گانودرما و نقرس

گانودرما و نقرس

شاید شما هم تا به حال نام بیماری پولدارها را شنیده باشید. این عنوان نامیست که به بیماری نقرس داده اند آن هم به خاطر شرایط و شکل خاص ابتلا به آن که البته خیلی هم ارتباطی به شزایط مالی فرد مبتلا به آن ندارد. با این حال نقرس یکی از آن بیماری هایی است که افراد بسیاری با آن دست و پنجه نرم میکنند.
در ادامه به بررسی گانودرما و نقرس پرداخته و با نحوه تاثیر گذاری گانودرما بر بیماری نقرس بیشتر آشنا خواهیم شد.

گانودرما چیست

گانودرما به عنوان یکی از اعجاب انگیز ترین گیاهان دارویی موجود در جهان شناخته میشود که بخاطر داشتن خواص فراوان و ترکیبات منحصر بفرد خود، امروزه در دنیا کاربرد فراوانی پیدا کرده و افراد بسیاری گانودرما را به عنوان یکی از اصلی ترین منابع در رژیم غذایی خودشون جای داده اند. و برای تقویت قوای جسمانی خودشون و حتی بهبود و افزایش راندمان فعالیتهای روزانه ی خود از قارچ گانودرما بهره میبرند.

بیماری نقرس چیست

نقرس نوعی آرتروز ناشی از میزان بالای اسید اوره است. اسید اوره یک محصول زائد است که از تقسیم پروتئین هایی به نام پورین شکل می گیرند و اسید اوره بصورت طبیعی توسط کلیه ها از بدن خارج می شود.
در بیماری نقرس، اسید اوره به درستی دفع نمیشود و انباشته شده و بلورهایی می سازد که داخل مفاصل رسوب می کنند. اگر نقرس درمان نشود درد آن چندین روز تا چند هفته طول می کشد. حملات آرتروز معمولا در فواصل چندین هفته یا ماه عود می کنند.
معمولا در این بیماری انگشت شست پا مبتلا می شود. در این شرایط انگشت شست پا قرمز، متورم و دردناک می شود. بعلاوه، نقرس می تواند دیگر مفاصل مانند مچ پا، زانو، مچ دست و انگشتان را هم تحت تاثیر قرار دهد.

دلایل ابتلا به نقرس

  • اولین دلیل اصلی ابتلا به نقرس مصرف بیش از اندازه پروتئین های حاوی پورین فراوان مانند گوشت قرمز میباشد زیرا زمانیکه در رژیم غذاییمان پورین بیش از حد جذب می کنیم سطح اسید اوره افزایش می یابد.
  • دلیل دوم ابتلا به این بیماری عملکرد ضعیف برخی اعضای بدن است که منجر به تولید بیش از حد اوره در بدن، مشکل متابولیسم و از بین بردن اسید اوره و یا ترکیبی از هر دو مورد میباشد.

گانودرما و نقرس

برای کنترل و درمان بیماری نقرس باید اعضای مرتبط با اسید اوره مانند کبد و پانکراس را تقویت کنیم.

تاثیر گانودرما بر نقرس

خواص موجود در گانودرما می تواند اعضای داخلی بدن را تقویت کرده و متابولیسم اسید اوره را متوازن سازد.
وجود مولفه های فعال درون گانودرما که آن را تبدیل به یکی از قدرتمند ترین سمزداهای طبیعی موجود در جهان کرده است میتواند در دفع و پاکسازی بدن از اسید اوره نقش بسزایی داشته باشد.
از طرفی خواص ضد التهابی گانودرما میتواند باعث بهبود التهابات ناشی از بیماری در مفاصل نیز بشود.

در لینک زیر یکی از مقالات مرتبط با گانودرما و نقرس را مشاهده خواهید کرد:

کاهش اوره با مصرف گانودرما لوسیدوم

تهیه و مصرف گانودرما

امروزه در دنیا قارچ گانودرما به صورت های مختلفی تهیه و توزیع میشود.
پودر قارچ گانودرما که به صورت کپسول نیز وجود دارند و عرضه میشوند و قارچ های خشک شده گانودرما در بازار وجود دارند.
در ایران هم انواع مختلف قارچ گانودرما در بازار موجود است ولی هیچ یک از آنها قارچ گانودرما لوسیدوم که بهترین گونه ی گانودرما به حساب می آید نیستند چرا که تهیه و فرآوری آن نیاز به شرایط خاص فنی و تجهیزات گران قیمت آزمایشگاهی دارد و به صورت کلی خواستگاه کشور چین میباشد و در آب و هوای ایران امکان کشت قارچ گانودرما و رشد آن وجود ندارد.

در حال حاضر در ایران شرکت دکتر بیز تنها کمپانی میباشد که اقدام به فرآوری و توزیع گانودرما لوسیدوم آن هم به صورت کاملا استاندارد و با کسب دانش کافی و تخصصی در این زمینه کرده است.

خرید گانودرما

قهوه گانودرما

قهوه به دلیل دارا بودن کافئین، آنتی اکسیدان و همچنین خواص منحصر بفرد دیگری که دارد به عنوان یک مکمل فوق العاده در کنار گانودرما عمل کرده و خواص جدید و مضاعفی را که باعث افزایش تاثیرات مثبت گانودرما میشود را نیز به وجود می آورد.

خرید قهوه گانودرما

قهوه سوپریم گانودرما

شرکت دکتر بیز یک قدم جلوتر رفته و این قارچ را با دو گیاه دارویی و پرخاصیت دیگر به نام های جینسینگ و خرنوب ترکیب کرده است و محصول ارزشمندی با نام قهوه سوپریم گانودرما را عرضه کرده است. قهوه سوپریم گانودرما،علاوه بر تاثیر آن بر نقرس، خواص ویژه ای دارد که میتواند در ارتقای سلامت شما بسیار موثر باشد.

گانودرما و سایر بیماری ها

تاثیر گانودرما بر نقرس محدود نمی شود بلکه قارچ گانودرما میتواند بر روی پیشگیری و کمک به درمان طیف وسیعی از اختلالات و بیماری های مختلف تاثیرگذار باشد که در زیر نام برخی از آنها آورده شده است:

چرا ganuderma.ir

سایت تخصصی ganuderma.ir به عنوان اواین و معتبرترین سایت تخصصی گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه از معتبرترین و تنها کمپانی تولید کننده ی این محصولات در ایران یعنی شرکت دکتر بیز کرده است.

همه ی شما عزیزان از این پس میتوانید با ثبت سفارش از ganuderma.ir عضو باشگاه مشتریان آن شده و علاوه بر دریافت امتیازات و ویژگیهای مخصوص اعضای باشگاه با خیالی راحت و به شکلی کاملا کارآمد از مصرف گانودرما لذت برده و سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

برخی از مهمترین ویژگیهای کلیدی در ganuderma.ir :

  • مشاوره های کاملا تخصصی و به صورت دوره ای مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
  • تخفیف های باورنکردنی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
  • طراحی کد اختصاصی برای کسب تخفیفات ویژه بیشتر و اخذ پورسانت معرفی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان
  • و …
اطلاع از اخبار از طریق پیامک:




3 دیدگاه در “گانودرما و نقرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.