسیار زیادی با یکدیگر داشته و امروزه افراد زیادی برای کمک به درمان و یا پیشگیری از این بیماری، گانودرما را در رژیم غذایی خود جای داده اند.

تاثیر گانودرما بر ام اس

گانودرما با داشتن خواص ضد التهابی باعث کاهش التهاب ناشی از بیماری ام اس میشود و با تنظیم و متعادل کردن سیستم ایمنی یا همان آداپتوژن سازی باعث کاهش حملات سیستم ایمنی به سلول های عصبی میشود که تاثیر بسیار زیادی در کنترل بیماری دارد.

همچنین گانودرما به دلیل موثر بودن در افزایش آرامش اعصاب، کاهش استرس و کاهش افسردگی باعث کاهش ایجاد حملات و کاهش عوارض جانبی در بیماران میشود.

اکثر افراد مبتلا به ام اس دچار اختلالات و اشکالاتی در روابط جنسی خود میشوند که این موضوع بسیار آزاردهنده بوده و باعث بوجود آمدن مشکلات بدتری نیز میشود، گانودرما به دلیل دارا بودن خواص موثر و ترکیبات منحصر به فردی که دارد این مشکل را تا حد زیادی کنترل کرده و باعث بهبود مشکلات جنسی به خصوص در آقایان مبتلا به این بیماری میشود.

ازطرفی گانودرما به دلیل افزایش گردش خون در بدن که باعث افزایش اکسیژن رسانی به تمامی اندامها و اعضا از جمله مغز میشود به صورت طبیعی باعث افزایش انرژی در بدن، کاهش خستگی و همچنین بهبود حفظ تعادل در بیماران مبتلا به ام اس میشود.

انجام مرتب ورزش و فعالیت های بدنی از جمله ورزش‌هایی مثل پیاده‌روی، شنا، کاهش وزن و سایر فعالیت‌های متعادل در کنار مصرف گانودرما به شما در تقویت عضلات و کاهش ضعف جسمانی ناشی از بیماری کمک بسیاری میکند.

در لینک زیر یکی از مقالات دانشگاهی بین المللی مرتبط با تاثیر گانودرما بر ام اس را میتوانید مشاهده فرمایید:

اثر محافظت کننده عصبی گانودرما

تهیه و مصرف گانودرما

امروزه گونه های مختلفی از قارچ گانودرما در نقاط مختلف دنیا شناسایی شده که اکثر آنها غیر قابل استفاده میباشند. در میان این گونه های شناخته شده ی مختلف، گونه ی لوسیدوم ارزشمندترین و بهترین گونه ی قابل مصرف گانودرما میباشد.

در کشور ما ایران درحال حاضر شرکت دکتر بیز تنها کمپانی میباشد که اقدام به فرآوری و توزیع گانودرما لوسیدوم حقیقی آن هم به صورتی کاملا علمی و استاندارد و با کسب دانش کافی در این زمینه و با کادری مجرب کرده است.

خرید گانودرما

قهوه گانودرما و ام اس

یکی از رایج ترین سوالات در زمینه ی مصرف گانودرما این است که قهوه گانودرما چیست؟ و چه تفاوت هایی با گانودرمای خالی یا غیر فرآوری شده دارد؟
برای جواب دادن به این سوال باید گفت که قهوه گانودرما در واقع گانودرمای غنی سازی شده با قهوه است که در واقع بهترین روش مصرف گانودرما در دنیا می باشد.
وجود کافئین، آنتی اکسیدان و سایر خواص طبیعی موجود در قهوه با قرار گرفتن در کنار گانودرما باعث ایجاد خواص منحصر بفرد و جدیدی میشود که علاوه بر افزایش اثرگذاری گانودرما، جذب آن را هم در بدن سریعتر میکند.

خرید قهوه گانودرما

کافه سوپریم گانودرما

کافه سوپریم گانودرما با دارا بودن قهوه، گانودرما، جینسینگ و خرنوب در کنار هم و به صورت یکجا در نوشیدنی، علاوه بر تامین انرژی مورد نیاز بدن و تقویت قوای جسمی میتواند تاثیر مطلوبی بر بیماری ام اس نیز داشته باشد.

گانودرما و سایر بیماری ها

گانودرما به خاطر دارا بودن خواص فراوانی که دارد میتواند بر روی پیشگیری و کنترل بسیاری از بیماری ها نقش بسزایی داشته باشد که در زیر برخی از این بیماری ها آورده شده اند:

 

اطلاع از اخبار از طریق پیامک:




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.